Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hej, köpte nyss Animal Pump 30pack.
Det låg 30 påsar i med 4 gula kapslar, 3st tabletter?!, 1 vit kapsel, och en röd. Men hur ska man ta dom?
Tableterna är la bara att svälja, men kapslarna? Blandar man dom och häller i ett glas med vatten?
Kan inte detta. Antar att ni kan.
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ib … nr=1100-10
Bara att svälja,både tabs och kapslar..
På tom mage med mycket vatten..
Animal-produkterna har så sjukt många piller per dos!
Något tips på hur man ska kunna svälja alla så enkelt som möjligt?
Zitram skrev:
Något tips på hur man ska kunna svälja alla så enkelt som möjligt?
Ta en och en med någon vätska av valfritt slag..;)
blanda olja med vatten så att du smörjer halsen sen är det bara att ta hela pillernäven och låta det slinka ner i svalget... det är den största nackdelen med animal. Annars tycker jag att Animal Pak och Animal M Stak var ganska ok.
Lättast om man är ovan är väl att fylla munnen med vatten stoppa ner valfri mäng piller och sedan börjar du svälja sakta så att vatten siffrar ner i strupen och då tar du allt i en klunk. Gör själv så och kan nästan utan problem få ner alla pillren i ett svälj.
jag har nu ganska många olika tillskott, blir väl en 10-12 tabletter o kapslar innan träning. jag kastar bara in dem, sätter munnen under kranen o dricker, de slinker ner utan problem.
Petergbg skrev:
jag har nu ganska många olika tillskott, blir väl en 10-12 tabletter o kapslar innan träning. jag kastar bara in dem, sätter munnen under kranen o dricker, de slinker ner utan problem.
herregud, kan de vara hälsosamt? xD
Pejij skrev:
Petergbg skrev:
Det beror väl på vad det är eller hur?
Dr Nick skrev:
Pejij skrev:
Petergbg skrev:
Det beror väl på vad det är eller hur?
precis!
Under ett dygn blir det:
8 kapslar kre-alkalyn
8-12 kapslar calcium-pyruvate
2 tabletter magnesium
4 kapslar tight hardcore
4 kapslar CLA
4-6 kapslar Omega-3
total: 28-34 kapslar o tabletter, slå det ;P
Haha, kanske inget att skrya med, men visst - en applåd till Petergbg ! xD
En fråga till dig Petergbg:
Jag vet att du har en sjukt grym kropp, hur mycket tror du dessa piller verkligen hjälper dig och är det ens värt pengarna? Varför inte bara träna äta och sova?