Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Det är väl för att de är avundsjuka som de glor? Annars måste du lägga på dig mera fett som redan nämnts.
Roccky skrev:
Fattar inte varför så många glor på min högerarm, bara för att en av mina blodådror sticker ut mer än alla andra. ÅÅÅ!
Jag blir irriterad på att folk ska glo på min arm (armar!).
Help me - vad ska jag göra åt saken, har redan fått lite tipps.
Men vill ha fler.
Eeeh... om jag skulle hänga upp mig på att folk tittar så skulle jag få social fobi och inte lämna hemmet. Det är ok i vårt samhälle att se överviktig ut, ingen höjer på ögonbrynet. Är du däremot muskulös och deffad så får du jämt massa blickar - beundrande, kåta, hotfulla, misstänksamma... bara att vänja sig. Tänk dig hur en celebritet känner? efter ett tag blir man avtrubbad av uppmärksamheten, och folk som glor blir lite grand som träden i parken.
T-Rex skrev:
Roccky skrev:
Fattar inte varför så många glor på min högerarm, bara för att en av mina blodådror sticker ut mer än alla andra. ÅÅÅ!
Jag blir irriterad på att folk ska glo på min arm (armar!).
Help me - vad ska jag göra åt saken, har redan fått lite tipps.
Men vill ha fler.Eeeh... om jag skulle hänga upp mig på att folk tittar så skulle jag få social fobi och inte lämna hemmet. Det är ok i vårt samhälle att se överviktig ut, ingen höjer på ögonbrynet. Är du däremot muskulös och deffad så får du jämt massa blickar - beundrande, kåta, hotfulla, misstänksamma... bara att vänja sig. Tänk dig hur en celebritet känner? efter ett tag blir man avtrubbad av uppmärksamheten, och folk som glor blir lite grand som träden i parken.
I feel you man...
Vad gör jag. Har ätit som en gris. Men inget händer. Nu vill jag fan få till min höger-arm!
Måste finns någon träning. så att blodådrorna försvinner?
Senast redigerat av Roccky (2008-06-01 21:13)
Vet inte fall man får "BUMP(a)" i detta forum. Kommer ej ihåg reglerna!
BUMP!
Roccky skrev:
Vad gör jag. Har ätit som en gris. Men inget händer. Nu vill jag fan få till min höger-arm!
Måste finns någon träning. så att blodådrorna försvinner?
NEJ.
Det finns ingen träning som får blodådror att bli mindre.
Ungefär av samma anledning som att det inte finns någon träningsform som får muskler att bli mindre och svagare (förutom eventuellt överträning och brist på näring, men då är det ju inte direkt träning vi snackar om, än mindre något sunt).
Har för mig att det inte är tillåtet att bumpa här, är ju inte så svårt att läsa regler, så gör det nästa gång så är du säker.
röker du så drar blodkärlen ihop sig.