Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 5 6 7  

Muskler på tjejer?

Registrerad: 2008-04-17

Symetri med lagom defenition. Vill att musklerna ska synan, men inte förmycket. Världens hårdaste 6/8-pack på en tjej föredrar väll inte jag i alla fall. Gärna lite (då menar jag lite lagom) volym på armarna, visst det är kanske inte så jättesnyggt med jättegrova armar, men stickor är nog värre. Bara det är lite defenition på dom så :D

Ang magen, prova crunches... funkar mkt bättre för mig än situps (vilket tar så mkt på benen/baken).
Sedan olika typ av benlyft är guld, hängande eller liggandes på bänk.
Cablecrunches är ju också bra, och är justerbar i vikt, så kan ju inte bli för tung
http://www.exrx.net/WeightExercises/Rec … runch.html

Från: Malmö
Registrerad: 2007-06-26

kubein skrev:

T-Rex skrev:

En härlig kavalkad av kvinnliga kurvor och muskler... jag märker att ju större jag blir desto större blir min tolerans för muskler hos kvinnor.

Så tror jag också att det är!

Jag är övertygad om att det är så. Den absoluta majoriteten av snubbar undviker kvinnor som utstrålar mer styrka än dom själva. Jag är en av dom men eftersom jag väger 100+ så är min toleransnivå ganska hög jämfört med genomsnittet snubbar. Och jag tycker också att muskler på kvinnor är snyggt i mycket högre utsträckning än mina icke-tränande kompisar.

Det som provocerar mig är snubbar som tycker att kvinnor inte ska ha mer muskler än modeller. Inte nog med att dom pushar för ett ohälsosamt kvinnligt ideal, att vilja se en kvinna så svag ger iallafall mig en indikation om hur man är funtad.

Senast redigerat av Alltidxx (2008-05-09 08:53)

Registrerad: 2006-04-27

Alltidxx skrev:

Det som provocerar mig är snubbar som tycker att kvinnor inte ska ha mer muskler än modeller. Inte nog med att dom pushar för ett ohälsosamt kvinnligt ideal, att vilja se en kvinna så svag ger iallafall mig en indikation om hur man är funtad.

Fyfan för tjejerna i topmodell! Så äckligt smala dom ska vara...

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

kubein skrev:

kubein skrev:

T-Rex skrev:

En härlig kavalkad av kvinnliga kurvor och muskler... jag märker att ju större jag blir desto större blir min tolerans för muskler hos kvinnor.

kubein skrev:

Cybercowboy skrev:

Eehhhh gnnnngghhhhhhhh
http://www.myorevolution.com/admin/bild … ghtpic.jpg

Usch!

Vad är det för fel på henne då?

Registrerad: 2006-04-27

Herr Oberst skrev:

kubein skrev:

kubein skrev:

T-Rex skrev:

kubein skrev:

Cybercowboy skrev:

Eehhhh gnnnngghhhhhhhh
http://www.myorevolution.com/admin/bild … ghtpic.jpg

Usch!

Vad är det för fel på henne då?

Fult ansikte... Inte så fin kropp heller.

Senast redigerat av kubein (2008-05-09 17:52)

Registrerad: 2008-04-09

Forma din kropp så du själv blir nöjd i spegeln. Självförtroende är sexigt som fan.

Finns så mycket delade meningar om hur tjejer ska se ut att det inte är någon idé att försöka anpassa sig efter en eller två personers åsikter. Jag t.ex tycker inte alls om magrutor på tjejer utan vill ha tjejen kurvig utan särskilt mycket muskler men samtidigt inte mullig.
Muskliga armar på tjejer är för mig bläää medans en del andra tycker det är mums.

Håller dock med om att tunna tjejer utan varken muskler, fett eller former går fetbort.

Sidor: 1 … 5 6 7  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB