Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 183 184 185 186 187 … 225  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Från: Hälsostudion, Växjö
Registrerad: 2006-05-22

Inloljad :) ?

Överkroppen ser fenomenal ut, lite sämre med benen.

Gillar bruce lee-poserna.

Från: Luleå
Registrerad: 2006-02-03

hoppas du lägger upp bilder med de "obligatoriska" poserna snart wababbi :)

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Det ser hårt och väldefinierat ut wabbabi_bb! men som sagt, jobba mer med benen!

Registrerad: 2008-03-24

bra kropp!! Tycker hans ben är grymma men som sagt är inget proffs riktigt på detta ;)
Wizard: Tycker jag ser lite olja ja med :p coolt!

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

för att benen  "ska se bra ut" så krävs det att man tydligt ser dom olika muskelgrupperna som innefattas i quadsen. så mer sådant i framtiden. annars så sjunger även jag in i berömmande ton och säger att dina pecs är rågrymma! biceps är även dom riktigt riktigt bra =)

oki, =) Då får han "fixa" benen :P Lycka till med det!

Registrerad: 2005-05-06

electric_wizard: haha jora de är olja. De är bra så man ser konturer bättre. Jag vet om benen. Jag jobbar på dom. De är inte lika illa som bilden visar. Men de ligger efter, de gör dom. Tack :)

Nipkiss: Jo ska nog göra de snart. Men vill du erkänna att jag blivit större eller vill du fortfarande neka de?

T-Rex: tack. Allså jag vill ju fan ha större ben nu. Men jag va lite för snäll mot dom i början. Har börjat döda dom lite mer nu. :P

spicegirl_17:Nja...allså benen ser okej ut. de är inge fel på dom..men i jämförelse mer resten så ligger benen efter. Du gillar oljan va? hahaha!

zartok: Allså de syns inte på bilden. Men men ser seperationerna på låret både fram och bak väldrigt bra. Men jag håller med dig helt 100% att de är för små.. Jag menar överkroppen är ganska stor nu men benen är lika stora som mina kompisars fotbollsben. Så de ligger efter. Vaderna ska vi inte ens tala om!!! :p
Men fan va kul att resten såg bra ut. Och jag håller med...älskar mina biceps nu :)

Jag vet inte, ser mest inoljad ut och det var det du ju inte på de andra bilderna och då kan jag inte heller säga att jag ser en skillnad helt enkelt pga det+ att det inte är så snälla poser för att se skillnader. därmed inte sagt att du inte har en bra fysik!

edit: du tog väl före-bilder i de "obligatoriska" poserna också hoppas jag?

Senast redigerat av Nipkiss (2008-05-13 12:48)

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

som jag ser det så har du faktist en ganska läcker fysik för att bli en modell. dessa karlar ska ju sällan ha stora ben, medans överkroppen ska se ordentlig ut. skulle det vara så att du haft modellkroppen som mål så har du lyckats exeptionellt faktist, så du ska helt klart vara stolt över din ordentliga fysik. beachen nästa? =D

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

wabbabi_bb skrev:

Har börjat döda dom lite mer nu.

Med lårcurl och benspark. (Y)

Nipkiss skrev:

Jag vet inte, ser mest inoljad ut och det var det du ju inte på de andra bilderna och då kan jag inte heller säga att jag ser en skillnad helt enkelt pga det+ att det inte är så snälla poser för att se skillnader. därmed inte sagt att du inte har en bra fysik!

Okej dig går inte övertala :P Men tack för komplimangen

zartok skrev:

som jag ser det så har du faktist en ganska läcker fysik för att bli en modell. dessa karlar ska ju sällan ha stora ben, medans överkroppen ska se ordentlig ut. skulle det vara så att du haft modellkroppen som mål så har du lyckats exeptionellt faktist, så du ska helt klart vara stolt över din ordentliga fysik. beachen nästa? =D

Haha..de är exalt de jag har som mål. lagom tränade armar, stora bröst och axlar. smal men tjock rygg.
Men benen måste bli lite större förfan! :P Nä...lättare att ragga upp tjejer på andra ställen. Och om man vill bada så gör jag de endå i min kompis pool :P

wabbabi_bb skrev:

Nipkiss skrev:

?

edit: kommer du ihåg när vi hade exakt samma diskussion förut? då sa jag att du borde ta bilder i dom "obligatoriska" poserna både då och en månad efter. Nu lägger du upp nya bilder i ungefär samma pose fast du är även inoljad. Hur kan man göra en rättvis bedömning då? Är det bara jag som inte kan det eller?

Senast redigerat av Nipkiss (2008-05-13 13:19)

high_school_boy skrev:

wabbabi_bb skrev:

Har börjat döda dom lite mer nu.

Med lårcurl och benspark. (Y)

Men tanke på att jag byggde upp min kropp med bara discoövningar...vet inte om jag gör en endaste basövning...jo...militärrodd tror jag den heter...för ryggen...de är den enda. Så kanske de är dax att tänka utanför era "basövningar är de enda som bygger" tankar.

Nipkiss skrev:

wabbabi_bb skrev:

Nipkiss skrev:

?

edit: kommer du ihåg när vi hade exakt samma diskussion förut? då sa jag att du borde ta bilder i dom "obligatoriska" poserna både då och en månad efter. Nu lägger du upp nya bilder i ungefär samma pose fast du är även inoljad. Hur kan man göra en rättvis bedömning då? Är det bara jag som inte kan det eller?

jag vet inte hur korkad du är på en skala från 1-10... jag skiter i vad du tycker nu. Om du inte ser att jag e större så fine....då har jag inte de...och att jag väger 77 nu är säkert bara fett...jag menar.....WOW  va mycket fett jag laggt på mig. haha....

men va fan? du sa ju då att du skulle lägga upp bilder i vettiga poser? varför denna aggression? och vad har din fettprocent med det hela att göra?

Senast redigerat av Nipkiss (2008-05-13 13:33)

Nipkiss skrev:

men va fan? du sa ju då att du skulle lägga upp bilder i vettiga poser? varför denna aggression?

för de första sa jag efter 1 månad. och de har gått 20 dagar.
för de andra så vare du som sa de,,inte jag.
för att du är jobbig. vägrar se eller erkänna att jag gått upp i vikt. Så nu gör vi såhär...

För att folk sa att mina viktökningar va bara fett och att jag inte kunde lägga på mig muskler om jag inte låg på överskott... och endå tappar jag fett...får muskler och går upp i vikt..

http://img239.imageshack.us/img239/669/20080305179001an3.th.jpg

http://img67.imageshack.us/img67/6043/200805133251vv8.th.jpg

HEJ ALLA DÄR SOM TITTAR.... ÄR JAG STÖRRE PÅ DEN ANDRA BILDEN? SKIV BARA JA ELLER NEJ....

Senast redigerat av wabbabi_bb (2008-05-13 13:37)

nu har du en liten annan hållning på bild 2 , men JA för mig är du större! :D speciellt överkropp!!

förlåt mitt fel. du har inte sagt att du ska lägga upp non-disco bilder.
första bilden, avslappnad.
andra bilden, spänd och inoljad

är det bara jag som tycker det blir lite halv svårt att göra en bedömning pga de olika förutsättningarna?

men om jag ska svara ja eller nej. JA (fast jag hade gärna vilja se vettiga bilder för du verkar ju ändå ha lite massa att visa)

edit: jag svarar NEJ, jag kan inte säga att du ÄR större, men du SER större ut (mina misstankar riktas dock mot oljan + att du spänner dig)

Senast redigerat av Nipkiss (2008-05-13 13:41)

Registrerad: 2006-10-02

Med risk för att hamna mitt i striden:
Nej, bättre definition och pose dock.
Hur mycket hade du gått upp i vikt sa du?

instämmer med kiss men tycker ändå man ser skillnad tror jag. Men jag är amatör när de gäller sånt här så .. =)

spicegirl_17 skrev:

instämmer med kiss men tycker ändå man ser skillnad tror jag. Men jag är amatör när de gäller sånt här så .. =)

jag är inte heller någon proffsdomare, och trevligt att du kallar mig kiss :P

Nipkiss skrev:

förlåt mitt fel. du har inte sagt att du ska lägga upp non-disco bilder.
första bilden, avslappnad.
andra bilden, spänd och inoljad

är det bara jag som tycker det blir lite halv svårt att göra en bedömning pga de olika förutsättningarna?

men om jag ska svara ja eller nej. JA (fast jag hade gärna vilja se vettiga bilder för du verkar ju ändå ha lite massa att visa)

edit: jag svarar NEJ, jag kan inte säga att du ÄR större, men du SER större ut (mina misstankar riktas dock mot oljan + att du spänner dig)

jag vet...ditt fel. Men jag förlåter dig
Första bild: spänd och inoljad
andra bilden: spänd och inoljad

Jag har massa att visa ja. njoy baby. och ja du värkar ha svårt.

Nipkiss skrev:

jag svarar NEJ, jag kan inte säga att du ÄR större, men du SER större ut (mina misstankar riktas dock mot oljan + att du spänner dig)

bra...jag ser större ut.. då är jag nöjd. Sen om du tror att de är p.g.a nått så tro de.. men där e jag nöjd. :D

Sigyn skrev:

Med risk för att hamna mitt i striden:
Nej, bättre definition och pose dock.
Hur mycket hade du gått upp i vikt sa du?

68- 77

9kg på 20 dagar? eller missuppfattar jag nu?

Sidor: 1 … 183 184 185 186 187 … 225  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB