Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Program för vissa övningar som inte är "de stora"?

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Frank Tommy skrev:

Cybercowboy skrev:

Jag börjar på allvar tro att du är schizofren.

Det är ju du som är paranoid Lajne/Raah med flera.

Bra försök. Verkligen.

Vad får du ut av det här?

Vi andra här inne är här för att diskutera och lära oss saker. Du är här för att...?

Registrerad: 2008-04-22

Zagge/Zacke. Jag har fortfarande inte fått nåt e-brev från dig. Vad är du för en jävla mes?

Från: Stekvadet
Registrerad: 2006-10-15

Har ingen avsikt att varken Snacka eller debattera med dig.... Puss Sötnos

Från: Stekvadet
Registrerad: 2006-10-15

Copkiller_1891@hotmail.com skicka ett mail du, men som jag sa, jag har ingen avsik att snacka med dig....

Cybercowboy skrev:

Frank Tommy skrev:

Cybercowboy skrev:

Jag börjar på allvar tro att du är schizofren.

Det är ju du som är paranoid Lajne/Raah med flera.

Bra försök. Verkligen.

Vad får du ut av det här?

Vi andra här inne är här för att diskutera och lära oss saker. Du är här för att...?

Vad var bra försök Lajne?

Vad fan har du med det att göra?

Lära er saker? Haha! Med tanke på de svar som produceras måste man vara ett OBS-barn för att kunna lära sig något av de svaren! Det vill säga, man måste ha noll kunskap och en låg intelligenskvot.

Jag är här för att jag känner för det. Fy fan, det kommer gå utför med det här landet, det har det redan gjort i årtionden på grund av den sjuka politik som förs och därmed det sjuka folk som växer fram.

Frank Tommy skrev:

Det vill säga, man måste ha noll kunskap och en låg intelligenskvot.

Ja det är du faktiskt ett lysande exempel på :)

Du har aldrig funderat på att spendera lite tid på gymmet istället för att trolla runt på diverse forum? Hur många gångar har du blivit bannad här och på Kolozzeum? 10? 20?

Zacke skrev:

Copkiller_1891@hotmail.com skicka ett mail du, men som jag sa, jag har ingen avsik att snacka med dig....

Varför ska jag skriva om du ändå inte tänker snacka med mig? Innebär det att du inte svarar? Jävla idiot! Umeå? Är du möjligtvis iranier? Det är inte hälsosamt att vara iranier!

Trots att många iranier säkert är stolta över sin ras så kan jag inte se en annan förklaring till varför en liten, ful österrikisk, skrikande man och hans rike, oavsiktligen kan blåsa liv i en iransk "rasnationalism" 60 år efter sin död, än att det finns ett djupt mindervärdeskomplex gentemot väst bland iranierna.

Detta mindervärdeskomplex visar sig ju i dagliga livet bland de miljontals iranska flyktingar som måste bevisa sig genom västerländska universitet och jakten på status och toppjobb i väst. Deras egen nationella scen duger inte åt dem, de måste visa vad de går för i väst, vara duktiga här för att känna att de har ett värde. Deras besatthet av status i västerlänningens ögon är mycket intressant och antyder än starkare ett mindervärdeskomplex. De behöver västs bekräftelse för att kunna existera, de behöver västs samhällen och universitet, de behöver en västerländsk titel att hänga på dörren.
Detta mindervärdeskomplex är ofrånkomligt, ju starkare en iranier slingrar in sig i nationalromantik och historisk glorifiering, persian pride och dylikt, desto tydligare blir komplexet mot väst. Ju mer hånfullt en iranier beter sig mot en västerlänning, ju mer han tävlar med en västerlänning, desto starkare avslöjas hans egen underlägsenhet gentemot den västerländska civilisationen.

Fin copy/paste där. Vad duktig du är!

Cybercowboy skrev:

Frank Tommy skrev:

Det vill säga, man måste ha noll kunskap och en låg intelligenskvot.

Ja det är du faktiskt ett lysande exempel på :)

Du har aldrig funderat på att spendera lite tid på gymmet istället för att trolla runt på diverse forum? Hur många gångar har du blivit bannad här och på Kolozzeum? 10? 20?

Generera inte dina egna intressen och alias på mig. Du är avslöjad sedan länge.

Cybercowboy skrev:

Fin copy/paste där. Vad duktig du är!

Jag har producerat originaltexten.

/B

Så det är du som är Bolio. Intressant.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Grabbar, för fan. Kan vi inte bara ta och helt sluta svara Frank Tommy? Inget annat kommer någonsin få honom att lämna forumet än total brist på respons.

Cybercowboy skrev:

Så det är du som är Bolio. Intressant.

Nej idiot.

Lajne skrev:

Grabbar, för fan. Kan vi inte bara ta och helt sluta svara Frank Tommy? Inget annat kommer någonsin få honom att lämna forumet än total brist på respons.

Jajaja låtsasstyrkelyftaren.

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

ok, nu får det vara nog. jag har lugnt och stilla läst igenom tråden och... FT, du måste ju vara helt jävla borta! du ställer en fråga, folk svarar på det och du börjar gapa och skrika som ett litet barn. vad gör du här? vad vill du oss? ställer du en fråga för att få folk att svara för att du sedan ska kunna börja skrika glåpord eller börja snacka rasfrågor här? det här är ett träningsforum. här är vi ödmjuka och alla är här för att lära sig, endel även för att hjälpa andra.

vilken av dessa är du? ingen av dom. så vad tusan gör du här? antingen så håller du sansad ton eller så sticker du härifrån. du skulle sticka härifrån sist, men det gjorde du ju inte så länge. vad gör du här? igen, vad vill du oss? jag förstår mig inte på dig. har du någon form av psykiska problem som gör att du måste lasha ut på människor i din omgivning? förstår du inte vad folk syftar på när dom skriver att du låter aggressiv?

under min korta tid så har det kommit och gått troll här, men du tar ju direkt priset. istället för att ställa motfrågor så börjar du yra om att iranier har mindervärdeskomplex mot oss västerlänningar. får jag fråga dig som verkar ha koll (enligt dig själv iaf), vad har det med träning att göra? vart kom umeå ifrån? något emot staden?

ta ditt pick och pack och försvinn härifrån om du inte kan hålla dig till normal konversation. ingen vill ha dig här. du får sticka till något annat forum och börja bråka med någon där. vem fasen är intresserad av att få mail av dig där du yrar om saker som inte har något med någonting som har med träning att göra? här: vincentjatko@hotmail.com där har du min adress om du vill skriva något totalt värdelöst som kommer att hamna i pappkorgen redan innan jag läst det. vassego, om det hjälper dig att må bättre.

räkna inte med att du kommer att kunna trolla här så mycket längre, moderatorerna, oavsett hur mycket tålamod dom faktist har i det här forumet kommer att kicka iväg dig. vi vill inte ha dig här. du verkar inte vilja vara här. vad är problemet? är du så bitter så att du inte kan leva med dig själv utan att börja skita på granntomtarna? går din träning inte bra, gör något åt det. spendera tid på gymmet. inte här. dina fingrar kommer inte att sända ut signaler i hjärnan om massiva hormonutsläpp.

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB