Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Jag bara kände för att fylla på i raden av alla eftertänksamma påståenden, fast med ett jättedumt sådant, som ett skämt:P
ironin gick inte riktigt fram =)
Jag förstod ironin iaf. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Kanske börjar jag bli lika tråkig som Lajne, eller han som mig. Scary :/
Sigyn: Du behöver inte tycka som mig om du inte vill. Det var en personlig åsikt.
NybZ skrev:
Tjejer ska inte ha för mycket muskler. :/
Logigkt Ture Tventton!
NybZ skrev:
Sigyn: Du behöver inte tycka som mig om du inte vill. Det var en personlig åsikt.
Men för helvete. Om du postar världens absolutaste plattityd så är det ingen som kan säga emot dig. ALLA här inne tycker att tjejer inte ska ha för mycket muskler. Den som säger annat ljuger eller förstår inte det svenska språket.
Senast redigerat av Englund (2008-05-07 14:43)
Sigyn skrev:
ironin gick inte riktigt fram =)
Förlåt:(
Cyberpajsaren skrev:
Jag förstod ironin iaf. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Kanske börjar jag bli lika tråkig som Lajne, eller han som mig. Scary :/
Nån av oss måste vara borta från det här forumet ett tag. Risken är annars stor att något hemskt händer.
Vi kanske ska ta och tagga ner på dambilderna och i stället svara på ursprungsfrågan med endast text.
Ryoga skrev:
Här har vi en kvinna Morot skulle gilla.
http://vivirlatino.com/i/2007/03/anorex … x479,0.jpg
Nu ska jag vara riktigt uppriktig och polititiskt inkorrekt, men jag tycker hon ser bra ut. Med det säger jag inte att man SKA se ut på ett eller annat sätt.
Lajne skrev:
Ingens borde ha rätt att anse vad som är eller inte är min rätt.
Det är därför polisen har pistoler. För dom är sannolikt genomsnittssvagare än dig och då skulle brottningsmatchen kanske sluta ofördelaktigt för ordningsmakten ;)
Cybercowboy skrev:
Eehhhh gnnnngghhhhhhhh
http://www.myorevolution.com/admin/bild … ghtpic.jpg
Usch!
Euforia skrev:
Lajne skrev:
stevebc skrev:
Har trådskaparen fått svar på sin fråga?
Svårt att veta om hon m. fl. har någon nytta av hur tråden fortsätter, känns som det utvecklats till killar som jämför sin smak och kommenterar bilder, vilket förvisso var trådens syfte, men inte längre har den publik som krävs för trådens fortlevnad.Handlar inte ens om tråden för min del längre, handlar om att eftersom människor aldrig någonsin verkar lyckas enas om ett ideal eller en åsikt, så krävs det att man åtminstone kan enas om att ha fria diskussioner om åsikter och ideal.
Motsatsen, med att stänga ner en diskussion så fort den går åt fel håll, är jättekul så länge man delar åsikten om att den gick åt fel håll, men jävligt sunk när man inte gör det.Ärligt talat har jag fått lite mer självförtroende av att höra att de anorektiska brudarna (oftast av de skrivande på detta forum) går fetbort.
Jag håller med och har nog ändrat mina mål lite. Har också ändrat min syn på pinnsmala tjejer och tycker inte att det är speciellt snyggt längre. Vad jag menar är att denna sidan är bra=)
Personligen kan jag erkänna att kroppsformen hos en kvinna inte spelar alltför stor roll för huruvida jag känner mig attraherad eller inte av henne. Inte längre iaf.
Degpekka skrev:
Sniggel skrev:
Tjejer med muskler = Blä.
"The myth that women should not lift heavy is advanced only by women who fear effort, and men who fear women"
;)+1 ;)
Välkommen hit sniggel! :D kul att ha dig här! :)
Tack :) blev medlem för ett tag sen men knappt varit inne här.
Sniggel skrev:
Degpekka skrev:
Sniggel skrev:
Tjejer med muskler = Blä.
"The myth that women should not lift heavy is advanced only by women who fear effort, and men who fear women"
;)+1 ;)
Välkommen hit sniggel! :D kul att ha dig här! :)Tack :) blev medlem för ett tag sen men knappt varit inne här.
Aha! :) inte sett dig skriva förut! Hoppas vi får se mer utav det i framtiden! ;)