Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 186 187 188 189 190 … 246  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Registrerad: 2005-05-06

http://img527.imageshack.us/img527/2111/200805133301vg6.th.jpg

jag är ju åxå söööööt! :P:P Säger min mamma allafall.

Registrerad: 2008-03-24

Sigyn skrev:

spicegirl_17 skrev:

high_school_boy skrev:

Sigyn har inte sagt de såg mindre ut för ett år sedan, möjligen mindre ut på efterbilden som va 20 dagar senare än förebilden. Det var jag som påstod hans ben var bättre för ett år sedan, och de ligger låååångt bak i denna tråd. :)

ok, förlåt då tar jag tillbaka det!

Haha! Hela den konversationen var aldeles full med missuppfattningar. Men Spicegrrrl syftar säkerligen på före-efter-bilderna också. Hennes enda missupffattning var att det skillde ett år mellan dem. =)
Grrrl: Så du behöver inte ta tillbaka det, eller be om förlåtelse ;)

sigyn! Du har så rätt så! , nja men förlåt kan man alltid säga, dock ska man mena det vilket jag gör! =)
Tyvärr fungerar inte kameran så håller på att ladda den gamla bilden jag har som jag tänkte lägga i min träningsbok, men jag bara FÖRSTÅR INTE hur man gör det :S men jag kämpar!

wabbabi_bb skrev:

http://img527.imageshack.us/img527/2111 … vg6.th.jpg

du var väldigt söt :)

spicegirl_17 skrev:

wabbabi_bb skrev:

tack :$ ...........
hahahaha xD

wabbabi_bb skrev:

spicegirl_17 skrev:

wabbabi_bb skrev:

tack :$ ...........
hahahaha xD

förstod inte d roliga??:P

Från: Gymmet
Registrerad: 2007-01-26
Webbsida

Detta är för dagsformsbilder, kom igen.

Registrerad: 2008-01-24

wabbabi_bb  Visst har du blivit större det tycker jag och i riktig skarp form, en bra fysik fortsätt så.

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

Finns det inte communityn för sådant som är på gång i den här tråden nu egentligen?
Trodde man skulle slippa "Pözz, Sööööt och :P, xD" i det här forumet, men där fick jag så jag teg.

förlåt, jag har varit inblandad i en del sådant. Jag ska skärpa mig!!! :(.

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

Haha, det var nog framförallt herr Wabbi som lurade dig med sina pojkstreck, men det är alltid bra när någon vågar stå fram och ta åt sig av kritik ;)

Tobbeno skrev:

Haha, det var nog framförallt herr Wabbi som lurade dig med sina pojkstreck, men det är alltid bra när någon vågar stå fram och ta åt sig av kritik ;)

klart man ska stå för det man har gjort. Det är bara löjligt annars.

Tobbeno skrev:

Förlåt.... Jag råkade visst locka fram dendär stygga lilla tjejen i spicegirl.... hon kan inte hjälpa de...

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

5 sidor på en dag och det mesta är spam. Håll nivån lite högre framöver.

wabbabi: Varför kör du bara isolationsträning för benen? Grymma definitioner i överkroppen!

wabbabi_bb skrev:

Tobbeno skrev:

Förlåt.... Jag råkade visst locka fram dendär stygga lilla tjejen i spicegirl.... hon kan inte hjälpa de...

nej, då får du gå mycket längre, än en bild på dig i linne och keps ;)

förlåt! Kryddtjejen ska ta tag i det!

Ander skrev:

wabbabi_bb  Visst har du blivit större det tycker jag och i riktig skarp form, en bra fysik fortsätt så.

tack...du är min nya favvo :D

spicegirl_17 skrev:

wabbabi_bb skrev:

Tobbeno skrev:

nej, då får du gå mycket längre, än en bild på dig i linne och keps ;)

du har ju bilder på mig i bara kallingar som du komenterade ju... ;)

Från: Norrköping
Registrerad: 2005-12-15

stevebc skrev:

5 sidor på en dag och det mesta är spam. Håll nivån lite högre framöver. !

stevebc skrev:

5 sidor på en dag och det mesta är spam. Håll nivån lite högre framöver.

wabbabi: Varför kör du bara isolationsträning för benen? Grymma definitioner i överkroppen!

Dels för att jag tror inte på att man bygger mer på en muskel bara för att man gör en övning där en annan muskel hjälper till att lyfta vikten. De är ju samma sak som att man tror att man blir större om man lassar på dubbelt så mycket på en övning och polaren hjälper till och lyfter hälften av vikten...

och sen vill jag inte böja för att jag inte vill ha större rumpa...
tack så mycket :)

Från: Luleå
Registrerad: 2006-02-03

T-Rex skrev:

Äsch, då, lägg upp er bara! >;-)

Nipkiss - det ser bra ut! du ser ut att ha en stark mage och bra bröstmassa. Men jag tror du skjuter fram axlarna lite, dra dem bakåt så ser hållningen bättre ut.

den där bilden var ju inte allt för allvarlig så jag försökte bara pressa ihop tuttarna så mycket som möjligt :P

HSB: LOL PÅ DIG!

Och nu ska jag sluta spamma den här tråden! over and out!

wabbabi: man kan inte få för stor rumpa! böjröööv!

Nipkiss skrev:

jo de kan man. Jag vet precis hur min kropp ska se ut och vad tjejer som jag gillar tycker om.,..så nej jag tänker inte träna rumpan

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Hmm, jag tror inte att man får större rumpa av knäböj... höftbenen sitter där de sitter, vad man åstadkommer med böj är att rumpan blir tightare, den drar ihop sig, precis som bicepsmuskeln, och rätta mig om jag har fel, men de flesta tjejer (och efter de senaste posterna är jag mer eller mindre övertygad om att det är därför en del tränar ;-)) gillar det... vill man få en mindre rumpa/mindre kralliga ben är det bara att börja springa och nöta ner muskeln...

Nu får du fortsätta träna på så som du gör Wabbabi_bb för det ser som sagt riktigt bra ut och du tycks ha bra byggargener!

Från: Hoby-town
Registrerad: 2008-03-30

T-Rex skrev:

Hmm, jag tror inte att man får större rumpa av knäböj... höftbenen sitter där de sitter, vad man åstadkommer med böj är att rumpan blir tightare, den drar ihop sig, precis som bicepsmuskeln, och rätta mig om jag har fel, men de flesta tjejer (och efter de senaste posterna är jag mer eller mindre övertygad om att det är därför en del tränar ;-)) gillar det... vill man få en mindre rumpa/mindre kralliga ben är det bara att börja springa och nöta ner muskeln...

Nu får du fortsätta träna på så som du gör Wabbabi_bb för det ser som sagt riktigt bra ut och du tycks ha bra byggargener!

Så om man vill ha fetare as, är det rumpinlägg som gäller =(. Känns ju sådär för en som har en miniröv=/

Från: Luleå
Registrerad: 2006-02-03

wabbabi_bb skrev:

Nipkiss skrev:

jo de kan man. Jag vet precis hur min kropp ska se ut och vad tjejer som jag gillar tycker om.,..så nej jag tänker inte träna rumpan

jag sa det mer som ett skämt :) självklart ska du inte träna den om du inte vill.

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Ljuvligt skrev:

T-Rex skrev:

Så om man vill ha fetare as, är det rumpinlägg som gäller =(. Känns ju sådär för en som har en miniröv=/

Nja, ju fler inlägg man sitter på sin stol och skriver om rumpor ("rumpinlägg") desto större sittfläsk lär man ju få! :P

Det är ju genetiskt hur muskeln svarar... jag har inte fått större rumpa av böj iaf. Och nej, det blir inga rumpbilder. Inte inoljade iaf.

Sidor: 1 … 186 187 188 189 190 … 246  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB