Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Anabola Steroider - okey att fråga om?

Registrerad: 2008-05-25

Jag har INTE någon som helst avsikt att testa Anabola Steroider!
Mitt största intresse då det kommer till träning är hur tex människokroppen fungerar. Hur den reagerar på träning, vad som gör att muskler blir större, hur maten bryts ned och tas upp, vad insulin är, hur kan man påverka metabolismen etc etc.
Om ni tittar på mina tidigare inlägg ser ni att en del av dem är frågor som rör människorkroppen.

Innan jag ställer några frågor om AAS vill jag få klartecken från någon högre makt för att inte riskera att bli avstängd, annars får ni ta bort detta inlägg.

Jag har läst om AAS på bla Wikipedia och Vårdguiden, men svar på mina frågor fanns inte där.

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Prohormoner, AAS och efedrin/efedra. Diskussioner om dessa preparat är inte tillåtna.

I reglerna står dock inget om att jag inte får länka vidare till: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Om det ändå inte är tillåtet ber jag också om ursäkt till modsen, ta bort allt som bryter mot halso.infos regler!

Honn reagerade lite sent bara/Honn

Senast redigerat av Honn (2008-06-03 12:45)

Självklart så vet jag att det inte är tillåtet. Jag har ju trots allt accepterat reglerna för detta forum i o m att jag blev medlem :)

För att förtydliga:
Det är inte tänkt att vara diskussion om AAS i sig, dvs namnge preparat, vilka som är bra/dåliga, doser etc. Sådan fakta skiter jag fulständigt i.

Jag väntar på svar från någon mods för att se vad dessa säger.
Ett förslag är att jag skickar ett PM för granskning innan frågorna ev publiceras.

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

PM fungerar inte.

Jag ser ingen anlednig till att vi ska ha en diskussion om AAS. Däremot så finns det en hel del inlägg om kropppens egna hormonsystem.

Okey. Då lämnar vi det så.

Webbsida

Eftersom Honn inte reagerade på min länk så kan jag ju länka igen och säga att om du tittar lite hittar du ett forum som bara handlar om sånt: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Honn reagerade lite sent bara/Honn

Senast redigerat av Honn (2008-06-03 12:44)

Tack! Då ska jag försöka ta reda på varför testiklarna blir mindre och varför människor får kraftiga humörsvägningar där.

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

Honn slarvläste tråden. Det är inte ok att länka till platser där man kan läsa om kurer och preparat.

Webbsida

Okej jag ber om ursäkt! Det framgick dock inte i reglerna? Eller har jag slarvläst dem? ^^

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB