Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 11 12 13  

Adrenalinepacked POWER!

Från: Tokyo
Registrerad: 2004-07-20

Bara lite mer an 82 idag. Hm kaka mer. Thai och lats biceps i morse, mer thai ikvall.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Är väl inte så farligt att gå ner med typ 0,7kg/vecka? Det är ändå rekommendationen i min BB-bok från 82 xD

Från: Stockholm
Registrerad: 2006-10-11

Hehe, måste finnas en del sköna bilder i den boken Lajne =)

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

De har varit en källa till underhållning varje dag ända sen jag fick tag på den för ~5 år sedan:)

Haha nej inte superfarligt kanske men man siktar ju pa perfekta 0,5.

Gjorde hemmagjorda hamburgare igar och idag stod vikten pa 83, wops :D. Tror nog inte att det stammer helt dock eftersom jag drack ol ocksa och det brukar forandra vikten lite dagen efter antingen upp eller ner beroende pa hur mycket jag dricker av nan anledning, tror det har med vatska att gora sa jag far se vad vi star pa imorrn. Traningen i morse gick segt med mitsarna, ingen stamina, vet itne varfor, men styrkan gick bra, kande mig stark och fin teknik i banken.

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

Hur mkt tänker du deffa ner dig?
60kg och bli som bruce lee?

Nej da, men den har gangen ska rutorna fram. Kan anda inte bulka pa gymet jag kor pa nu, de har inte tillrackligt starka stanger for att kora tunga boj och mark pa. Jag tippar pa 78 kanske.

Ledig fran gymet igar, tog nagra ol. Kandes som att jag at lite igar men vikten star pa lite under 82 idag. Verkar ha en fin takt i snitt, det marks som sagt ocksa. Ser ratt stor skillnad for sa kort tids deff och styrkan ar kvar, plus att jag ar snabbare och mer atletisk pa traningarna.

Skriver inte varje dag men jag tranar i princip 2 pass om dagen 4-5 dagar i veckan och det ar med mitsar, sack, skuggboxning, hopprep och styrka iform av bank, frivandningar och triceps samt chins, biceps och magtraning. Jag orkar inte med marklyft och knaboj samtidigt som resten av regimen.

River av lite cp bilder, hade trakigt idag pa dan, gymet oppnar inte forrns 17. :D

http://img301.imageshack.us/img301/8046/cp1qo8.jpg

Jaha sa har risig form ar man alltsa i. Och det ar som sagt stor skillnad pa for bara nagra veckor sen, fatta hur mjuk jag var.

http://img253.imageshack.us/img253/1631/cp3xh7.jpg
http://img245.imageshack.us/img245/4890/cp4gz0.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/7697/cp5if8.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/7812/cp6dc3.jpg

Dodsogat!!

http://img505.imageshack.us/img505/3848/cp7yi2.jpg
http://img184.imageshack.us/img184/9098/cp8yo3.jpg
http://img505.imageshack.us/img505/4192/cp9th2.jpg

Zoolander Sidechest uppercut

Senast redigerat av Adrenaline (2008-01-23 07:53)

Från: Stockholm
Registrerad: 2006-10-11

Jag orkar inte med marklyft och knaboj samtidigt som resten av regimen.

Svagt! Nej men skämt åsido, 2 pass om dagen 4-5 dagar i veckan är riktigt starkt. Fattar inte att du orkar.

Ar sjuk :( ingen traning denna veckan.

Ar frisk och har tranat ett pass men eftersom det ar sista tva veckorna i Tokyo nu sa har jag inte agnat traningen sa stor uppmarksamhet. Svavar runt lite under 81 i vikt och ska nog ta ett pass idag, men vi far se.

Jaha, da har man varit i Thailand ett tag da. Mycket thaiboxning och en del styrketraning ocksa. Deffen fortsatter sa smatt, ar nog nere pa 78 eller nat nu. Kanns bra, mycket mer definition an tidigare. Gar nog ner till 75 eller nat for att fa fram val synliga rutor dock. Kanske mindre an 75.

Kanns segt att bli svagare.

Registrerad: 2005-05-29

Vad vägde i början?

Från: Ängelholm/ Banverket(molmek)
Registrerad: 2006-05-04

Var haller du hus Adrenaline? Har inte hort fran dig pa ett bra tag.

Som fetast 87 :D

Hej igen alla sma barn! Nu har jag varit i Thailand och tillbaka i Japan igen. Fixat uppehallstillstand at flickvannen och tillbaka i Svedala ett tag, far se hur lange.

I Thailand nadde jag hela vagen ner till 70 kg och var javligt hard. Tyvarr har jag inga bilder att dokumentera det med :(. Nar jag kom tillbaka till thaiboxningsgymet i Japan blev det en fin spannisstund med grabbarna for att jamfora abs mm mm. Mycket roligt alltsa.

Nu ar tanken att jag ska tillbaka till mitt gamla gym Sodra TK och kora med vikter dar, samt trana submission wrestling over sommaren. Har boxat sa mycket att det skulle vara kul att testa nat nytt.

Det blir nytt schema som jag lagger upp om nagra minuter...

Kul att vara tillbaka! Hoppas alla har haft en trevlig vinter medans jag var i Thailand och njot av traning tva ganger om dagen i 40 gradig tropisk varme :D!

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Skäms att du inte fört träningsdagbok? =P

Lite, men whaddaya do nar det kostar att nata? Da ringer jag hellre flickvannen pa skype an skriver ner vad jag gjorde pa gymet. Dessutom har jag inte haft tillgang till vag.

Pa gymet idag vagde jag 71.5 sa jag ligger val pa matchvikt 70 nanting pa morgonen, vi far se imorgon.

Ska mjukstarta med ett av mina gamla BB program som ser ut sahar:

1. Mark, breda pullups/pulldowns, BBrows/T rows, smala pdowns
2. Bank, hantelpress, snedbank, viktcrunch, cablecrunch
3. Frivandning med pressar, sittande axelpress, haklyft, shrugs samt underarmar
4. Dips, french press, pushdowns/smalbank, stangcurls, smala stangcurls, hammarcurls
5. Boj, frontboj, hamcurls, vadpress

Idag var det pass 1, forsta passet med vikter pa kanske 7 manader:

Mark 60x8 uppv. 80 x8 x8 x8 ganska tungt. Frontgrepp. 9 nasta
Pullups 7 7 7 borde ha battre pullups pa den har vikten. Ska byta ut den mot pulldowns i maskin ett tag.
BBrows 50 x10 x8 x8 Lite segt, gillar egentligen inte denna ovning. Bredare grepp nasta, eller byt mot T rows.
Smala pulldowns 50 x10 x8 x8 x8 grepp x8 med magnesium gick det battre. alla 9 nasta

Utv: Skont att vara tillbaka pa gymet och lyfta lite skrot! Ska ta det mycket lugnt nu i borjan och bara kora hogre repetitioner. Ska overhuvudtaget satsa lite nu i borjan pa att oka i massa och BBa lite ett tag.

Pass 2:
Bänk 60 x10 x9 x5 x6 haha lite svagt o ojamnt har
hantelpress vet ej vikten röda x8 x8 x8
snedbank 40 x8 x8 x8
viktcrunch 20 x 15 25 x8
cablecrunch 40 x6 x6

Utv. Bra pass. Lugna sig lite i banken, du vager inte 87 langre :D..

pass 3:
frivandningar med press 40 x6 x6 x6
sittande axelpress, blå hantlar okand vikt x8 x8 x8
haklyft max i trissan x14 x14 for latt, kor med stang istallet
rev w curls bara, hade san vark i underarmen sen pass 1 liten hantel x 12 x12

vikt idag torsdag 71.3, kakade lite for mycket igar.

Webbsida

Synd att du har tappat så mycket i styrka :(. Din megadeff hade ju vart grym om musklerna hade hållts kvar? =P

Från: Göteborg
Registrerad: 2006-12-10
Webbsida

Adrenaline skrev:

Kul att vara tillbaka! Hoppas alla har haft en trevlig vinter medans jag var i Thailand och njot av traning tva ganger om dagen i 40 gradig tropisk varme :D!

Då kommer Du antagligen att frysa här i Sverige då? Själv har man problem med futtiga 25 grader och bara ett pass om dagen, fy f*n vad 40 grader tropisk värme låter jobbigt... :O

Hur lång är Du? Ganska stor viktskillnad på 87 kg och 71 kg menar jag, det var synd att Du inte lyckades ta några bilder på Dig själv när Du var "rippad". Det hade varit skoj att se. Lycka till med träningen! :)

Mvh

Jo precis. Jag tror faktiskt att mycket med den stora viktnedgangen var det faktum att nar jag var som storst sa at jag mer an jag tranade kan man saga, varfor jag fick betydligt mer fett i forhallande till muskelmassa an nodvandigt. Att darfor ga anda darifran ner till rippad tog sin tid, och man fick rakna med stora styrkeforluster pga byte av traningsmetod och den langa perioden man deffade.

Har funderat mycket pa detta om det hade varit battre om jag hade kort vikter ocksa under deffen men kommit fram till att det nog inte hade funkat sa bra for mig. Det var sa otroligt trakigt att ga i 6 manader och bara bli svagare och svagare i varje pass. Da ar det battre att kora thai och kanna att man tvartom blir starkare, smidigare och snabbare for varje kilo som forsvinner. Jag har inte det dar jarnpsyket utan maste lura mig sjalv lite pa det har viset.

Det ska dock bli kul att se hur det gar uppat nu, det ar ju bokstavligen som att borja ifran scratch igen kan man saga.

Ingen traning pa ett tag pga div problem och nytt jobb. Ska forsoka ta mig till gymet imorrn.

Webbsida

Usch har det hänt något tråkigt? :/

Sidor: 1 … 11 12 13  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB