Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 185 186 187 188 189 … 238  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Registrerad: 2006-10-02

spicegirl_17 skrev:

btw : HUR lägger man upp bilder??

Du lägger taggen [img]om url:en till bilden [img]och så urlen[/img]

Från: Lund/Gerda
Registrerad: 2005-10-06
Webbsida

spicegirl_17 skrev:

btw : HUR lägger man upp bilder??

www.imageshack.us hostar gärna bilderna.

Registrerad: 2008-03-24

tack räven!

Jag kom faktiskt på jag OCKSÅ har en bild på mig i bara underkläder för några månader sedan för att jag skulle jämföra efter ett år - ca i jul då. MEn att lägga upp den :S :P

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

sjöräven skrev:

Glöm bara inte att göra ett account och hosta med accountet, blir väldigt svårt när du vill ta bort bilden sen annars;) Iofs kanske det inte går att hosta utan account längre, men men, en liten varning iaf:)

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

Lajne skrev:

sjöräven skrev:

Glöm bara inte att göra ett account och hosta med accountet, blir väldigt svårt när du vill ta bort bilden sen annars;) Iofs kanske det inte går att hosta utan account längre, men men, en liten varning iaf:)

:O ojdå. hur tar man bort den isf :D inte för att jag planerat o ta bort nån bild än men i framtiden kanske

Lajne skrev:

sjöräven skrev:

kan du förklara tydligare ? jag förstår inte :S

Webbsida

Carro09 skrev:

:O ojdå. hur tar man bort den isf :D inte för att jag planerat o ta bort nån bild än men i framtiden kanske

Det gör man inte, verkar det som. Jag har försökt få bort en bild därifrån i evigheter, bland annat genom att maila dem och be dem ta bort den, men jag får inte ens nåt svar:/ Så om den inte är på ditt account ligger den nog kvar ett par år, minst:P

Spicegirl_17 skrev:

Skapa ett account på sidan och logga in på det innan du laddar upp. Annars kan du inte ta bort bilden, och kommer om ~25-30 år tvingas konfrontera din 15-åriga dotter och förklara för henne varför hon ser sin morsa stå och spänna sig i underkläder på hälso.info ;)

Senast redigerat av Lajne (2008-05-13 15:22)

Lajne skrev:

Carro09 skrev:

Det gör man inte, verkar det som. Jag har försökt få bort en bild därifrån i evigheter, bland annat genom att maila dem och be dem ta bort den, men jag får inte ens nåt svar:/ Så om den inte är på ditt account ligger den nog kvar ett par år, minst:P

Spicegirl_17 skrev:

Skapa ett account på sidan och logga in på det innan du laddar upp. Annars kan du inte ta bort bilden, och kommer om ~25-30 år tvingas konfrontera din 15-åriga dotter och förklara för henne varför hon ser sin morsa stå och spänna sig i underkläder på hälso.info ;)

haha! Ja, hon kommer bli så stolt! Ja, jag hade nog tänkt lägga up en bild tror jag! Man måste ju bjuda lite ;) Come on chichas, join me ;)

Kostar det på den sidan?

Webbsida

helt gratis:) Du tror väl inte vi sitter och betalar för att få vika ut oss? =D

Lajne skrev:

helt gratis:) Du tror väl inte vi sitter och betalar för att få vika ut oss? =D

jag såg det p åsidan, tack ändå! Ok, nu ska jag gå o fixa bild :P Förvänta er inget !!

Spicegirl_17 skrev:

Come on chichas, join me ;)

Jag finns redan i Före-Efter-Tråden. Men det är klart att du ska lägga upp en bild!!

Sigyn skrev:

Spicegirl_17 skrev:

Come on chichas, join me ;)

Jag finns redan i Före-Efter-Tråden. Men det är klart att du ska lägga upp en bild!!

Kan du länka till exakt var du finns, jag orkar inte gå igenom 49 sidor. Om det är ok?

Webbsida

Men lata lilla flicka, de är på sista sidan:P http://www.halso.info/forum/p-370807.html#p370807

shit nu tänker verkligen inte lägga upp bild! Riktigt riktigt bra sigyn!!! :D
Hur ska jag stå? Jag kommer ju inte kunna ta bakifrån?

spicegirl_17 skrev:

shit nu tänker verkligen inte lägga upp bild! Riktigt riktigt bra sigyn!!! :D
Hur ska jag stå? Jag kommer ju inte kunna ta bakifrån?

Jo, du kommer lägga upp en bild. Oavsett om du tänker det eller inte. =)
*skickar hypnotiska tankar*
Försök att ta bilden i en spegel. Tips: Ta bilden med ett ljus som träffar dig lite snett. Det är mycket lättare att bilda sig en 3D-uppfattning av en 2D-bild då.

hm,, i will do my best :)måste bara äta först!

Jag tänkte bara stå rakt upp och ner med en kamera i andra handen , funkar d?

spicegirl_17 skrev:

Ja visst, annars kan du ju alltid försöka dig på en pose. Dubbel biceps, fram eller bakifrån, brukar vara vanligast. Så kan du ju bättra på den allteftersom att du lär dig och utvecklas.

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson62.htm
scrolla neråt lite...

Senast redigerat av Sigyn (2008-05-13 16:13)

Sigyn skrev:

spicegirl_17 skrev:

Ja visst, annars kan du ju alltid försöka dig på en pose. Dubbel biceps, fram eller bakifrån, brukar vara vanligast. Så kan du ju bättra på den allteftersom att du lär dig och utvecklas.

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson62.htm
scrolla neråt lite...

ok, tack för tips, men hur ska jag kunna stå med en kamera i ena hande och sedan ryggen mot spegeln och samtidigt göra pose? Men what the hell, I can try hehe

Från: Gymmet
Registrerad: 2007-01-26
Webbsida

spicegirl_17 skrev:

ok, tack för tips, men hur ska jag kunna stå med en kamera i ena hande och sedan ryggen mot spegeln och samtidigt göra pose? Men what the hell, I can try hehe

Be en polare ta kortet, eller ställ upp kameran och sätt den på timer.

Tror inte jag har den funktionen på vår kamera ( har ingen egen) tyvärr =(
Kan ju alltid med min 50-åriga granne xD

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

spicegirl_17 skrev:

håller med sigyn att benen ser mindre ut än för 1 år sedan .

Sigyn har inte sagt de såg mindre ut för ett år sedan, möjligen mindre ut på efterbilden som va 20 dagar senare än förebilden. Det var jag som påstod hans ben var bättre för ett år sedan, och de ligger låååångt bak i denna tråd. :)

Edit: Nipkiss, L0L

Senast redigerat av high_school_boy (2008-05-13 16:43)

high_school_boy skrev:

spicegirl_17 skrev:

Sigyn har inte sagt de såg mindre ut för ett år sedan, möjligen mindre ut på efterbilden som va 20 dagar senare än förebilden. Det var jag som påstod hans ben var bättre för ett år sedan, och de ligger låååångt bak i denna tråd. :)

ok, förlåt då tar jag tillbaka det!

spicegirl_17 skrev:

high_school_boy skrev:

spicegirl_17 skrev:

ok, förlåt då tar jag tillbaka det!

Haha! Hela den konversationen var aldeles full med missuppfattningar. Men Spicegrrrl syftar säkerligen på före-efter-bilderna också. Hennes enda missupffattning var att det skillde ett år mellan dem. =)
Grrrl: Så du behöver inte ta tillbaka det, eller be om förlåtelse ;)

Sidor: 1 … 185 186 187 188 189 … 238  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB