Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Delightful_imp skrev:
Bra djup i ryggen hörru. Bättre axlar. Bra v-form... snyggt helt enkelt! ;) Du är rätt brun också :)
tack! ja vafasiken har ju legat på kusten o solat hela helgen ju ;)
Väldigt fin och rak rygg med bra djup. Jag tror du har starkare ländrygg än vad jag har faktiskt, och nej, ingen ironi här.
T-Rex skrev:
Väldigt fin och rak rygg med bra djup. Jag tror du har starkare ländrygg än vad jag har faktiskt, och nej, ingen ironi här.
tack! njae det är nog bara som det ser ut isf ;)
Snyggt jobbat! Pröva att sätt ljuset från sidan av kroppen. Så hjälper hög- och låg-dagrar till att skapa en 3D-illusion. Just nu är det lättast att bedömma din siluett. =) Testa och ta en bild på när du lyfter armarna lite högre också. Jag tror det skulle se ännu bättre ut då.
Sigyn skrev:
Snyggt jobbat! Pröva att sätt ljuset från sidan av kroppen. Så hjälper hög- och låg-dagrar till att skapa en 3D-illusion. Just nu är det lättast att bedömma din siluett. =) Testa och ta en bild på när du lyfter armarna lite högre också. Jag tror det skulle se ännu bättre ut då.
hm jag förstår inte det där med ljuset :D jag bara ställer kameran o tar kortet. amatör heck yes! men armarna högre ska jag prova, danke :)
Tss, klart du förstår. =) Ställ dig med sidan mot ett fönster, eller flytta lampan till höger eller vänster om dig. Använd inte blixt! Ljus rakt framifrån tar bort all uppfattning om ljus och skugga. Så man ser inte volymen du har skaffat. Och det är ju slöseri. =) Kolla min bilder får du ett exempel på hur det ser ut om du tar foto med ljuset från sidan istället.
jaha ingen blixt det tror jag nog att jag har använt ;) tack för tipsen ska prova! jo jag kollade allt in dina bilder, (ser bra ut föresten) men fattande ändå inte hur jag skulle göra men nu klarna det!
Carro: Jättefint :) keep up the god work!
spicegirl_17 skrev:
Carro: Jättefint :) keep up the god work!
tack spice :)
och sigyn, nu jäklar har jag fixat med kameran! slänger upp ett nytt kort när jag har fixat över korten till datorn. så får vi se om det var så du menade men det såg jäkligt annorlunda ut iaf :D
Sigyn skrev:
Tss, klart du förstår. =) Ställ dig med sidan mot ett fönster, eller flytta lampan till höger eller vänster om dig. Använd inte blixt! Ljus rakt framifrån tar bort all uppfattning om ljus och skugga. Så man ser inte volymen du har skaffat. Och det är ju slöseri. =) Kolla min bilder får du ett exempel på hur det ser ut om du tar foto med ljuset från sidan istället.
Tssss sicket fusk :P
Sen så har jag faktiskt inte vilat från gymet. :)
i onsdags blev det lite mage o ben, men bara lite. Då jag har vart på gymet nu så har jag bara latjat lite fast ändå har jag fått träningsvärk!
brutalbänk
Kv: 8,8,8
Hängande benlyft
8,8,8
situps i en sån där ställning
Kv: 12
+ 2,5 kg: 10
+ 5kg: 8,8
Sen var det dags o förnya kortet! så nu kan jag träna tom augusti 2009. fick lite billigare också kanon :-) fick även reda på att sen jag fick mitt årskort så har jag vart där 162 ggr, inte så illa hörni!
Sen körde jag utfall
9 kg hantel i varje hand. 12,12,12
knäböj med 20 kg stången bara för o hålla igång lite 10,10,10
O tro det eller ej men jag fick lite träningsvärk i benen. jösses
Cybercowboy skrev:
Sigyn skrev:
nu jäklar cowboy ska du se vilka muskler jag fick :D
Carro09 skrev:
Cybercowboy skrev:
Sigyn skrev:
Då har jag något att se fram emot då jag kommer hem kanske (bildsidor är spärrade på min arbetsplats), ett gott skratt förlänger ju livet =)
Igår va jag också på gymet. *host*
latja lite då med med några kompisar. så har inte antecknat någonting så skriver det jag minns :)
Lite bänk blev det trots att jag ahr blivit rädd för den, men jag hade pass hela tiden och fick öäven hjälp dom sista så det räknas inte
20 kg: 15
40 kg: 5,5
50 kg: 3
sittande rodd, en ny roddmaskin. den var rolig det gillar vi!
20 kg: 12
25 kg: 10,10
30 kg: 8,8
chins
2,2,2 Och nej jag gjorde dom inte själv. jag hade en karl som höll mig i midjan o fick hjälpa mig upp för jag är för klen!!!
raka marklyft , prova med vanlig skivstång den här gången o det va kul .
20 kg: 12
35 kg: 10
40 kg: 10
45 kg: 7,7. satan greppet sviker vet inte vad jag ska göra åt detta
lite baksida axlar i cable
5 kg: 10,10,10,10
dips mellan bänk
Kv: 10,10
+10 kg: 10
Nått sånt blev det! körde lite allt möjligt, kul va det iaf faktiskt. tänkte inte så mkt utan bara körde det vi kände för!
Cybercowboy skrev:
Carro09 skrev:
Cybercowboy skrev:
Då har jag något att se fram emot då jag kommer hem kanske (bildsidor är spärrade på min arbetsplats), ett gott skratt förlänger ju livet =)
jaha så du jobbar. visa har det bra på sina jobb :) får se om jag hinner lägga upp det idag.. men har ju dom andra bilderna sålänge.
hm vad menar du med det haha, edit du ska inte skratta åt mig! nene :)
Senast redigerat av Carro09 (2008-05-16 14:20)
Gött carro riktit bra form på sissta kortet.Jag känner en som har ett jätte litet njur bälte som han inte får sålt för att det är så litet, på PF i trolhättan, Jag sa att jag kännde en tjej med super smal midja, Då sa han 60 eller 70 prcent rabbat. Men vem som hälst kan inte få på sig det, Det krävs en äkta prinsessa.Han sa 150 för bältet men det går garanterat att pruta efter som han prutade med sig själv och endå alldrig hitta någon som får på sig det
roligt med bilder tycker jag och det gäller alla, I dubbel bemärkelse
Senast redigerat av konstigapellefant (2008-05-18 10:23)
thnx pelle! hm njurbälte nu vet jag ju inte vad det gör för nytta ;) men att ha i böjen o så eller? iofs kan väll aldrig skada o ha ett o ha ibland kanske. aa på concept store eller? haha ojdå en prinsessa hmm, haha. men 150 är inte så farligt i vilket fall som helst. hur liten midja ska man ha för o komma i det då? :D
mm det tycker jag med. ska slänga upp en bild till sen tror jag, följde sigyns råd om ljussätningen så det blev lite annorlunda, mkt coolare
hoppas du har haft en bra helg
proteinfabrikken ligger på garvaregatan.Jag vet faktiskt inte hur liten den va med det va smal. Känner du dig inte över tränad eller i hop tryckt i koterna i svanken, så behöver du det antagligen inte. Det värkar tydligen vara en fördel att inte använda det om de går,För bålens styrka
concept store?
hm vart ligger garvaregatan. jag har lokalsinne som jag vet inte vad. ihoptryckt känner jag mig nog i hela ryggen haha. jo jag vet detta men ibland o man kör med högre vikter kanske det kan vara bra men jag vet inte.
mm concept ligger vid biblioteket typ i trollhättan. mitt i centrum alltså :) dom säljer saker från proteinfabriken där iaf o från olimp också vet jag. Du känner säkert ägarn för han tränar på appels tror jag :) om det nu inte är samma affär vi pratar om hehe
Jo det måste vara samma. Ja man kan ju varva med bälte och utan, I dom tyngre övningarna Passar det mig bäst, Delvis också för att det ger styrka att ha något att pressa magen mot när man lyfter
m ok :) jo precis det jag ville ha sagt! jo det låter logiskt!
Håller på o försöker få upp min bild här men imageshack krånglar. :S
si där ja ,Nu ser man rygg musklerna bra med,Det va nog så hon menade, men det där med skuggor är bra att hålla inom vissa ramar,Efter som med riktit skarpa skuggor kan få en att fram stå som något man inte är, Men det ser man ju ganska enkelt om det är ammatörs mässigt gjort. Men Jag tycker inte någon under några omstänndiheter skal använda blixt, efter som det blir som sigyn säger 2 dimentionelt
jo jag vet, jag kanske inte ser ut sådär egentligen. hmm lurar mig själv.
nej jag använde inte blixt denna gången, har gjort det andra gånger. När jag fotograferar så klickar jag bara så avancerad är jag.