Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Lajne skrev:
Riktigt bra framsteg på er båda. Det är sådant som får mig att ångra att jag inte fotade mig själv för länge sen när jag började träna:)
+1
Hade varit jäkligt skoj att se...
Riktigt snyggt jobbat pojkar! Keep it up! :-)
Aldeles för få tjejer som postar här. *hint hint* Så jag tänkte att jag saxar in lite från dagboken. Här kommer min utveckling på lite över ett år. Efter September-bilden valde jag att satsa mer på axlar och har gått från att göra 1 chin till ett PB på 8:a chins. Så jag hoppas det syns i utvecklingen =)
Februari 2007:
September 2007:
Maj 2008:
Februari 2007, shit att det har gått så långt tid...
Var har du en dagbok som jag inte vet något om? Jag blir ju ledsen.
Skillnaden är iaf brutal. Mycket kortare hår och ett helt annat rum för att nämna två saker. Dessutom finns där helt enkelt mer massa totalt sett än vad där var från början, som jag skrev i min dagbok håller du på att bli en stor och go fläskeflicka som kan göra pappa stolt. Fast jag får ta tillbaka delen om fläsket:P
Det ser bra ut signy. Tydlig utveckling, speciellt på axlarna.
Piledahlaren skrev:
stabilt!! :D
väger faktiskt mer på 2006 bilden än 2008... väger 100 nu , vägde lite över 105 då.
Vilka jävla armar du har skaffat dig! :D Grymt! :)
Piledahlaren är grov. =)
HSB: Du ser ut att ha fått en riktigt snygg kropp ;) Grattis till framstegen!
Sigyn: Man ser absolut en utveckling. All in all har du fått mera massa på kroppen utan att tappa definitionen! Bra jobbat! =)
Keep_On_Pumpin skrev:
HSB: riktigt snygg kropp
Du är anledningen till att ja inte lägger upp några helkroppsbilder.... ;D
Lajne skrev:
Februari 2007, shit att det har gått så långt tid...
Var har du en dagbok som jag inte vet något om? Jag blir ju ledsen.
Skillnaden är iaf brutal. Mycket kortare hår och ett helt annat rum för att nämna två saker. Dessutom finns där helt enkelt mer massa totalt sett än vad där var från början, som jag skrev i min dagbok håller du på att bli en stor och go fläskeflicka som kan göra pappa stolt. Fast jag får ta tillbaka delen om fläsket:P
Precis, tiden bara flyger iväg. Tur att man tar bilder så man kommer ihåg var man började någonstans *hint hint* =) Nja, det är min gamla dagbok, Hösten 2007, men det känns bra att spara alla bilder på ett och samma ställe. Nja, det är rätt mycket fläsk där, vill ha mer definition. Ska ta en ny bild i samma rum som de första när jag nått samma vikt som jag hade då, 50 kg. Så blir det lättare att jämföra.
Warrior: Tack! Och mer ska det bli =)
KOP: Det värmer att du tycker det. Själv tycker jag att jag tappat mycket definition. Så nu ska 2 kilo bort. Och det låter kanske inte mycket i stora pojkars öron. Men det är mycket på en liten fläskeflicka som jag. =)
Din senaste bild verkar vara fellänkad. Får ni den till att funka?
Vajjert Sigyn ![]()
Lite svårt däremot att bedömma utvecklingen mellan sep-maj, då formen skiljer en del. Men det ser bra iaf.
mycket bra ökning,mycket bra massa, Gattis till din framgångsrikedom. Kul att se Tjejer som bygger ett tydligt tecken på vitalitet
stevebc, Jag märker inget som inte funkar, Hennes 3 bilder funkar
Sigyn skrev:
Aldeles för få tjejer som postar här. *hint hint* Så jag tänkte att jag saxar in lite från dagboken. Här kommer min utveckling på lite över ett år. Efter September-bilden valde jag att satsa mer på axlar och har gått från att göra 1 chin till ett PB på 8:a chins. Så jag hoppas det syns i utvecklingen =)
Februari 2007:
http://img502.imageshack.us/img502/6910/rygg3mo4.th.jpg
September 2007:
http://img220.imageshack.us/img220/5758 … fv9.th.jpg
Maj 2008:
http://img146.imageshack.us/img146/6294 … hi4.th.jpg
Vansinnigt läckert som jag sagt förut :D ser ut som du både fått mer bredd och tjocklek på ryggen! keep it up!
Ja, nu ser jag den. Det ser helt klart bättre ut. Mindre definition men mer massa. Vad jag skulle vilja se mer av är axlar, främst främre och bakre axlar. Safta på med stångroddar så får du ännu köttigare rygg + baksida axlar samt bänkpress!!
8 chins är en grym prestation och du sitter inne med en väldigt bra fysik.
Ser bra ut Sigyn. Finns det tävlingsplaner?
Du verkar vara som gjuten för AF
Cyber, Pellefant, Traid, Stevebc och Herr Oberst. Tack snälla för era kommentarer. Ni kan inte ana hur motiverande det är att höra.
Steve: Ja, jag vill också se mer axlar =) Så jag kämpar med det. Stångrodd är en favoritövning, btw. Men jag får väl öka på några kilon till där då, så du blir nöjd. =)
Pellefant: Ja, Inget säger hälsa och vitalitet som en tränad kropp. All Shape and Sizes.
Herr Oberst: Nej, inga tävlingsplaner, än... ;P Men det är en sån kropp jag siktar mot. AF- och IFBB Figure-tävlande tycker jag har mycket vackra kroppar.
Cyber: Jepp, nästa mål är att nå samma vikt som jag hade vid de två första bilderna. Så blir det en mer rättvisande jämförelse.
tack för komplimangerna boys n girl :]
och Sigyn de ser naaajs ut :D chins äger..
Senast redigerat av Piledahlaren (2008-05-10 16:42)
Här har jag missat lite. Piledahlaren har jag sett och kommenterat i ett annat forum: du är grov inte bara för din längd. Helt klart imponerande.
HSB: ser ju ut som att du ökat i massa OCH fått bättre definition. Fin kvalitetsökning!
Sigyn: du ser riktigt hård och väldefinierad ut på bilden från september 07, dock verkar du ha fått mer massa nu under 08. Skulle vara intressant att se vad en deff kan mejsla fram! kort och gott en riktigt bra fysik.
Delightful, är du helt säker på att andra och tredje bilden inte är samma bild? ;) Ser iaf exakt likadant ut...
Edit: FUSKIS, du får ju inte edita nu efter att jag skrev det där. Nu kommer ju de andra på brädan tro att jag är psykiskt sjuk :(
Senast redigerat av Englund (2008-05-14 21:39)
DI: Jag får en bild av ferdinands uppväxt i mitt huvud, du vet där han sitter under sin korkek på julafton varje år och berättarrösten säger ...och han blev större, och större, OCH STÖRRE :)
Edit: Engelbrekt, vad dillar du om?^^
Edit2: Nejdå, det vet vi redan;)
Senast redigerat av Lajne (2008-05-14 21:40)
Englund skrev:
Delightful, är du helt säker på att andra och tredje bilden inte är samma bild? ;) Ser iaf exakt likadant ut...
blev fel först...:/
Lajne skrev:
DI: Jag får en bild av ferdinands uppväxt i mitt huvud, du vet där han sitter under sin korkek på julafton varje år och berättarrösten säger ...och han blev större, och större, OCH STÖRRE :)
Jepp, jag också. En blomluktande tjur vore inget dåligt slutresultat! :D
Lajne skrev:
Edit2: Nejdå, det vet vi redan;)
Kalla mig Blixten. Jag ser inlägg innan alla andra. Och sedan ëfter att dom editat så ser dom andra. Impan, schyssta förändringar förresten :)
Delightful_imp skrev:
Jepp, jag också. En blomluktande tjur vore inget dåligt slutresultat! :D
Hehe kanske inte det;) Jag önskar jag kunde kommentera mer, men jag ser ju bara axlar/biceps/triceps, och allt det växer på jämnt och bra:)
Det ser riktigt bra ut pimp >;-) midjan ser ungefär lika smal ut, men kollar man på t.ex. din vänstra biceps, så ser den ju enormt mycket större ut på tredje än på första bilden. Och det är bara fråga om några månader. Du har byggt riktigt bra måste jag säga!
Senast redigerat av T-Rex (2008-05-14 21:47)