Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Tips på kosttillskott?

Registrerad: 2007-04-11

Sommarn e på väg, och man är ledig nog att fokusera rejält på kroppen. Tänkte testa nåt nytt kosttillskott till sommarn för att öka på resultaten nu när man ändå har mycke tid att fokusera. Förutom protein / gainer och kreatin tillskott som jag redan har, så undrar jag om någon har tips på nå bra grejer att köra på under sommarn för att öka i massa? (Lagliga grejer då vill säga ;) )

Tack på förhand!!

Från: Gymmet
Registrerad: 2007-01-26
Webbsida

Mat, det mesta är lagligt! :)

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

egentligen så finns det inga mirakelmedel för att du ska gå och grejja toppen till sommaren. inga som är värda priset iaf. den nya saken som finns på apoteket som binder fett, är det någon som vet hur bra den fungerar?

annars så är det lättaste att göra att skippa lite mer mat, eller gå en vänta till på kvällen. ett underskattat tillskott är enligt mig omega 3 dock. det är grejjer det ^^

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Jungle Warfare + X-Factor + NO Shotgun är nog en väldigt bra kombination av kosttillskott, som jag tror att de flesta med erfarenhet av dessa skulle kunna skriva under på med sitt gymblod, gymsvett och gymtårar.

Men i första hand ska du tänka på att äta riktigt.

Det som gör mig skeptisk är att du skriver att du först nu under ledigheten kan satsa på kroppen. Det betyder ju att du inte haft tid att träna hårt naturligt, utan tillskott. Gör det först tills du kommer till en platå. Det andra som väcker mitt tvivel är att du verkar vilja ha en quick-fix. Det finns inget sådant. Kosttillskotten ovan hjälper till för att toppa formen, men om du inte haft tid att satsa 110 på kroppen någon längre tid, så tvivlar jag på att du har någon form att toppa. Det är bara mina reflektioner. Men valet är ju i slutändan ditt.

Borde inte den här tråden ligga i kosttillskottsdelen?

Senast redigerat av T-Rex (2008-05-15 16:52)

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Flyttad.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB