Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

nutraplanet?

Från: trollhättan
Registrerad: 2005-07-28

Tänkte göra en beställning från nutraplanet nu inom en snar framtid. Någon som vet vad det kostar i frakt att beställa från nutraplanet? hittar inte någonting om det.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Beror på hur stort det du ska få hem är, beställer du över 500kr är frakten gratis i vilket fall. Har för mig mina två burkar cissus hade en frakt på ~40kr, men den slapp jag iom att det kostade just över 500 spänn:P

500 spänn? det står väll över 199 dollar? eller är jag helt borta nu? :P
Tänkte prova på animal pump och se om det är så bra som folk säger (eller inte säger)
köper mig nog en burk fierce också då jag kände att jag fick mycket mera energi av den.
Cissus, vad är det för nått? nån "indianmedicin" om jag förstått det rätt? =P

Webbsida

Oj jävlar. Jag tänkte på nutrasale. Herregud, jag börjar fan bli senil. Förlåt mig, jag har ingen aning:P

Edit: Cissus är en gammal indisk medicin mot hemorrojder som har visat sig vara starkt vävnadsuppbyggande, dvs den hjälper dina leder att orka med all tung träning. Det är för lederna jag använder den, om det behövde förtydligas:P

Senast redigerat av Lajne (2008-05-15 11:46)

hehe, men nu verkar vi vara överens i alla fall =P
Man kanske borde ta och köpa sig en burk cissus så man blir av med den där meterlånga köttklumpen som hänger efter mig överallt =D
hjälpte cissus mot ledont då eller? har haft ganska stora problem med mina handleder i princip vilken övning som helst som jag kör med rak stång (bicepscurl, marklyft, tricepspress. you name it) känner inte av så farligt nu när jag köpt handledswraps dock.... men skulle vara skönt att bli av med skiten helt

Webbsida

Absolut, jag är av åsikten att cissus har räddat mina leder många gånger, framför allt har det varit enormt skönt att kunna sluta oroa sig för mina knän som alltid bråkade innan:) Det är ett av få kosttillskott jag har provat som jag verkligen kan rekommendera, om du har problem.

härligt. då får det bli en sån med efter löningen har kommit då. Den gör ingenting annat än räddar kroppen från hemmorojder och ledvärk annars?
chans för minskade kortisolnivåer läser jag här också men.....ska man tro på det?

Webbsida

Tillskottet påstås ju hjälpa muskeluppbyggnaden osv om man överdoserar, men jag har provat och jag kan helt ärligt säga att det gav ingen extra effekt överhuvud taget, i alla fall inte som jag märkte av. Men på en dos av 2-3 kapslar om dagen av Supercissus RX (har dålig koll på hur mycket extrakt det egentligen är, du får kolla doseringarna och jämföra om du ska köra någon annan tillverkare) har det hållt mina knäsmärtor borta i alla fall. Får du bort dina hemorrojder också antar jag att det bara är en välkommen bonus:P

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB