Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Var inte mycket du avslöjade i den bilden pekkan... du kan inte be någon ta kort, så man får se hela överkroppen, istället för bara axeln och bristningarna.
mm snygg ådra pekkan! XD men seriöst, lägg upp bilder där man får se mer!
Jag tog bilden med min mobil-kamera. Har ingen digitalkamera men jag ska låna en o ta mer bilder..Ingen som har lösning på problemet med bristningarna?
jag har också problem med bristningar, just nu e huden på insidan av mina biceps väldigt brusten, och latsen och ryggen speciellt, lite på övre brösten också, jag har frågat skolsköterskan och hon sa att det inte var något farligt och att det går över, man kan använda tex hudkrämer och sånt för at mjuka upp huden tex det som gravida kvinnor använder
Bra bredd på ryggen i förhållande till midjan. Du ser ut att ha rediga traps också! Vaderna ser däremot ut att höra hemma på någon annan! ;-)
vi har rekomenderat mer benträning åt dig tidigare, wabbabi ^^ men du har en rejäl överkropp, både fram och baksida ser väldigt bra ut må vi vara många som skriver =)
coffe_aberg skrev:
Bra bredd på ryggen i förhållande till midjan. Du ser ut att ha rediga traps också! Vaderna ser däremot ut att höra hemma på någon annan! ;-)
Jag försöker just nu inte bli för bred. Mer att lägga på tjocklek på ryggen. Runt skuldrorna och och så.
Jag vet att vaderna e små. Men de ä inte cp små. De finns folk på gymet som e värre. Jag försöker fixade just nu men de går segt. :P
zartok skrev:
vi har rekomenderat mer benträning åt dig tidigare, wabbabi ^^ men du har en rejäl överkropp, både fram och baksida ser väldigt bra ut må vi vara många som skriver =)
Nej ni har rekomenderat annan typ av träning för mina ben som jag vägrar göra :P jag har ju alltid tränat benen när jag gymat.
Men tack för komplimangen :P
wabbabi_bb skrev:
Jag vet att vaderna e små. Men de ä inte cp små. De finns folk på gymet som e värre. Jag försöker fixade just nu men de går segt. :P
wabbabi_bb skrev:
Nej ni har rekomenderat annan typ av träning för mina ben som jag vägrar göra :P jag har ju alltid tränat benen när jag gymat.
take a hint ;P
och sen spelar det väl ingen större roll hur de andra ser ut på gymet ;) ryggen ser bra ut.
wabbabi_bb skrev:
http://img294.imageshack.us/img294/1765 … ps5.th.jpg
tror inte jag haft nån bild på ryggen. så varseguuuud
Snyggt. Du ser ut att ha haft torra ökningar med minimal fettinlagring vilket är varje byggares dröm! håller med om vaderna, att de behöver lite mer omtanke från dig, men annars ser det jättebra ut.
wabbabi_bb skrev:
Jag försöker just nu inte bli för bred. Mer att lägga på tjocklek på ryggen. Runt skuldrorna och och så.
Bred rygg är ju snyggt. Väldigt manligt attribut. Ja mina vader är inte mycket att hurra för heller. Det är en förbannat tråkig muskel helt enkelt.
pekkan skrev:
Jag tog bilden med min mobil-kamera. Har ingen digitalkamera men jag ska låna en o ta mer bilder..Ingen som har lösning på problemet med bristningarna?
Någon har skrivit tidigare att färg på kroppen gör att bristningarna syns sämre. Så ut i solen pojk
coffe_aberg : Bred rygg är ju snyggt. Väldigt manligt attribut. Ja mina vader är inte mycket att hurra för heller. Det är en förbannat tråkig muskel helt enkelt.
*Nja. allså jag tycker man ser så pittbull liknande. Så jag ska inte bli bredare :P
Jag veeet. men de ser så snyggt ut när de är stora och fina :P
T-Rex: Snyggt. Du ser ut att ha haft torra ökningar med minimal fettinlagring vilket är varje byggares dröm! håller med om vaderna, att de behöver lite mer omtanke från dig, men annars ser det jättebra ut.
*Haha..omtanke?...jag ska k*ulla sönder som så de ser bra ut till somaren! :P
sjöräven: take a hint ;P
och sen spelar det väl ingen större roll hur de andra ser ut på gymet ;) ryggen ser bra ut.
*De är klart de spelar roll. Jag tittar alltid på folk för att de vad som e snyggt och vad som inte är de osv..
wabbabi_bb skrev:
T-Rex skrev:
Snyggt. Du ser ut att ha haft torra ökningar med minimal fettinlagring vilket är varje byggares dröm! håller med om vaderna, att de behöver lite mer omtanke från dig, men annars ser det jättebra ut.
?
och ? för gramatiken... "som så de ser bra ut"
Linx skrev:
wabbabi_bb skrev:
T-Rex skrev:
?
sönder dom* så de ser bra ut till somaren.
palla va dig
Linx skrev:
wabbabi_bb skrev:
T-Rex skrev:
?
Var det verkligen så svårt att förstå det han skrev ?
Wabbabi ryggen ser riktigt bra ut. Hur mycket väger du nu ?
Frontline-warrior skrev:
Wabbabi ryggen ser riktigt bra ut. Hur mycket väger du nu ?
Just nu kan kan inte väga mig själv..ätit massa mat och så. Men om jag skulle chansa 77.5 kg ungefär.
tack så mycket :P

Samt en wannabe wabbabi_bb^^
Ser bra ut dock ser du lite tunn ut eller är det bara jag ? Alltså menar för lite fett, tycker du borde äta upp dig :)
Keep up the good work :)
wabbabi_bb skrev:
Hehe exakt, lite "tough love" ;)
Orignal_XIII: det ser hårt ut och du har fina muskelfästen. Lägg på dig lite massa så kommer det se riktigt snyggt ut.
spicegirl_17 skrev:
Ser bra ut dock ser du lite tunn ut eller är det bara jag ? Alltså menar för lite fett, tycker du borde äta upp dig :)
Keep up the good work :)
Varför då? Han har ju inte mindre fett än vad jag har. De är snarare att han borde lägga på sig mer muskler i övrigt.
Ps: gryyyyyyma axlar!
T-Rex skrev:
wabbabi_bb skrev:
Hehe exakt, lite "tough love" ;)
Haha....du har väll delvis rätt...jag brukar k*ulla sönder saker när jag vill visa lite "tough love"!
wabbabi_bb: Som du redan vet så är det en jävla bra rygg du fixat där ;). Om du orkar nångång, skulle du ha lust att ta bilder i de "obligatoriska" poserna? =) Skulle vara kul att se, men som sagt: grymt jobbat ;)
TOXIII: Nääzz boy ;) Jag skulle också vilja se lite mera massa allround! Bara att köra, men känn ingen press med maten, då går allt åt helvete! =)