Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 10 11 12 13 14 … 21  

T-RexXXL, to the limits and beyond

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

T-Rex skrev:

Det är nåt väldigt gulligt med 18-åriga tjejer, de kan vara så spontana. Det kom in ett gäng på t-banan och när de satte sig ner så började de fnittra hysteriskt och så viskade en av dem lite för högt att jag var så jävla het, och så vände de sig om. Så jag tänkte, äh, vafan, jag tar numrena. Typ: "hej snygging... ar. Jag heter... du är min nya flickvän." osv. Det är så skönt med "säkra kort" för oss killar ibland.

Detta hade inte hänt utan bulgaren, och därför tar jag åt mig hela äran. Fan va bra gjort av mig ändå:)

Senast redigerat av Lajne (2008-05-27 17:22)

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

T-Rex skrev:

Det är nåt väldigt gulligt med 18-åriga tjejer, de kan vara så spontana. Det kom in ett gäng på t-banan och när de satte sig ner så började de fnittra hysteriskt och så viskade en av dem lite för högt att jag var så jävla het, och så vände de sig om. Så jag tänkte, äh, vafan, jag tar numrena. Typ: "hej snygging... ar. Jag heter... du är min nya flickvän." osv. Det är så skönt med "säkra kort" för oss killar ibland.

hmm, sådär spontan skulle jag nog aldrig vara, men jag fyller ju 19 också :O:D
men det lät ju trevligt iaf ;)

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Carro09 skrev:

T-Rex skrev:

hmm, sådär spontan skulle jag nog aldrig vara, men jag fyller ju 19 också :O:D
men det lät ju trevligt iaf ;)

Stockholmstjejer är kanske lite mer spontana >;-)

Jag tror vid närmare eftertanke inte att det är åldersrelaterat, det är snarare individuellt. Sen kan jag ju inte förneka att jag gav henne "blicken" när hon kom in.

Och Lajne, cred till dig såklart ;) bulgaren sprider sig nu som en löpeld på mitt gym haha.

Webbsida

T-Rex skrev:

Och Lajne, cred till dig såklart ;) bulgaren sprider sig nu som en löpeld på mitt gym haha.

Haha så synd att den kommer dö ut om 2-4 veckor när alla besvikna inser att de inte kommer öka 50kg i bänken på en månad med det här schemat heller;/

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

"blicken" haha ja ragga i t-banan kan man ju också göra ;)

Jag ska faktiskt också prova bulgaren har jag bestämt! vet inte riktigt när bara. tack killar :)

Idag blev det bröstpass. Klarade hela bulgarien-serien med 1RM 140 kg, utan passare. Jag tänker höja till 145 nästa gång. Därefter gjorde jag dessutom 3:or på 120 och så ett par tior på 100. Bröstet var utvilat och starkt idag.

Jag gick igenom triceps också, men bara lite lätt, rep-pushdowns och extensioner i smithen.

Egentligen inget märkvärdigt pass, förutom att jag lärde ut bulgaren till ännu en lärjunge :D

Idag hade jag ett riktigt skitpass på första gången för länge. Oj, jag är trött, prepositionerna blev omkastade. Jag har helt söndriga knän nu känner jag, det klickar och vinglar. Tror att jag kört för tungt i böj för länge (165 kg max, med bulgaren). Så det blev nån form av rehab-lallande på gymmet. Jag svettades dock som en gris, men förmodligen för att det var så varmt.

Webbsida

Dåliga pass är jävligt bra. Alltid när jag har ett dåligt pass går passet efteråt bra:P

Haha, ja så brukar det vara för mig med... det blir ett tutt-lyft på lördag. Vi får se hur det går.

Idag har jag vändstekt mig lite på playan, och jag ser inte ut som den siste mohikanen tack och lov.

Registrerad: 2008-05-05

Jaha så det är dig man ska ragga på i tunnelbanan alltså ;)

Tackar för uppmuntran i min dagbok och önskar dig stort lycka till! Du ser ju rätt stark ut :)

vicki112 skrev:

Jaha så det är dig man ska ragga på i tunnelbanan alltså ;)

Tackar för uppmuntran i min dagbok och önskar dig stort lycka till! Du ser ju rätt stark ut :)

Om inte jag hinner före ;)

Jo, som sagt, jag har sett många före- och efterbilder under åren, Vickan. Jag är normalt sett väldigt kritisk, men du har ju gått från en kraftigt överviktig kropp till en riktigt snygg kropp. Från fet till het, så du förtjänar verkligen all uppmuntran.

Idag gjorde jag flera personbästa på gymmet. Du hade rätt som vanligt Lajne ;) 145 kg i bänk fick jag upp (provade att maxa). Jag körde även fyra reps på 120 och 10 reps på 100. Det gör dock fortfarande ont i knäna så jag vet inte hur det blir med böjen närmsta tiden.

Registrerad: 2006-10-19

T-Rex skrev:

Idag gjorde jag flera personbästa på gymmet. Du hade rätt som vanligt Lajne ;) 145 kg i bänk fick jag upp (provade att maxa). Jag körde även fyra reps på 120 och 10 reps på 100. Det gör dock fortfarande ont i knäna så jag vet inte hur det blir med böjen närmsta tiden.

Grymt pass! Och grattis till alla PBn!

Tack! det är resultatet av lite för mycket fritid senaste tiden XD

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

T-Rex skrev:

145 kg i bänk fick jag upp

Grymt! 145 kg är en vikt som de allra flesta dödliga inte ens kan drömma om att någonsin ta!

Tack Coffe :D

Idag tränar jag rygg/korsrygg, baksida lår och vader. På måndag blir det ett cardiopass och på tisdag bröst och armar. Sedan tar jag ett träningsuppehåll, för nu har jag tränat så hårt och intensivt och ätit och lagat mat som aldrig förr den senaste tiden, så nu är jag ärligt talat lite utbränd och less på hela grejen. Ca en månads avhållsamhet brukar dock alltid leda till abstinens och återfall i träningen ;)

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Väldigt bra idé! Jag tror sånt gör mycket mera nytta långsiktigt än vad många tror att det gör!

I wanted medium but became well done XD det är inte så bra att somna i middagssolen.

Tränade rygg idag trots den helvetiska värmen på gymmet. Det gick halvbra.

http://img232.imageshack.us/img232/1800/dagsformtittsmz6.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/1800/dagsformtittsmz6.87616e2140.jpg

Got milk?

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

T-Rex skrev:

I wanted medium but became well done XD det är inte så bra att somna i middagssolen.

Tränade rygg idag trots den helvetiska värmen på gymmet. Det gick halvbra.

http://img232.imageshack.us/img232/1800 … ttsmz6.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/1800 … 6e2140.jpg

Got milk?

Bitigt!

Registrerad: 2008-05-05

Inte så röd ändå! Har sett värre :) Blir snyggt när det blir brunt!

Registrerad: 2008-05-26

Nämen, herregu dinusaurien..... som om man inte hade lagom respekt för dig redan innan då? =)
Grattis till... hmm... kroppen....? ;P
Well done!

Webbsida

Herregud, det ser ut som att man skulle kunna knäcka kokosnötter mot de där pecsen! Stenhårt och fylligt, förstår att du pressar 145 kg!

Taaaaack hörni :D <3

Idag körde jag bröst- och armpasset ensam och jag pressade åter igen 145 kg och låg sen och pumpade ut femmor på 115 och tior på 100. Fick en riktigt bra pump. Sedan blev det flies med hela 30 kg, 6-7 reps. Jag tränade sen biccar och triccar lite lätt... inget annat att rapportera. Jo, jag blev "typ" dissad av en riktig heting, men det var mer mitt idiotiska upplägg i den här värmen som sabbade det (fast inte helt, men jag skiter i det). Inget som berör dock, för dagen har varit perfekt i övrigt. Nu tar jag en paus från träningen och så blir det en massa härliga sommarfiestor m.m. Hoppas att jag inte bryter ner mig alltför mycket. På återskrivande i juli boys n' gals.

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Grattis till att du alltid lyckas... grr...

Ok, jag behöver ha dina brillor som bara ser det positiva i mitt liv ;)

Mina knän vinglar ju så jag kan inte köra ben ordentligt och jag känner hur de fläskar till sig nu. Jag kan inte ens springa en längre sträcka utan att det hugger till i knäna. Dessutom lyckades jag göra en åsna av mig själv inför en söt tjej. Och jag har bara ätit frukost och känner hur kroppen sunkar ihop och jag har inte tagit fram nåt ur frysen så det blir tonfisk och pasta. Dessutom svider min solbränna så att jag får ligga i en förvriden yoga-ställning i sängen om natten för att det inte ska svida. Och det är säkert nåt annat jag har att klaga på, men det har jag glömt bort i den här kokande värmen.

Webbsida

T-Rex skrev:

Jo, jag blev "typ" dissad av en riktig heting, men det var mer mitt idiotiska upplägg i den här värmen som sabbade det (fast inte helt, men jag skiter i det).

Det vill vi höra mer om *tar fram popcornpåsen* ;-)

Sidor: 1 … 10 11 12 13 14 … 21  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB