Du är inte inloggad.

Sidor: 1 Tråd låst

Vad tär minst på kroppen av detta?

Registrerad: 2008-05-08

Okej många lär tro att min fråga är oseriös men det är den inte, jag vill bara veta. Och snälla, inget moraliserande eller nåt utan för ämnet! Oki? Jag orkar inte med det.

Jag tränar för att hålla mig flytande, jag vill inte sluta med det riktigt än. Men jag behöver svar, vad försämrar träningen mest av alkohol och att sniffa thinner? Ja jag vet att thinner blåser ut hjärnan snabbare och det är bara bra! Men vad tär mest på kroppen, att sniffa thinner eller att dricka alkohol?

Obs, går redan på slötjack dagligen, fått av läkaren.

Senast redigerat av Malin-tröttpålivet (2008-05-08 21:59)

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Antingen borde jag inte skriva alls eller moralbajsa på dig. Men jag pallar inte. Iallafall, alkohol "tär" mer på kroppen.

Senast redigerat av Englund (2008-05-08 22:14)

Registrerad: 2008-03-30

Ingen som kör hårt på thinner kan träna seriöst.

Englund skrev:

Antingen borde jag inte skriva alls eller moralbajsa på dig. Men jag pallar inte. Iallafall, alkohol "tär" mer på kroppen.

Jaja orka. Mmm det är nog så för baksmälla sitter i så länge det tar väl typ längre tid innan alkohol går ur kroppen eller nåt? Slötjack tär inte på kroppen i alla fall. Men tack för svaret då!

Registrerad: 2006-04-27

Thinner helt klart.
man får ju kramper o grejjer av det.

Senast redigerat av kubein (2008-05-08 22:21)

Ljuvligt skrev:

Näj kanske inte det men man kan träna i alla fall. Varför kan man inte göra det seriöst föresten? De påverkar ju hjärnan. De finns ju många som äter mediciner och så och tränar ändå ju, allt från SSRI till slötjack och sånt.

Malin-tröttpålivet skrev:

Ljuvligt skrev:

Näj kanske inte det men man kan träna i alla fall. Varför kan man inte göra det seriöst föresten? De påverkar ju hjärnan. De finns ju många som äter mediciner och så och tränar ändå ju, allt från SSRI till slötjack och sånt.

Och andra sidan varför ska man stoppa i sen en massa substanser när man leva narturligt?! Hur många smarta thinner användare känner du? Räcker det som svar?

Från: Lund/Gerda
Registrerad: 2005-10-06
Webbsida

Ljuvligt skrev:

Ljuvligt skrev:

Och andra sidan varför ska man stoppa i sen en massa substanser när man leva narturligt?! Hur många smarta thinner användare känner du? Räcker det som svar?

jag känner en hel del intelligenta människor som pundar, så man behöver inte vara dum i huvudet för det - men klart, inget smart val. man har väl hamnat på fel spår helt enkelt.

kubein skrev:

Thinner helt klart.

Bara för att du är färsking ;D Jag får inte det i alla fall. Och får du kramper så kan du väl testa att käka några antiepilektika eller nåt muskelavslappnande innan? Eller mer slötjack. Däremot kan man kräkas om man sniffar på hårt.

Men oki, jag ändrar frågan lite då! Vad tär minst av alkohol, slötjack och thinner? Jag säger slötjack! Alltså typ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx och det. Det sliter ju ingenting på kroppen men blir bara beroende som fan och det är knas med AT på det. Men sånt får man ju av läkaren, många får ju de i alla fall.

Senast redigerat av Honn (2008-05-08 22:40)

sjöräven skrev:

jag känner en hel del intelligenta människor som pundar, så man behöver inte vara dum i huvudet för det - men klart, inget smart val. man har väl hamnat på fel spår helt enkelt.

Man blir iaf skapligt seg o slut i huvet.

Ljuvligt skrev:

Ljuvligt skrev:

Men om man inte kan leva annars då?! Näj just det! Jag har varit i vårdsvängen i många år och det finns ingen vård att få! Jag kan inte leva naturligt! Orka med sånt nu. Jag struntar i om jag är smart eller osmart. Jag satsar ändå på ett kort liv men vill ändå träna ett tag till.

kubein skrev:

Thinner helt klart.

Bara för att du är färsking ;D Jag får inte det i alla fall. Och får du kramper så kan du väl testa att käka några antiepilektika eller nåt muskelavslappnande innan? Eller mer slötjack. Däremot kan man kräkas om man sniffar på hårt.

Men oki, jag ändrar frågan lite då! Vad tär minst av alkohol, slötjack och thinner? Jag säger slötjack! Alltså typ oxasepam, diazepam och xanor och det. Det sliter ju ingenting på kroppen men blir bara beroende som fan och det är knas med AT på det. Men sånt får man ju av läkaren, många får ju de i alla fall.

Får jag fråga vad poängen med detta är? Du verkar ju ha lite problem att ta i tur med!

sjöräven skrev:

Ljuvligt skrev:

Mmm så är det.

Ljuvligt skrev:

Får jag fråga vad poängen med detta är? Du verkar ju ha lite problem att ta i tur med!

Poängen är att jag ville veta vad som tär minst på kroppen av alkohol och thinner. Slötjack tär i princip inget på kroppen men det är så jobbigt att trappa ner om man gått på starkare doser ett tag.

Mmm, men de problemen dövar jag, läkarna kan inte heller hjälpa mig så det är ingen idè, men det är en lång trist historia så den är inte mycket att ha.

Är det inte roligare att sniffa bensin? varför gör du inte det?

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Vi diskuterar inte olagliga droger/missbruk här inne. Om du tror vi kommer göra en rankinglista på vilka droger du bör ta för att inte försämra din fysik misstar du dig rejält. Om du försöker komma ur en depression genom att sniffa thinner/supa så är jag säker på att det bara kommer förvärra dina problem.

Prohormoner, AAS, efedrin/efedra och Illegala droger. Diskussioner om dessa preparat är inte tillåtna.

Du borde inte strunta om du är smart eller ej. Du har begåvats med en hjärna och med den kan du utföra stordåd. Du behöver hitta en mening med livet, ett syfte att uppnå. Träning kan hjälpa dig med det. Sätter du upp mål som du strävar efter, i och utanför gymmet kommer du bli en lyckligare människa.

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

Stänger tråden och raderar lite namn på mediciner.

Moderator
Från: Hässelby Gård
Registrerad: 2003-11-01
Webbsida

Som tredje moderator att skriva i tråden så hoppas jag du söker hjälp för dina problem snarare än att vidareutveckla något du kommer ångra när du blir äldre.

Erik

Sidor: 1 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB