Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 3 4 5 6 7 … 23  

Vedads träningsdagbok

Från: Jönköping
Registrerad: 2007-10-08
Webbsida

Morgonvikt: 84,4kg

Vikten rasar... är lite orolig. har gått ner .8kg på mindre än en vecka nu, ska egentligen väga mig på lördag. Förra veckan gick jag ner 1.3kg så man kanske borde öka matintaget lite? Å andra sidag kanske jag tappar mkt fett av detta? då jag har en mage utan tvekan... knipigt värre, jag fortsätter såhär ett tag till så får jag bestämma mig senare.

Webbsida

Blev ett litet benpass idag dah.
-----

Cardio ca 20min blandat av spelcykel och crostrainer
-----

Marklyft

40kg x 10
70kg x 5
100kg x 1
117.5kg x 3,3,2  (3e repen var fail pga att jag blev irriterad över ngt :) )

Vadpress i Smith

6kg x 10
46kg x 10
96kg x 8,8,8 Går bättre o bättre, går framåt

Knäböj

40kg x 5
60kg x 3eller4 (blev irriterad av en anledning och la upp stången o drack min gainer... gick tillbaka därefter)
60kg x 4eller5 (stången höll på att glida ner för ryggen, var tvungen att lägga upp den den)
60kg x 3 (ATG med stopp ^^... atg för att vara jag :P det var absolut under parallelt iaf, nöjd, förr kunde jag ju inte det :D:D)

------

Cardio i typ 13-15min

cykla hem, åt 2.5hamburgare... go deff :)
.

Hej hej

Registrerad: 2008-03-24

Bra vikter : Trodde först det stod "Vadpress i STHLM! hahah XD ^^

vad roligt att du också deffar :) Vi kan försöka att peppa varandra! Kan säga att jag åt 1/7 av den resterande muffinsen idag! heh :p Så jag har ca nu allt som allt 1/5 kvar av den :P

Vedad skrev:

Vikten rasar... är lite orolig. har gått ner .8kg på mindre än en vecka nu, ska egentligen väga mig på lördag. Förra veckan gick jag ner 1.3kg så man kanske borde öka matintaget lite? Å andra sidag kanske jag tappar mkt fett av detta? då jag har en mage utan tvekan... knipigt värre, jag fortsätter såhär ett tag till så får jag bestämma mig senare.

har du gått ner 8 kg på en vecka ??? :O

spicegirl_17 skrev:

Vedad skrev:

har du gått ner 8 kg på en vecka ??? :O

hmmm... du måste titta lite nogare så ser du en liten punkt som inte följer en nolla, så det står .8kg dvs 0.8 :) hoppas att du förstår nu

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

vad roligt att du också deffar :) Vi kan försöka att peppa varandra! Kan säga att jag åt 1/7 av den resterande muffinsen idag! heh :p Så jag har ca nu allt som allt 1/5 kvar av den :P

Tackar. Lol, så blir det när man deffar Lol, ord blandas och hjärnan misstolkar.

Visst var det roligt.

har du inte ätit upp den än :O? själv åt jag rulltårta idag (men säg inget till kxaegyu *shhhhh* LOL)
blev även ca 1.75 liter pepsi max :/ får ta det lite lugnt med den, skäms ju nästan.
------

Orsaken varför jag skrev .8 är för att det är onödigt att skriva upp nollor, tar bara tid, när man räknar matte så skriver man lättast .8 istället för 0.8 på miniräknaren, därav min vana.

Vedad skrev:

spicegirl_17 skrev:

Tackar. Lol, så blir det när man deffar Lol, ord blandas och hjärnan misstolkar.

Visst var det roligt.

har du inte ätit upp den än :O? själv åt jag rulltårta idag (men säg inget till kxaegyu *shhhhh* LOL)
blev även ca 1.75 liter pepsi max :/ får ta det lite lugnt med den, skäms ju nästan. haha! ojdå, 1 LITER ?? :O ?? Nej, man ska inte skämmas :) Ibland måste man få leva också :D
------

Orsaken varför jag skrev .8 är för att det är onödigt att skriva upp nollor, tar bara tid, när man räknar matte så skriver man lättast .8 istället för 0.8 på miniräknaren, därav min vana.

Shit blev lite orolig där först! Men sedan kollade på din vikt när du skrev i början av dagboken och trodde du hade skrivit fel! Ja, men det är väl bra du går ner iallafal :)

Oj, lite fel med inlägget . Kopierar det jag skrev :

ojdå, 1 LITER ?? :O ?? Nej, man ska inte skämmas :) Ibland måste man få leva också :D

Shit blev lite orolig där först! Men sedan kollade på din vikt när du skrev i början av dagboken och trodde du hade skrivit fel! Ja, men det är väl bra du går ner iallafal :)

Webbsida

Ja det var väl tur det att jag går ner :P, verkar bli min första lyckade deff dessutom, om du läser dagboken så kommer du nog att stöta på 2-3misslyckade deffar.

Citerar dig :P: "ojdå, 1 LITER ?? :O ?? Nej, man ska inte skämmas :) Ibland måste man få leva också :D "

låt oss säga att jag "levt" i en vecka nu lol. Så kanske du förstår bättre.

Vedad skrev:

Ja det var väl tur det att jag går ner :P, verkar bli min första lyckade deff dessutom, om du läser dagboken så kommer du nog att stöta på 2-3misslyckade deffar.

Citerar dig :P: "ojdå, 1 LITER ?? :O ?? Nej, man ska inte skämmas :) Ibland måste man få leva också :D "

låt oss säga att jag "levt" i en vecka nu lol. Så kanske du förstår bättre.

ja men med tanke på att man lever i ca 90 år så är en vecka "leva" nada :p bara inte "levaveckorna" blir månader :)

Vedad skrev:

själv åt jag rulltårta idag (men säg inget till kxaegyu *shhhhh* LOL)

jasså!? Kan väl erkänna att ja åt typ 5-10gr av den där nybakade kakan...dvs smulor :)

läste din d-bok, Jag tycker bilderna ser jättebra ut :) Fin kropp!

Och jag ser också du verkar ha sockerberoende. Det är svårt detta.. med sockret.. Men man får försöka att intala sig själv att det bara är mentalt ! Och när man ska sluta med sockret och godis  - sluta inte på direkten med allt! Utan ha en "ätardag"- "levdag ;) men när du är sötsugen ta en morot typ :P , nötter..

Webbsida

kxaegyu skrev:

Vedad skrev:

jasså!? Kan väl erkänna att ja åt typ 5-10gr av den där nybakade kakan...dvs smulor :)

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH?!?!?!? Hur vågar du? och du kallar dig för en deffare???????????

kxaegyu skrev:

Vedad skrev:

som jag förstår, känner ni varandra ? :)

spicegirl_17 skrev:

kxaegyu skrev:

Vedad skrev:

som jag förstår, känner ni varandra ? :)

mmmhmmm..... men du får ta reda på hur vi känner varandra, för tips kan du kolla min deffdagbok

Såg du hade 20% i bf . Det är jättebra :) jag har 28% :'(

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

läste din d-bok, Jag tycker bilderna ser jättebra ut :) Fin kropp!

Och jag ser också du verkar ha sockerberoende. Det är svårt detta.. med sockret.. Men man får försöka att intala sig själv att det bara är mentalt ! Och när man ska sluta med sockret och godis  - sluta inte på direkten med allt! Utan ha en "ätardag"- "levdag ;) men när du är sötsugen ta en morot typ :P , nötter..

Tack^^

Våga säga nej till socker! Har även sett "söt utan socker" tröjor lol, reklamerar för ngt slags sötningsmedel men iaf, jag är en nykter-sockerist i minst 2 veckor nu. Finns inget som heter 'ätardag' eller att 'ta det lugnt' i min värld. En ätardag förutom att den förstör minst en dags deff kan även påskynda en bulk pga att man blir så frestad av sötsakerna.

Ajajajaja inte nötter fröken! har du inte läst innehållsförteckningen (även en annan dålig vana man får... att kolla innehållsförteckningen före än man äter ngt så att man inte äter "för mkt") typ 600kcal för fjuttiga 100g. Går bäst om man tar allt "på direkten" :P iaf för mig. När jag blir sugen blir det pepsi max/cola light eller en banan.
Funkar bra för mig :P än så länge iaf

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

ahahah njaa.... skillnad på en man och en kvinna i det här fallet :)  sägs att en man ska ligga mellan 9-17% bf.. jag vill ju bli lite spinkig så att jag kan bulka upp mig så... 20% är lite mkt i varje fall, klassas som överviktig som det är nu.

