Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 8 9 10  

Deff- Hur? [uppdaterad 9/2 -07]

Registrerad: 2008-05-09

Hmm intressant tråd detta, som sagt deprimerande å höra att magen i största allmänhet försvinner absolut sist för oss män :P Känns lite galet i mitt fall som är 187cm och väger ~70kg att motionera för att få bort mitt lilla handtag som hindrar mina fina magmuskler från att träda fram, vill ju inte att det "sabbar" min kropp i övrigt på nå vis utan det är ju bara magen som behöver bli något slankare.

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Tomasen skrev:

Hmm intressant tråd detta, som sagt deprimerande å höra att magen i största allmänhet försvinner absolut sist för oss män :P Känns lite galet i mitt fall som är 187cm och väger ~70kg att motionera för att få bort mitt lilla handtag som hindrar mina fina magmuskler från att träda fram, vill ju inte att det "sabbar" min kropp i övrigt på nå vis utan det är ju bara magen som behöver bli något slankare.

Väger du 70 kg på 187 cm så har du inte mycket fett. Försök istället ändra din självbild, det är troligtvis där det sitter.

Registrerad: 2008-05-09

Fast jag har ju ett handtag så fett finns ju ändå där även om det inte är mycket >< Någonting ska jag förhoppningsvis kunna göra åt det, annars får jag väl försöka att hålla in magen lite när jag sitter ner ^^

Sidor: 1 … 8 9 10  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB