Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 188 189 190 191 192 … 238  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Från: Linköping
Registrerad: 2004-01-30

Lajne skrev:

Jadu tobben, riktigt schysst beachfysik. Ge mig nu helkoppsbilder på obligatoriska poser så jag kan börja bedömma på riktigt:P

haha.. får se vad jag kan göra. Tanken är ju att jag ska ta lite före-bilder innan deffen men vetifan om jag kommer ha tid att göra det, KANSKE blir på lördagkväll men då är jag knappast i bäst form för att ta bilder med en dag full av förhoppningsvist god mat :D

Crosstjeck skrev:

Helvete. Riktigt bra jobbat. Visst går det att skala av lite till, men du har all rätt att vara nöjd.

Skalningen är på väg, hehe. Jag är dock nöjd som det är nu och skulle mycket väl kunna ha det såhär om de tinte vore för min dåliga aptit :(

Keep_On_Pumpin skrev:

Tobben det där ser perfekt ut. Var det inte du som hade sjuka droppar på benen också? =P

HAH.. det tror jag inte.. låren är inte direkt min starka sida om vi säger så :)

Tackar grabbar :)

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

Tobben det där var riktigt köttigt och snyggt. En drömfysik många av oss bara kan drömma om att uppnå.

johanw skrev:

Tobben det där var riktigt köttigt och snyggt. En drömfysik många av oss bara kan drömma om att uppnå.

Tackar.. Jag tror dock inte det är så svårt att komma dit.. ljuset gör väl sitt med men det är bara att palla sig till gymet, ha kul och ät när du kan äta så ska du se att det kommer bli skitbra sen.

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

Tobben skrev:

johanw skrev:

Tackar.. Jag tror dock inte det är så svårt att komma dit.. ljuset gör väl sitt med men det är bara att palla sig till gymet, ha kul och ät när du kan äta så ska du se att det kommer bli skitbra sen.

Visserligen. Dock har jag inte många år kvar till trettio och är väldigt många magra kilon ifrån en sån form. Kul iaf med ett konkret bevis på att högreps också bygger ;) Ska allt ta och skippa sexorna för en tid framöver.

johanw skrev:

Tobben skrev:

johanw skrev:

Visserligen. Dock har jag inte många år kvar till trettio och är väldigt många magra kilon ifrån en sån form. Kul iaf med ett konkret bevis på att högreps också bygger ;) Ska allt ta och skippa sexorna för en tid framöver.

Jo det känns faktiskt MYCKET roligare också att träna på högrep då man känner sig mycket fylligare under en längre tid dessutom. Jag tyckte mig även öka i styrka betydligt mycket fortare med högrep. Jag tränade så att jag körde högrep x antal veckor tills jag kände att det började bli trögt med ökningarna och då gick jag ner till 2 TUNGA FULA veckor på 4 reps ungefär och då är de titne strikt utan kontrollerat fusk och slit som stod på schemat :) Efter de 2 veckorna så kunde allt som oftast öka iaf minst "ett steg" mot veckan innan jag började på lågrep för att sen veckan efter ännu igen öka :) Längden på högrepsveckorna varierade en hel del. Nu under deffen så kommer det röra sig om lågrep typ 5 rep dock.

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Härligt att se tobben! :D jag gillar folk som håller bra off-season form! <3

Registrerad: 2008-01-24

Tobben  Kan bara hålla med dom andra en kanonfysik :)

Degpekka skrev:

Härligt att se tobben! :D jag gillar folk som håller bra off-season form! <3

Tack.. heh

Inte HELT med flit dock men inte heller helt ofrivilligt. Tanken efter deffen va ju att jag bara skulle gå upp lite i vikt, ungefär till 85, för att inte tappa formen helt för att sen deffa bort skiten igen och det gick ju till och från, dock så hade jag ju aldrig planerat att ha bättre form nu (det har jag nästan) vid 84kg än direkt efter deffen.. hehe.. då hade jag fortsatt bulkat :)

Ander skrev:

Tobben  Kan bara hålla med dom andra en kanonfysik :)

Tackar så mkt :)

Registrerad: 2007-05-11

a fy fan tobben..härligt att se en redig östgötte på forumet=)--jävla fina resultat;)

gicko skrev:

a fy fan tobben..härligt att se en redig östgötte på forumet=)--jävla fina resultat;)

hehe tackar :D
Du bor även du här i krokarna? :)

Registrerad: 2007-05-11

jajamen..söderköping närmare bestämt..=)

gicko skrev:

jajamen..söderköping närmare bestämt..=)

Ah uti buskagen :)

En ny bild tagen idag.. lite sådär men en bild är det iaf..

http://img185.imageshack.us/img185/7398/080514ryggln4.th.jpg

Senast redigerat av Tobben (2008-05-14 21:44)

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Tobben skrev:

http://img185.imageshack.us/img185/7398 … ln4.th.jpg

Jag är fortfarande andlöst imponerad av dina stora och väl separerade magmuskler, men baksidan är inte så dålig den heller ;) fast vad hände med brännan? :-O

Lite mer axlar kanske?

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Tobben skrev:

Mäktiga guns!

Du verkar ha slarvat med marklyften däremot...

Senast redigerat av Cybercowboy (2008-05-14 22:03)

Från: Oskarshamn
Registrerad: 2008-05-14

Hur lägger man ut bilder ?

Från: Vänersborg
Registrerad: 2007-06-20
Webbsida

Bra form tobben, Vad är ditt bästa tipps för att se ut så, eller jag menade vad är det största felet dom flästa gör för att inte se ut så?

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

W0tz skrev:

Hur lägger man ut bilder ?

http://imageshack.us/

Från: Stekvadet
Registrerad: 2006-10-15

Börjar bli lite tjatigt nu;) Men kan bara hålla med, riktigt snyggt Tobben! Tycker man kan se en jävligt stor skillnad mot bilderna du la ut någonstans kring när jag reggade mig, hsh, bra! Inga förebilder?

T-Rex skrev:

Tobben skrev:

Jag är fortfarande andlöst imponerad av dina stora och väl separerade magmuskler, men baksidan är inte så dålig den heller ;) fast vad hände med brännan? :-O

Lite mer axlar kanske?

Ljuset gör ju sitt också så det kan vara skälet till att brännan (också) varierar :)
Jag tycker inte mina axlar är så dåliga faktiskt, är nöjd med dom men lite mer kött (överallt) har ju ingen dött av :D

Cybercowboy skrev:

Tobben skrev:

Mäktiga guns!

Du verkar ha slarvat med marklyften däremot...

Slarvat vet jag väl inte.. struntat i är väl mer rätt ordval ;)

konstigapellefant skrev:

Bra form tobben, Vad är ditt bästa tipps för att se ut så, eller jag menade vad är det största felet dom flästa gör för att inte se ut så?

hehe jag tycker väl inte jag har gjort så mkt rätt. Hade jag skött kosten bättre så hade jag varit bra mycket större. Det första felet jag tror folk gör är att de är rädda för att lägga på sig vikt och tror samt envisas med att inte äta tillräckligt och ändå tror att de ska bli stora och starka. Jag tycker också att man itne ska snöa in sig för mycket på sitt program eller övriga träningsrutiner så mkt. Ha kul, lek lite med och variera, träna det du vill träna och ta bort sånt man verkligen tycker är trist. Har man kul på gymet så vill man dit oftare och det är även då som kosten blir roligare att följa och med allt det så kommer resultaten.

Zacke skrev:

Börjar bli lite tjatigt nu;) Men kan bara hålla med, riktigt snyggt Tobben! Tycker man kan se en jävligt stor skillnad mot bilderna du la ut någonstans kring när jag reggade mig, hsh, bra! Inga förebilder?

Tackar.. :)
Från innan träningen eller i samband med det? Nej tyvärr.. :(
Jag vägde ungefär 62-63kg när jag började träna dock och har väl samma hårdhet (hård?) nu ändå på kroppen som då.. fast nu väger jag 20kg mer. Jag är nöjd med mitt resultat, mitt mål är inte att tävla eller nånting sånt utan jag bara har det kul på träningen :)

Registrerad: 2005-03-23

21 år
172 cm lång
69 kg

Jag vägde 55 kg för ett år sen och jag har ätit och tränat ordentligt. Jag ska se om jag kan hitta några "Före-bilder", men den här bilden tog jag idag och jag är nöjd med allt förutom bristningarna :( Har också bristningar på baksidan av axlarna och ryggen (vingen). Jag vet att det inte går att få bort dom men finns de inget sätt att hindra de från att bildas?

http://imageupload.se/viewer.php?id=080 … ningar.jpg

Sidor: 1 … 188 189 190 191 192 … 238  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB