Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Tjena nu är det dags för mitt första inlägg!
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ib … p;limit=14
Det jag undrar är helt enkelt lite om gymgrossitens
nya produkt anabolic halo som enligt dom ska vara den grymmaste
pre-workout produkten som finns. Vad tror ni nu om denna produkt kan den
hålla jämna steg med shotgun eller till och med vara bättre?
Det kanske till och med är någon som testat den?
haha, jag tvivlar. Men var gärna försökskanin och återkom med rapport! ;)
Det finns en del ingredienser där som är bra, men antagligen i så liten mängd att det varken gör till eller från.
Ja hade jag haft pengar till det just nu hade jag definitivt testat
men jag tycker också det känns lite utav en bluff. Jag skickade bland annat
till kostrådgivaren på gymgrossisten som sa att valet av pre-workout produkt var lätt
och att det enda som gällde var just den. Men vad gör de inte för att tjäna pengar!
"När du tar din första portion av Anabolic Halo, är det början på dina mest dramatiska muskelökningar någonsin.
Låter iaf lovande. :D
Jag är ingen expert på kosttillskott, men trycker man ner 75 ingredienser i något känns sannolikheten för att det ska bli alldeles för lite av allt rätt stor.
sannolikheten för att det ska bli alldeles för lite av allt rätt stor.
+1. Framförallt för lite av det som fungerar/skulle kunna fungera för dig.
bara så ni vet är det inte pre-workout utan post-workout
Ingen som vågar testa och göra en liten analys? Alltid trevligt med recensioner av nya produkter. ^^
Sponsrar du så testar jag ;)
Den enda ingrediensen där som jag vet är ruskigt potent är Fadogia Agrestis, men då ska det vara ca 4,5 gram om dagen... Då snackar vi testoboost. Här snackar vi nog placebo, i bästa fall.
Ja det är knappast att jag har nå höga förväntningar... men man vet ju aldrig med dessa jänkare.
Tyvärr kan jag inte sponsra dig... skulle sponsrat mig själv isf. ;D
Ja jag misstänkte väl det ;)
Nä, vi får se om de sänker priset. Jag tänker inte betala så mycket för placebo.
Pengar som kan spenderas på prisnersänkta shotgun när den nu återkommer till nordica fitness lager.
hallå jag har det!
Loui26 skrev:
Tjena nu är det dags för mitt första inlägg!
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ib … p;limit=14
Det jag undrar är helt enkelt lite om gymgrossitens
nya produkt anabolic halo som enligt dom ska vara den grymmaste
pre-workout produkten som finns. Vad tror ni nu om denna produkt kan den
hålla jämna steg med shotgun eller till och med vara bättre?
Det kanske till och med är någon som testat den?
Anabolic Halo lämnar dina muskler med endast ett val - att växa ^^
alltså är det så svårt att förstå. Anabolic Halo är en post-workout product, och den enda med cryo effect. alltså på svenska DET ÄR EN PRODUKT DU TAR EFTER TRÄNINGEN. jag har det och det är kanske stark smak och om man inte tåller starka grejor, så köpa den inte plus den e billigast på bodybuilding.com. det känns som att ha 5 halstabletter i munnen (cryo effekten alltså) det kyler inte så värst mycket...
Hörru Phille, du får återkomma med recension!
T-Rex skrev:
Hörru Phille, du får återkomma med recension...
som går att läsa och förstå
philiplindenstrahle skrev:
så köpa den inte plus den e billigast på bodybuilding.com..
den får inte importeras av privatpersoner, den fastnar i tullen och man måste betala för att skicka tillbaka den till usa, för att sedan få pengarna tillbaka (dvs ungefär ingenting med tanke på att du måste betala transport fram och tillbaka)..
Vet detta pga jag gjorde det själv, ursinnig blev jag minsann..! råd till alla som funderar på att köpa Anabolic Halo från bodybuilding.com är alltså att Inte göra det :D
nerja skrev:
philiplindenstrahle skrev:
så köpa den inte plus den e billigast på bodybuilding.com..
den får inte importeras av privatpersoner, den fastnar i tullen och man måste betala för att skicka tillbaka den till usa, för att sedan få pengarna tillbaka (dvs ungefär ingenting med tanke på att du måste betala transport fram och tillbaka)..
Vet detta pga jag gjorde det själv, ursinnig blev jag minsann..! råd till alla som funderar på att köpa Anabolic Halo från bodybuilding.com är alltså att Inte göra det :D
Den säljs ju överallt i Sverige..?
Antar att du valde den snabba frakten,vilket man aldrig skall göra då Feedex är övernitiska..