Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 11 12 13 14 15 … 21  

T-RexXXL, to the limits and beyond

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Haha, är det inte nog att jag gjorde bort mig i en överbefolkad butik ;)

Det var inte en solklar diss, mer ett "trodde du att det var så enkelt, jobba lite mer". Jag som trodde att det var just så enkelt XD

Men det är ingen big deal. Tillfället var verkligen illa valt, men vad gör man, man ser nåt man vill ha och tvekar inte. Jag var nog lite väl kaxig och hon var nog lite trängd där på jobbet med en stampande, svettig kö av kunder framför sig, och chefen nära intill.

Jag skulle kunna gå tillbaka, men det känns fånigt eftersom jag inte är så desperat efter just henne.

Exakt vad som sas kanske jag inte bör säga, för då kanske nån känner henne som hon berättar det för och då säger den personen att jag har skrivit om det osv osv. haha. Det är bara en bagatell ju.

Popcorn ska du inte äta under deffen! nu räddade jag din deff Coffe ;)

Registrerad: 2008-05-26

He he, smart tjej. Gillar henne ju redan. ;)
Hade det verkligen vart lika roligt om det HADE vart så enkelt?
Eller föresten, svara inte på den frågan. :P

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

Bara att ta det som en erfarenhet. Jag bjöd ett par tjejer på en lapdance på krogen i helgen, men jag fick inga pengar i byxlinningen. Mest förvirrade blickar faktiskt. :-)

coffe_aberg skrev:

Bara att ta det som en erfarenhet. Jag bjöd ett par tjejer på en lapdance på krogen i helgen, men jag fick inga pengar i byxlinningen. Mest förvirrade blickar faktiskt. :-)

HAHAHA! Herregu jag kan se det framför mig, vad pinsamt. :D
Förstår att det kommer lite självförtroende med de där musklerna, men en handbroms kan alltid vara behändig. ;P

Webbsida

Ms February skrev:

coffe_aberg skrev:

HAHAHA! Herregu jag kan se det framför mig, vad pinsamt. :D
Förstår att det kommer lite självförtroende med de där musklerna, men en handbroms kan alltid vara behändig. ;P

Sorry, "pinsamt" finns inte i min vokabulär damen. Mina tjejkompisar råkade komma mitt i showen och de skrattade rätt gott. Handbroms och hämningar är fjantigt. ;-)

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Jag gillar dig coffe ;)

Här händer det saker ser jag. Nä, det är inte bra om det är för enkelt, och det ska helst vara snyggt också, vilket det här inte var alls. Vad är bromsar för nåt? var sitter de nånstans i hjärnan så att jag kan operera bort dem? ;)

Webbsida

Keep_On_Pumpin skrev:

Jag gillar dig coffe ;)

Haha, tack. :-)

T-Rex skrev:

Här händer det saker ser jag. Nä, det är inte bra om det är för enkelt, och det ska helst vara snyggt också, vilket det här inte var alls. Vad är bromsar för nåt? var sitter de nånstans i hjärnan så att jag kan operera bort dem? ;)

Ett mycket bra botemedel mot dem är etanol. :-)

EDIT: Förlåt, nu ska jag inte spåra ur mer i din tråd. :-)

Senast redigerat av coffe_aberg (2008-06-04 00:23)

coffe_aberg skrev:

Sorry, "pinsamt" finns inte i min vokabulär damen. Mina tjejkompisar råkade komma mitt i showen och de skrattade rätt gott. Handbroms och hämningar är fjantigt. ;-)

Ho ho ho, du verkar onekligen vara en intressant figur.
Jag har dåligt med handbromsar själv när det kommer till adrenalin och/eller extrema grejer, men i sociala sammanhang så får andra stå för showerna. :P
"Damen"?. så gammal är jag väl inte riktigt än. ;)

Damen ursäktar sig för inkräktandet på din tråd Dino!
Föreslår dock att ett kirurgiskt ingrepp inte är att rekomendera. :P

Senast redigerat av Ms February (2008-06-04 14:29)

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

haha dino xD

Ja, mycket ska man få höra... XD

Imorgon tänkte jag träna och sola lite, och så tänkte jag faktiskt agera på en impuls i magen som säger att jag ska gå tillbaka till tjejen i butiken och ta henne med storm. För helt plötsligt, det kan vara årstiden, känner jag mig extremt passionerad. Hade jag inte jobbat idag, så hade jag gjort det idag. Jag har nog inte varit kär (irrationell?) på säkert ett år.

Men imorgon uppdaterar jag såklart endast med träningsresultatet :P det är ju det den här dagboken är till för.

Från: Brålanda
Registrerad: 2005-08-02

Försenade vårkänslor!?;-)

FÖR mycket självförtroende tror jag knappast kan ses som attraktivt, med din kropp har du all anledning till självförtroende, men ett visst mått ödmjukhet bör nog finnas oxå.. "stor i käften" kan alla vara, inte ens på dem som har anledning att vara det, är det snyggt! Nu tror jag ju dock inte att så är fallet med dig, din ton här i dagboken tycker jag vittnar om ett ganska sunt psyke.. Be yourself, inge kul å få tag på en tjej som tror hon är ihop med nåt annat än du egentligen är..

Kör hårt T-rex!!!!  å Lycka till ;-)

Mvh Magnus Jonsson

Tack :-) ja försenade vårkänslor... eller solsting :P

I grund och botten är jag en person med stor självdistans och glimten i ögat, men såklart har jag gjort och sagt idiotiska saker som jag önskar ogjorda och osagda. Perspektivet på mina egna brister som människa ger mig desto större anledning till ödmjukhet.

2 dl gröt till frukost och inget mer. Sedan blev det ett träningspass där jag ökade i uthållighet i bänk, körde flera set fulla tior på 100 kg och maxade 140 med snygg teknik, femmor på 120 och 6-7 på 115. Detta är bra med tanke på att jag söp och rökte m.m. igår.

Nu tar jag det dock lite lugnt på gymmet. Det blir lite löpning, lite disco.

Nu är det mer eller mindre klart att jag ska dansa tango också, vilket ska bli intressant.

Registrerad: 2008-04-09

Skiter väl i träningsresultaten, hur gick d me tjejen i butiken??! ;)

Förresten så är jag impad av dina 145 i bänk. Tycker det är intressant att du reppar på lägre vikter än mig t.ex 6-7 på 115 där jag kan köra 6-7 på 125 åtminstone men du maxar mer än mig (142,5 vs 145kg).
Sen att du vågar köra så tungt utan passare är för mig oförståligt.

Oh btw! Jag kommer nu använda dig som motivation för min egen träning. Försten till 150!!

Senast redigerat av Stickus (2008-06-05 22:13)

Stickus skrev:

Skiter väl i träningsresultaten, hur gick d me tjejen i butiken??! ;)

Förresten så är jag impad av dina 145 i bänk. Tycker det är intressant att du reppar på lägre vikter än mig t.ex 6-7 på 115 där jag kan köra 6-7 på 125 åtminstone men du maxar mer än mig (142,5 vs 145kg).
Sen att du vågar köra så tungt utan passare är för mig oförståligt.

Oh btw! Jag kommer nu använda dig som motivation för min egen träning. Försten till 150!!

Sure, vi kan tävla till 150, men det lär nog dröja för mig ett tag! men kul med motivation. Jag har stått stilla i bänk rätt länge och först nu, efter bulgaren, släppte det.

6-7 på 125 är starkt. Det skulle jag nog inte klara. Min träningskompis gör 8 reps på 100 kg men maxar 115. Jag gör 10 reps, snudd på 11, men maxar 145. Så man får skilja lite på maxstyrka och uthållighet. Jag tror dock att dina reps på 125 kg bygger riktigt bra med bröstmassa. Jag strävar själv dit.

Jag gick inte till butiken, hade inte tid idag. Träffade dock istället en annan tjej via en kompis som vet att jag är singel och det kändes riktigt bra. Butikstjejn var jag egentligen inte så intresserad av och jag tror sånt uppfattas av tjejer. De har en extremt stark intuition. Passion föder passion.

Och så de tråkiga nyheterna: jag tror att jag har fått ett bråck under höger revben. Det kliar, ilar och bubblar och jag märker en mörkare fläck där. Ingen bula eller nåt som står ut, men det kanske kommer med tiden... vi får se.

Registrerad: 2008-04-09

Nein. Har rejält mkt mindre bröstmassa än du har, det är då säkert. Massmässigt så är nog bröstet det som haltar mest för mig, trots att det är definitivt är en utav mina starkaste muskelgrupper (herregud jag tar mer i bänk än i böj :P).

Har aldrig riktigt greppat vad bråck är för något? En ådra som pajat? Allvarligt? Vad orsakas det av?

Bukhinnan spricker och inälvorna väller ut ;) Ledsen om jag förstörde kvällsmaten för dig nu. Det kan orsakas av tunga lyft, om man har anlag för det eller röker (eftersom rökning förstör bukhinnan bland annat).

Det är inte säkert att det är ett bråck, jag ska undersöka saken. Jag har inbillat mig att jag haft bråck förut och det var falskt larm. Kanske bara nån muskelbristning.

Jag tar visserligen mer i böj än i bänk, men mina mark är löjligt lättviktiga.

Näää, det var ingen fara, bara min lilla fjollnoja. Nån muskelbristning. Får lära mig att inte träna så hårt...

Efter en kort influensa på ett par dagar är jag back on track, styrkan är bibehållen men uthålligheten är lite lägre. Flunsan gav åtminstone en hyfsad deff/vätsketömning, men det är ju bara ett träningsfreak som jag som tycker att sånt är häftigt.

Min träningskompis är supernöjd med vår träning, han har ökat från 130 till 160 i mark bland annat. Och jag vill gärna klättra upp till 160 i bänk, så det är nästa delmål. Vi får se hur lång tid det tar... just nu har jag ju varit sjuk och jag äter dåligt pga. uppsatsskrivande och mycket jobb... ska dock inte klaga... jag sitter just nu på jobbet och är typ ledig... Jag sitter och försöker se viktig ut XD

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

trist med influensa men skönt att du är bättre! 160 i bänk är ingen skit ;) men det fixar du!
Jag försöker också se viktig ut på jobbet ibland, helst med ett stetoskop runt halsen och låtsas att jag är läkare ;D haha

edit: dubbelpost. sry

Senast redigerat av Carro09 (2008-06-11 19:52)

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

trist med influensa men skönt att du är bättre! 160 i bänk är ingen skit ;) men det fixar du!
Jag försöker också se viktig ut på jobbet ibland, helst med ett stetoskop runt halsen och låtsas att jag är läkare ;D haha

Hade inte mycket tid på mig att gymma idag innan de stängde, så det blev lite rygg och triceps. Det gick dock vansinnigt bra av någon underlig anledning... Chins med 20 kg extravikt (brett grepp), 10-12 reps, i övrigt gjorde jag inga märkvärdiga bedrifter... det var ett PB förresten. Nu är jag rejält trött... ska upp tidigt imorgon och resa bort över helgen, men på söndag är det dags igen :D

Jag fick ett ryck och började bulka igen i fredags. Känner mig nästan konstant dåsig. Jag fick upp 150 i bänk med lätt passning på slutet (sista fjärdedelen av lyftet så att säga). Dock så var det dåligt med krafter idag...

Imorgon tänker jag massakrera benen på förmiddagen.

Registrerad: 2006-10-19

T-Rex skrev:

Sure, vi kan tävla till 150, men det lär nog dröja för mig ett tag!

T-Rex skrev:

Jag fick upp 150 i bänk med lätt passning på slutet (sista fjärdedelen av lyftet så att säga).

T-Rex skrev:

Nu tar jag det dock lite lugnt på gymmet. Det blir lite löpning, lite disco.

T-Rex skrev:

Imorgon tänker jag massakrera benen på förmiddagen.

T-Rex skrev:

Jag fick ett ryck och började bulka igen i fredags.

Klipp- och klistrakungen mikli slår till! Du kan aldrig bli disco. Det är mitt försök till att ge dig en komplimang..och så är jag imponerad och avundsjuk på dina ökningar.

HAha, nä, jag kan nog aldrig bli disco, men försöka går ju! ;)

Du har myyycket bättre definition än vad jag har Mikli. Det känns som ett trevägsval - antingen är man 1) uthållig, 2) massiv och stark eller 3) väldigt deffad. Det är svårt att vara allt på en gång. Jag brukar periodisera, och just nu är jag inne i en "massiv och stark"-period.

Sidor: 1 … 11 12 13 14 15 … 21  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB