Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Skall över till USA med jobbet om en vecka och tänkte handla lite tillskott.
Finns det tillskott i USA som inte är tillåtna i Sverige eller har annorlunda innehållsförteckning?
Om jag som exempel skulle köpa någon av Twinlabs (vet att Twinlab är dyrt) produkter i USA, finns det risk att det är annat i dem än de man köper här i sverige?
Kanske en dum fråga, men om man inte frågar får man inget veta.
jag skulle nog rekomendera att du kollar upp det själv. jämnför produkterna från sverige och amerika, det är väl det enda säkra sättet. att åka dit för narkotikainnehav eller något sådant även fast det finns en naturlig förklaring är nog ingen höjdare.
Nej, det är det som jag vill undvika.
Har läst på forumt att det är en del som beställer från USA, så jag tänkte att det var någon som visste lite mer om detta?
Om du köper samma produkt i USA som du har handlat i Sverige är risken nog inte stor att dem har ändrat innehållet.
bra bra, tack för svar! Skall självklart kolla på produkterna innan jag köper.
Bara att shoppa loss :-)
som det gamla talessättet säger; när dollarn är låg dansar svenskarna på bordet =)
Det finns en hel del grejer i USA som är lagliga där men inte lagliga i Sverige.
Prohormoner, eller så kallade "designer steroids" är fritt fram att trycka i sig där, men inte här i Sverige.