Kvinnor inte bara ska ha mer bf% men det ser bättre ut med det också ^^ (finns gränser för hur högt det kan gå självklart)

spicegirl_17 skrev:

28% är det inget fel på. som det säkert har dokumenterats tidigare på forumet bör kvinnor (det är väl det du är) inte ha alltförlåg bf%

jag kan ärligt säga att jag blir äcklad när jag ser på aftonbladet en bild på ngra tunnaben där knäskålen är tjovkare än låret och sen står det Så här fixar du drömbenen till beachen eller något sånt i den stilen, smala ben= det äckligaste som finns, en riktig benstomme förtjänar alla!

banan är bättre än pepsi . cola satsa på det :)

hmm, men jag ska ner till ca 20 % enlig mig själv o lajne :P  Men jag ska gå ner då jag har bulkat liksom lite. Fast ag har inte fattat det haha! ja, det är sant det är skillnad med är man elitidrottare ska man inte ha så mycket som 28 % ! dessutom bara 32 % i muskler :(  ok, nötter va tydlinge inte så bra!

kxaegyu skrev:

spicegirl_17 skrev:

28% är det inget fel på. som det säkert har dokumenterats tidigare på forumet bör kvinnor (det är väl det du är) inte ha alltförlåg bf%

jag kan ärligt säga att jag blir äcklad när jag ser på aftonbladet en bild på ngra tunnaben där knäskålen är tjovkare än låret och sen står det Så här fixar du drömbenen till beachen eller något sånt i den stilen, smala ben= det äckligaste som finns, en riktig benstomme förtjänar alla!

nej jag ska inte gå ner p ådet sättet och bli SMAL ! utan bara gå ner lite i fettprocent. För att bli lättare på tennisbanan och få ut max! Jag vill se hur stor skillnad det blir :) Lugn boys, jag är ingen sådan kryddflicka, jag är en blandning av lite allt möjligt, spicigt :P Nej, men allvarligt att bli smal som modell eller som du säger aftonbaldet äcklar mig också! Jag ska lägga upp en bild före efter i augusti så får vi se hur det gått :)

Webbsida

+1 kxaegyu

-----

Njaa.. beror på hur man ser det, äter jag 2 bananer = ca 200kcal vilket minskar min viktnedgång med ca200g i veckan men får i mig vitaminer m.m.
Dricker jag cola så går jag ner snabbare, och förstör mina tänder.. Jag tror jag vet vad vi båda skulle prioritera ;)

spicegirl_17 skrev:

kxaegyu skrev:

spicegirl_17 skrev:

nej jag ska inte gå ner p ådet sättet och bli SMAL ! utan bara gå ner lite i fettprocent. För att bli lättare på tennisbanan och få ut max! Jag vill se hur stor skillnad det blir :) Lugn boys, jag är ingen sådan kryddflicka, jag är en blandning av lite allt möjligt, spicigt :P Nej, men allvarligt att bli smal som modell eller som du säger aftonbaldet äcklar mig också! Jag ska lägga upp en bild före efter i augusti så får vi se hur det gått :)

ingen fara trodde inte heller att du skulle bli äckligt smal, det var bara en påpekning hur idealet är idag.

Webbsida

Visst vill vi alla veta hur det är att vara lätt ^^, själv skulle jag vilja veta hur det känns att inte vara tung och att kunna springa snabbt :P och hoppa högt

Vedad skrev:

+1 kxaegyu

-----

Njaa.. beror på hur man ser det, äter jag 2 bananer = ca 200kcal vilket minskar min viktnedgång med ca200g i veckan men får i mig vitaminer m.m.
Dricker jag cola så går jag ner snabbare, och förstör mina tänder.. Jag tror jag vet vad vi båda skulle prioritera ;)

Pepsi så klart! eller inte alltid, ibland gåre bra med en cola light!

Sidor: 1 … 3 4 5 6 7 … 23  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB