Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 50 51 52 53 54 … 63 Tråd låst

Vägen till Himmelen, går genom Helvetet

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Ljuvligt skrev:

Du får hitta en ny=P

Diskutera proteinsyntes?:P

Senast redigerat av Lajne (2008-05-13 14:59)

Registrerad: 2008-03-24

Jag har inte läst dina samtal med cowboy om tjejerna.. Åh jag blir väldigt nyfiken nu ;)
Klart du ska ta det som en komplimang, ! Jag har inte sett din kropp men säkert bättre än 40 , tänkte skoja lite cowboy.
Nej, klart jag bjuder på det herregud- inga problem . Snart kanske jag bjuder en bild på min heta kropp ^^

Från: Hoby-town
Registrerad: 2008-03-30

Lajne skrev:

Ljuvligt skrev:

Du får hitta en ny=P

Now you lost me:S! Förresten hur kommer det sig att du kan så grymt mycket, pluggar du inom detta eller är det bara en hobby??

Ljuvligt skrev:

Lajne skrev:

Ljuvligt skrev:

Du får hitta en ny=P

Now you lost me:S! Förresten hur kommer det sig att du kan så grymt mycket, pluggar du inom detta eller är det bara en hobby??

skulle jag också vilja veta! HUR kan man lära sig allt detta, det finns SJUKT mkt olika saker om allt! Jag är lost helt :P

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

Jag har inte läst dina samtal med cowboy om tjejerna.. Åh jag blir väldigt nyfiken nu ;)
Klart du ska ta det som en komplimang, ! Jag har inte sett din kropp men säkert bättre än 40 , tänkte skoja lite cowboy.
Nej, klart jag bjuder på det herregud- inga problem . Snart kanske jag bjuder en bild på min heta kropp ^^

Om du lägger upp en bild på din heta kropp kan du få en (eller flera) bilder på min heta kropp, tacka sigyn, hon betalade för de bilderna med dyrköpta kanelbullar. Det är f.ö. inga samtal du behöver bli nyfiken på, bara vi som skojar lite med varandra. Han brukar kalla mig 13-åring, jag brukar kontra med att han bara är avundsjuk för att jag kan ragga på unga tjejer och inte han:P

Ljuvligt skrev:

Nya taktiken blir att prata om proteinsyntesen. Sen får man bara hoppas att alla är gymnördar;)

Allt det jag kan kommer från en kombination av att läsa och skriva på forum samt ett bra minne. Så det är bara en hobby, men en ganska intressant sådan:)

Registrerad: 2006-10-02

De var väl värda sina pengar ;)
Ah, nu fick man svar på varför du kan så himla mycket också.
Btw, jobbar eller pluggar du?
Visst är det skoj med många brudar i dagboken? =)

Lajne skrev:

Ljuvligt skrev:

Nya taktiken blir att prata om proteinsyntesen. Sen får man bara hoppas att alla är gymnördar;)

Allt det jag kan kommer från en kombination av att läsa och skriva på forum samt ett bra minne. Så det är bara en hobby, men en ganska intressant sådan:)

Äsch, då får väl jag med min okunskap inom detta kila någon annanstans :'(.. Fast gymnörd är jag ju=)
Hm, känner att jag lär mig mycket här på forumet och det motiverar mig skit mycket! Hoppas bara att mitt minne då är lika bra som ditt;)

Lajne skrev:

spicegirl_17 skrev:

Om du lägger upp en bild på din heta kropp kan du få en (eller flera) bilder på min heta kropp, tacka sigyn, hon betalade för de bilderna med dyrköpta kanelbullar. Det är f.ö. inga samtal du behöver bli nyfiken på, bara vi som skojar lite med varandra. Han brukar kalla mig 13-åring, jag brukar kontra med att han bara är avundsjuk för att jag kan ragga på unga tjejer och inte han:P

Ljuvligt skrev:

jättesnygg!! Vill du inte visa familjelyckan ;) hehe

HUR 17 tror du att jag lägga upp en bild nu jag är inte ens i närheten av sådana muskler! Jaha, ok då förstår jag :P Äh, det är lugnt lajne, han har mig också ;)

Webbsida

Sigyn skrev:

De var väl värda sina pengar ;)
Ah, nu fick man svar på varför du kan så himla mycket också.
Btw, jobbar eller pluggar du?
Visst är det skoj med många brudar i dagboken? =)

Frakten måste nästan ha kostat mer än själva kanelbullarna, eller hur?^^
Jag jobbar, om än inte speciellt många timmar om dagen. Mest så jag har pengar fram tills höstterminen börjar så jag kan börja plugga igen;)
Skoj är det väl, men satan vad ni tjattrar på. Har inte varit så här mkt spam sen floppix, meleas och kiwis tid:P

Ljuvligt skrev:

Äsch, då får väl jag med min okunskap inom detta kila någon annanstans :'(.. Fast gymnörd är jag ju=)
Hm, känner att jag lär mig mycket här på forumet och det motiverar mig skit mycket! Hoppas bara att mitt minne då är lika bra som ditt;)

Då kan du istället för att kila bort sitta kvar och låtsas vara trollbunden, om inte annat smickrar du iaf mig:P Men det är bara att stanna kvar på forumet, så kommer du snart helt plötsligt att inse att du står i en affär och kan kaloriinnehållet på samtliga varor utantill, deras glykemiska index, vad som är bra/dåligt med dem, och hur detta ska användas för att timas perfekt runt träning:P

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

jättesnygg!! Vill du inte visa familjelyckan ;) hehe

HUR 17 tror du att jag lägga upp en bild nu jag är inte ens i närheten av sådana muskler! Jaha, ok då förstår jag :P Äh, det är lugnt lajne, han har mig också ;)

Min familjelycka behåller jag för mig själv, den kan lätt bli lite ...hrm... obscen? uppseendeväckande? när man har för tajta kallingar på sig;).

Du kan ju göra som jag och lägga dem i dagboken. Då ser ju bara folk som bryr sig eller vad man ska säga:) Jag har själv lite fobi för att lägga upp dem egentligen (eller så vill jag bara få kanelbullar) och skulle aldrig få för mig att lägga dem i dagsformstråden, det känns mer avskiljt här på nåt sätt. Men bara för det poppar det ju upp typ 10 pers man aldrig trodde läste här så fort man lägger ut bilder. Jaja. Det känns iaf bättre, det är det viktiga:P
Cybercowboy har säkert dig, det säger inte emot min tes. Du är ju inte 17 längre=D

Lajne skrev:

Ljuvligt skrev:

Då kan du istället för att kila bort sitta kvar och låtsas vara trollbunden, om inte annat smickrar du iaf mig:P Men det är bara att stanna kvar på forumet, så kommer du snart helt plötsligt att inse att du står i en affär och kan kaloriinnehållet på samtliga varor utantill, deras glykemiska index, vad som är bra/dåligt med dem, och hur detta ska användas för att timas perfekt runt träning:P

Haha=D! Har ju suttit här hela dagen och kollar in forumet flera gånger om dagen, så trollbunden är jag redan=). I hope att jag kommer lära mig allt det där, för det är kosten som jag har svårast med=/, träningen är bara kul och just nu går det bra. Bristen av resultat beror på kosten=(. Men jag jobbar på att=)!

Lajne skrev:

Frakten måste nästan ha kostat mer än själva kanelbullarna, eller hur?^^
Jag jobbar, om än inte speciellt många timmar om dagen. Mest så jag har pengar fram tills höstterminen börjar så jag kan börja plugga igen;)
Skoj är det väl, men satan vad ni tjattrar på. Har inte varit så här mkt spam sen floppix, meleas och kiwis tid:P

Det var tider det. *drömmer tillbaka* Sälsyndrom och allt vad det var de led av =)
Jo, frakten var 3ggr så dyr som bullarna. ;P Men det var inte dyrt ändå.
Högskolan nästa då? Vad har du sökt?
Äh, spam är bara roligt. Tycker du vi klottrar för mycket, får du banna oss till min dagbok. Den har ju varit död sen i november. =(

Webbsida

Ljuvligt skrev:

Haha=D! Har ju suttit här hela dagen och kollar in forumet flera gånger om dagen, så trollbunden är jag redan=). I hope att jag kommer lära mig allt det där, för det är kosten som jag har svårast med=/, träningen är bara kul och just nu går det bra. Bristen av resultat beror på kosten=(. Men jag jobbar på att=)!

Jo, jag har faktiskt kikat in i din dagbok med jämna mellanrum även om jag håller mig ganska tyst. Men angående kosten kan jag faktiskt ge dig ett par lugnande ord: Man sitter och läser allt möjligt, lär sig saker man inte visste fanns om allt från fruktosens inverkan på blodfetter till metaboliseringsprcoessen av stärkelse, och i slutändan, när man kan tillräckligt mycket för att få en något sånär hyfsad överblick, så ser man helt plötsligt ljuset och inser Den Ultimata Sanningen: Ät vad som är gott, och anpassa sedan mängden efter om du vill gå upp eller ner. Något annat är knappt lönt att göra, och det gäller speciellt en aktiv, tränande individ:) Så det är bara att kämpa på, resultaten kommer förr eller senare även om det inte alltid känns så.
(Nu försöker jag inte få det att låta som att jag kan allt inom kost, tvärtom tror jag inte ens att jag inser hur lite jag verkligen kan, men det jag vet har i alla fall sagt mig detta)

Sigyn skrev:

Det var tider det. *drömmer tillbaka* Sälsyndrom och allt vad det var de led av =)
Jo, frakten var 3ggr så dyr som bullarna. ;P Men det var inte dyrt ändå.
Högskolan nästa då? Vad har du sökt?
Äh, spam är bara roligt. Tycker du vi klottrar för mycket, får du banna oss till min dagbok. Den har ju varit död sen i november. =(

Haha ja, jag saknar dem lite alla tre:)
Har sökt Handelshögskolan i stockholm, men misstänker att jag kanske inte riktigt kommer in där så jag har juristutbildningen i Lund som reservplan. Har sökt några andra saker också ifall jag skulle ångra mig, men inget som känns aktuellt just nu:)
Jadå, spam ökar min post count och förlänger därmed min internetpenis. En lång internetpenis är alltid bra att ha, även om ingen har kommit på riktigt till vad än:P Nackdelen är att jag inte får nåt vettigt gjort på flera timmar, men sånt får man ju ta.

Hmm, Har hört att man kan skaffa sportbil också, och använda som penisförlängning. Men det är ju lite svårt att visa upp den över internet. ;)

Webbsida

Skillnad på internetpenis och vanlig penis, måste du väl förstå;)

Lajne skrev:

Skillnad på internetpenis och vanlig penis, måste du väl förstå;)

Nja, jag har för liten erfarenhet om bildandet av en penis för att kunna avgöra vilken som är vilken. Jag skaffade sportbil, men inte fick jag penis för det ;P

Webbsida

Till din sambos stora lättnad, antar jag:)

Haha! Iofs skaffade jag bilen innan honom. Men, Jepp, speciellt eftersom jag tvingade honom att skaffa riktig bil sen också.

Från: Luleå
Registrerad: 2006-02-03

Va fan har du alla brudar för Lajne? bara dudes som skriver i min dagbok :(

Nipkiss skrev:

jag har inte hunnit till din än. Det ser bra ut Lajne, fortsätt med träningen!

spicegirl_17 skrev:

Nipkiss skrev:

jag har inte hunnit till din än. Det ser bra ut Lajne, fortsätt med träningen!

sweeet. snart kommer age of conan ut så Lajne kommer inte fortsätta med träningen, tyvärr.

Webbsida

Nipkiss: Jag har alla brudar därför att du kom och diskuterade wow i min dagbok, så jag kunde inte ha gjort det utan dig <3! Dessutom kommer jag bara försvinna rent temporärt när aoc kommer, jag har ju tävlingar att vinna ffs;)

Spice: Nej, jag tänker sluta med träningen. Bara för att du bad mig fortsätta.

jag fixade ändå dom till min dagbok också så det är lugnt :)

Webbsida

Nipkiss skrev:

jag fixade ändå dom till min dagbok också så det är lugnt :)

Coolt. Då kanske vi kan hålla spammet där och den seriösa träningen här för en gångs skull?:P

verkar som att det blir spam i båda från och med nu :P fast vi hade ju kunnat switcha ett tag. ifall du får nåt nytt PB så skriv fan inte upp det, och inte en enda kommentar till passet. då kanske det blir lite mindre att spamma om :) fast dock inte lika trevligt.. aja, jag kommer fortsätta spamma hur som helst

Sidor: 1 … 50 51 52 53 54 … 63 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB