Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 3 4  

ingen aptit men mkt träning??

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

spicegirl_17 skrev:

Jag ska fundera på det. Kan det inte vara lika stor chans att hon inte vill läsa d heller?

Äch, sluta slingra dig nu. Det är förståeligt att det är en obekväm situation för dig, men det måste göras - så är det bara. Vill du inte lämna över det direkt i handen till henne, så har vi en utmärkt post-service i detta land :)

Registrerad: 2008-03-24

haha, ja. Jag kom på mig själv efter att jag skickat iväg meddelandet att det är precis det jag försöker göra. Ja, posten är ju helt underbar :-P Jag ska ta och skriva det ikväll så får vi se hur jag gör.
Jag har varit i kontakt med en släkting och sa precis att jag inte ska kontakt henne alls? Hon ska komma till mig?

spicegirl_17 skrev:

Hon ska komma till mig?

Tror du på det själv?

Nja alltså, det kanske ligger en poäng i att min tränare behöver tänka igenom, att inte ha mig i närheten, att hålla lite distans från mig henne helt enkelt? Att jag har försökt ta kontakt med henne men att det har blivit för mycket för min tränare?

spicegirl_17 skrev:

Nja alltså, det kanske ligger en poäng i att min tränare behöver tänka igenom, att inte ha mig i närheten, att hålla lite distans från mig henne helt enkelt? Att jag har försökt ta kontakt med henne men att det har blivit för mycket för min tränare?

Jepp, därför är det så enkelt med ett brev, då kan hon läsa om det istället för att ta det face-to-face med dig.

Med tiden kommer det här säkert lösa sig, men du kommer få jobba på att få tillbaka förtroendet.

Senast redigerat av Cybercowboy (2008-05-08 15:00)

Jag skrev till henne och frågade om hon skulle läsa ett brev jag skrev, och hon sa att det behöver jag inte göra. Men jag ska skriva ett handskrivet brev till henne.
Ja, att få tillbaka förtroendet är tveksamt om jag någonsin kommer få , :( tyvärr.

ska jag skriva här vad jag har skrivit ? Jag är klar med brevet.

Om du vill och det känns bra/bättre. Det är väl ganska personligt, så kanske inget man vill lägga ut på nätet...?

jo det är sant. Jag har mailat det till Janne så vi får se vad han säger, men jag tror att det blev bra. Men min coach 44 år säger att jag inte behöver skriva något.? Men jag vill att hon ska läsa annars har jag ju suttit uppe till 1.30 i onödan ,

Om du skickar det the old fashion way, dvs med posten så kommer hon ju vara tvungen att kolla vad som finns i brevet och då lär hon läsa det också.

Eller så kanske hon slänger det  iaf?

spicegirl_17 skrev:

Eller så kanske hon slänger det  iaf?

Då har du gjort vad du har kunnat iaf.

Ok. ja, vi får se hur det går. Tack för alla svar :) Det hjälpte mig!

Jag mailade.

Min tränare har bestämt vi ska ha möte så fort som möjligt, jag är väldigt orolig hur jag ska ta detta! Klart det är bra men jag är så rädd o säga fel saker och att hon kommer säga hon inte vill ha kvar mig i klubben. Jag har fortfarande inte pratat med henne sen detta hände. Frågan är om hon KAN kicka ut mig ur klubben? vad tror ni?

Dessutom har jag maila en expert. Jag vill prata så fort som möjligt.

spicegirl_17 skrev:

Min tränare har bestämt vi ska ha möte så fort som möjligt, jag är väldigt orolig hur jag ska ta detta! Klart det är bra men jag är så rädd o säga fel saker och att hon kommer säga hon inte vill ha kvar mig i klubben. Jag har fortfarande inte pratat med henne sen detta hände. Frågan är om hon KAN kicka ut mig ur klubben? vad tror ni?

Nej det kan hon inte. Försök att inte gå händelserna i förväg nu, även om det är svårt. Om du är ärlig och inte ljuger ännu mer så kommer det här gå bra. Drar du igång ännu fler lögner om dittan och dattan kommer du dribbla bort dig själv och göra allt ännu värre.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Oro ger dig bara oro, ingenting annat. Försök hitta nån sorts balans istället, saker som händer kommer hända hur mycket du än oroar dig;)

Lajne skrev:

Oro ger dig bara oro, ingenting annat. Försök hitta nån sorts balans istället, saker som händer kommer hända hur mycket du än oroar dig;)

den enda balansen jag har nu är med min gitarr . tack ändå för orden :)

Hej igen

jag har nu haft ett möte med min tränare och en annan tränare. Min coach 44 år berättade (vet inte hur mkt) om mig och hur jag mår till några andra i klubben- tränare alltså. De tyckte det var väldigt allvarligt. Men det sa att det ska göra allt för att hjälpa mig och att jag ska få en så stöd som möjligt. De vill att jag ska må bra.

De säger också att jag ska be om ursäkt till de spelarna som de gäller. Vilket är självklart. De sa också att jag måste verkligen ta tag i detta och de helst inte vill blanda in mina föräldrar som inte vet något alls. De sa att coach 44 år ska få veta vem jag ska gå till osv. Och de ska försöka hjälpa mig med kostnaden iallafall i början. Hon kommer kosta ganska mkt.

Och det vill absolut inte att jag ska byta klubb- det är det sista dem vill. Jag sa inte så mkt på mötet utan de var mer de som pratade. Men de kändes verkligen hur skönt som helst. Känns som jag kan fokusera på min tennis bättre nu! Lite bättre iaf när jag vet att klubben stöttar. :)

Sidor: 1 2 3 4  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB