Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

HJÄLP!!

Registrerad: 2008-06-03

Hur lyckas man bli både benig och fet på samma gång?! - Ja, personligen har jag lyckats väldigt bra!

34år
96kg
186cm

Jag har aldrig styrketränat eller direkt kämpat fram någon som helst muskelatur någonsin. Jag är väldigt lat och har väldigt lätt att ge upp när jag försöker sätta igång med träningen. Det har tagit mig många år att inse att det är dags NU! Jag vill sätta igång men skäms någe så fruktansvärt för att visa mig på ett gym. En önskan vore att få hjälp att komma igång innan jag sätter min fot på gymmet, förstår ni hur jag menar?

Eller kan man kliva in på ett gym helt otränad och börja där från scratch?

Senast redigerat av Gäddan (2008-06-03 20:08)

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Klart man kan? Om du verkligen vill satsa nu borde du inte ens tveka på sånt.

Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-06-03 20:14)

Registrerad: 2008-03-24

Säg till dig själv att nu jävlar och sedan försöker du att ändra dina rutiner. Inte börja med ett nytt liv på en gång utan t ex ta promenader, börja cykla på gymmet. Du ska ALDRIG skämmas för att gå till gymmet!!! Det visar bara att du är stark att du går dit! Det finns en på mitt gym så är väldigt överviktig och hon går dit, kör sina övningar och går stolt hem igen! Ingen pratar strunt, ingen säger något.Tvärtom: folk tänker oftast på hur duktig personen är i fråga att verkligen gå dit trots sin vikt.

Ta en dag i daget och gör det bäst av det! Var stolt istället att du tar tag i dig själv och känner att du inte leva såhär längre! Det är alltid tungt ibörjan och många tvekar. Just därför är det viktigt med en dag i daget!

I varje människa finns en kraft någonstans, det gäller att plocka fram den. Och det vad jag att du kan göra! :)

Från: Kalmar
Registrerad: 2006-02-15

spicegirl_17 skrev:

Säg till dig själv att nu jävlar och sedan försöker du att ändra dina rutiner. Inte börja med ett nytt liv på en gång utan t ex ta promenader, börja cykla på gymmet. Du ska ALDRIG skämmas för att gå till gymmet!!! Det visar bara att du är stark att du går dit! Det finns en på mitt gym så är väldigt överviktig och hon går dit, kör sina övningar och går stolt hem igen! Ingen pratar strunt, ingen säger något.Tvärtom: folk tänker oftast på hur duktig personen är i fråga att verkligen gå dit trots sin vikt.

Ta en dag i daget och gör det bäst av det! Var stolt istället att du tar tag i dig själv och känner att du inte leva såhär längre! Det är alltid tungt ibörjan och många tvekar. Just därför är det viktigt med en dag i daget!

I varje människa finns en kraft någonstans, det gäller att plocka fram den. Och det vad jag att du kan göra! :)

så sant:P

Registrerad: 2008-03-24

ja, man får inte vara dum :p. nej men allvarligt! Så enkelt är det! Kom igen gäddan jag tror på dig!

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB