Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 47 48 49 50 51 … 63 Tråd låst

Vägen till Himmelen, går genom Helvetet

Från: Umeå/Jönköping
Registrerad: 2006-05-09

Lajne skrev:

Bulk, cykel 1, pass 6, 7/5-08

Jag tror inte jag har sett en så förvånad receptionist som den som när jag kom in på gymet idag försynt räckte över ett paket och frågade: "Är det här till dig?". Jag tror att han i sin tur aldrig någonsin har sett en så förvånad gymbesökare som Lajne när han öppnade paketet och tog upp en påse innehållandes tre stycken kanelbullar.

Haha klockrent!

Bilderna ser riktigt bra ut! Axlarna, latsen och triceps ser väl bäst ut på bilderna tycker jag, jag skulle gärna sett lite mer mage men kanske är poserna. Men grymt!

Senast redigerat av Mersault (2008-05-07 15:08)

Registrerad: 2008-01-28

Håller med Mersault.

Överarmar, lats och axlar är något överdimensionerade i förhållande till bröst och mage. Bygg lite mer bröst och mage så har du en jävligt välbyggd överkropp. :)

Från: Deffland - thin and gorgeous!
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

Helvete, såna klubbor du har Lajne! Önskar jag var skapt på samma sätt. Av mig blir det bara bröst och mage medan axlar och armar väger lååååångsamt. Har du satt extra krut på armar och axlar eller växer de helt enkelt bara lättare?

Från: Lund
Registrerad: 2005-11-20

Tack för tipset, ska slå dom en signal.
Grymma axlar! Är det bristningar du har eller märken efter frontböjarna? Koolt hursomhelst...

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Sigyn skrev:

Haha! Önskar jag kunde varit där och sett era miner ;) *priceless*
Tack för bilderna! Och trots dina ursäkter så tycker jag att det ser superbra ut. Kan nästan förställa mig hur det såg ut innan vätskan kom tillbaka =) Hur lång är du? Du ser gigantisk ut på bilderna. Att poserna är sneda är de väl för alla? Det är ju jätte få mäniskor som är helt symmetriska?
Du hade inga före-bilder? Stackare. Det är svin kul att ha =) Men bara om det går framåt... Mina senaste ser ut som att jag inte gjort annat än bulkat det senaste året =(
Måste vara ett helskönt ställe att gymma på?! Få ställen där receptionisten känner gymmarna vid förnamn...

Jo, det var onekligen en ganska kul situation:) Men killarna där har humor, så det var ingen som tog illa upp över att det kom paket till mig till gymet iaf:)
Varsågod. Jag var ju tvungen att stå vid mitt ord;) Och ja, såg lite bättre ut då, men faktiskt inte mycket. Jag är 184cm lång, men vem som helst blir ju gigantisk när man placerar en kamera så att man precis får plats i bilden:P Kanske få som är helt symmetriska, men jag tycker att jag blir exceptionellt sned. Men så är man ju en aning självkritisk också. En aning :P
Hade kvar bilderna jag tog efter smolovena att jämföra med faktiskt, men de försvann när jag fick en ny dator^^. Men det är väl kul för dig att ha sådana iaf, så ser du din väg mot en go liten fläskeflicka som kan göra pappa stolt:P
MAK är helskönt. Sedan är det ju lite upp till en själv också, folk som bara går in utan att hälsa och bara tränar utan att snacka med nån på gymet blir ju inte ihågkomna vid namn direkt:) Men det är mycket trevligt, har inte haft det såhär sen sommaren 2005  när receptionisterna på ett helt annat gym t.o.m kunde mitt om min polares personnummer utantill:P

Webbsida

Shit, blev ju många poster medan jag skrev svaret till sigyn=P

Mersault skrev:

Bilderna ser riktigt bra ut! Axlarna, latsen och triceps ser väl bäst ut på bilderna tycker jag, jag skulle gärna sett lite mer mage men kanske är poserna. Men grymt!

Mjo, min mage är dålig och kommer förmodligen alltid att vara. Har helt enkelt ganska dålig separation mellan rutorna, något jag vet sedan min tid som superdeffad tonåring. Lyckligtvis kan man skyla över eländet med lite fett och hävda att man bulkar=D

Strosaren skrev:

Håller med Mersault.

Överarmar, lats och axlar är något överdimensionerade i förhållande till bröst och mage. Bygg lite mer bröst och mage så har du en jävligt välbyggd överkropp. :)

Mina bröst har släpat sen jag började träna typ, men de har verkligen kommit ikapp på senaste så jag är faktiskt enormt nöjd med utvecklingen där. Ännu mer så då jag faktiskt inte är en byggare utan bara tränar för styrkan och mitt höga nöjes skull:)

johanw skrev:

Helvete, såna klubbor du har Lajne! Önskar jag var skapt på samma sätt. Av mig blir det bara bröst och mage medan axlar och armar väger lååååångsamt. Har du satt extra krut på armar och axlar eller växer de helt enkelt bara lättare?

Jag tränar inte ens armar separat längre, har inte kört bicepscurls på 4 månader, och axlarna slutade jag träna för några veckor sen de också. Det är de muskelgrupper som alltid har växt lättast för mig så jag tror att de klarar sig bra ändå. Jag bänkar rätt mycket med axlarna, som om inte annat lär de få sin beskärda del stryk där:)

kurahs skrev:

Tack för tipset, ska slå dom en signal.
Grymma axlar! Är det bristningar du har eller märken efter frontböjarna? Koolt hursomhelst...

Tack! Ja, det är bristningar. Min hud brister rätt lätt känns det som, med en bättre bildkvalitet hade du sett hur hela partiet runt biceps/triceps/axlar/lats är täckta av små bristningar. Börjar faktiskt bli lite jobbigt, funderar på att söka upp en hudläkare för att se om något är fel. SÅ mycket växer jag ju knappast liksom.

Registrerad: 2006-10-02

go liten fläskeflicka som kan göra pappa stolt Haha! Visst, som lyfter fikonvikter... =P
Garderoben krypmte dessutom till pygmestorlek jämte dig...
Nu går det ju inte slarva bort de här fotona iaf. =) Själv ska jag ner till det gigantiska företagsgymmet nu. Helt sjukt, simmbassäng, innebandyplan och apstortgym. Så det blev aldrig att jag provade något av den andra gymmen i Stockholm. =(
Btw, fick du förklara för killarna varför det kom bullar till dig? "Jo, det är en tjej på nätet som ..."
Bullogram borde beskrivas på Wikipedia som den bästa mutan i världen ;)

Webbsida

Jag lyfter ju också fikonvikter, så där är du i gott sällskap iaf;)
Garderoben har ju en del att göra med att jag står framför den istället för tvärtom. Blir ju att man ser större ut då. Låter som ett schysst företagsgym iaf, kanske värt att söka jobba där?:P
Förklaringen blev lite förvirrad. Jag orkade inte klara ut riktigt allt, så de tror att du är nån sorts internetragg. Men det kan jag acceptera, hänger man inte på styrketräningsforum är det nog lite svårt att förstå hela konceptet^^
Du kan gå in på wikipedia och skapa artikeln själv, det vet du vad?=)

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Shit vilka BRUTALA armar du har!! Du är rätt lång va?

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

Goa armar! Baksida lår är ++++.

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Alla har redan sagt precis det jag tänker säga men jag säger det ändå. Shit vilka armar du har trots att du utelämnat separat träning för de muskelgrupperna. Dina axlar är som sagt också riktigt grymma. Vilken getingmidja du har fått ;)

Webbsida

Steve: Tack. Som jag skrev till Sigyn är jag bara 184cm, närheten till kameran luras en del:)

HSB: Tackar:) Med tanke på att mina erectorer är typ obefintliga måste jag ju dra med nånting, så det är väl där baksida lår kommer in:P

KOP: Jadå. Med min midja har jag Top Model 2009 i sikte!

Från: Luleå
Registrerad: 2006-02-03

haha fan vad sjuk du är sigyn :P grymma klubbor + allt annat Lajne :)

Lajne: btw, jag gjorde en 2:a på 80 idag. ;) Men inte faan lyckades jag göra någon Chaplin. Det var lika svårt att göra den som att lära sig vanliga mark från början. *sux*
Nipkiss: inte sjuk, bara en person som gillar lekar som dare-devil t.ex. =)

Från: Kalmar
Registrerad: 2004-04-07
Webbsida

Lajne skrev:

Madball: Exakt vad har det där med nånting att göra alls? xD

Nipkiss: Erkänn. Du klarar bara inte av dem:P

Chebmami: Olika repsmängd ger olika resultat. Använd den som passar ditt mål bäst. Och ja, passen tar lång tid.

Sigyn: Ett par kg vassle och jag är din lojale undersåte för livet:P Även hemmabakade kanelbullar går bra^^

Bra fråga, minns inte varför jag sa det lol

Grymma axlar och biceps! Tränar du magen nåt eller?

Senast redigerat av Madball (2008-05-07 20:43)

Webbsida

Nipkiss: Jag håller med, hon är sannerligen sjuk^^

Sigyn: Bra gjort. Bli nästa mål att knäböja mig? Caplin-mark kan säkert vara svårt för dig, för mig var det bara den naturligaste rörelsen och vi lär ju inte ha exakt likadana kroppar direkt:/

Madball: Njaej. Magträningen blir när jag känner för det typ, var ganska regelbundet under deffen men jag har slackat som fan med den sen dess. Eller med andra ord har jag inte tränat den alls på snart 2 veckor^^

Hmm, 80 i knäböj? Visst jag böjer 6or på 65 nu. Så kanske till hösten =) Näe, likadana lär vi som tur är inte va. Men, trodde min dansträning skulle göra det lite lättare för att göra (tunga) Plijé eller vad det nu heter, när man niger med knäna pekandes åt varsitt håll ;)
Inte sjuk, bara lite förkyld =) Det var faktiskt av misstag, som jag hängde på 80 igår. Tänkte jag skulle köra lite lättare på 70 för att förkylningen inte är riktigt borta än. Men det var aldeles för lätt. Så jag hängde på två 5or för att marka på 75 istället. Huvudet var helt enkelt inte med...

Webbsida

Den vinnande kombinationen blondiner och matte slog till igen alltså:P Nåväl, klarar man en vikt spelar det ju ingen roll hur det gick till iaf:)

Haha! Ja, det kan ingen tro att jag är så smart som jag är ;P
Var bullarna goda? Åt du upp alla själv?

Webbsida

Bullarna var goda. Samtliga gick åt som peri-workout supplementation. Avancerade grejer det där med näringstiming vet du;)

Webbsida

Bulk, Cykel 1, Pass 7, 9/5-08

Körde med en polare idag, så det blev lite mindre seriöst och koncentrerat än det brukar bli. Lustigt hur man efter ett tag av att träna själv nästan börjar kräva sin alldeles egna rytm och vilotakt, annars blir man sjukt störd både fysiskt och psykist och presterar skit:/

Hantelpress
2x47kg
3x47kg
4x44,5kg

Den ville bara inte upp. Tror dock på en dålig dag och störd rytm mer än nånting annat, 44,5kg var ju så sjukt lätt i onsdags.

Bänkpress
3x95kg
3x95kg

Höjde mig inte i hantelpressen så jag sket i att göra det här också. I vilket fall mer fart och teknik som är målet än vikt.

Chins
5xkv+17,5kg
5xkv+17,5kg
5xkv+17,5kg
4xkv+17,5kg

En mindre höjning, äntligen:)

Knäböj
5x100kg
5x100kg

Höjningen gick bra. Visserligen blev min polare lite rädd och hjälpte till i sista repet på båda seten då de gick lite segt och det var första gången han passade någon i böj, men jag hyser ingen tvivel om att de hade gått upp ändå:)

Skulle börja köra lite OL-teknik här eftersom polaren från början hade sagt att han skulle träna en massa biceps och roddar osv, men då han böjde för första gången i sitt liv och dessutom gjorde det ATG var han så trött att han ville gå hem. Jag kunde inte säga nej, kände mig lite sliten själv, så det blev ett totalt misslyckat rekordförsök i ryck på 70kg och sen drog vi. Vet inte vad jag tänkte faktiskt, det var ganska uppenbart från början att allt det där rycket skulle göra var att försämra mitt självförtroende. Nåja. Jag kommer igen på söndag;)

//Lajne

Från: Skövde
Registrerad: 2006-05-15

Håller med om att det är sjukt jobbigt att träna med polare. :D
Har alltid tränat ensam. Så när jag ska träna med någon annan går det åt fanders och aldrig blir det som planerat!
Man börjar snacka å då blir det blaj av allt.

Webbsida

Bulk, cykel 1, pass 8, 11/5-08

Hantelpress
5x47,5kg
3x47,5kg
5x44,5kg

Hmm, nåja, första setet gick iaf. Nästa mål är tre femmor istället för en.

Bänkpress
3x100kg
3x100kg

Chins
5xkv
5xkv+17,5kg
5xkv+17,5kg
5xkv+17,5kg
4xkv+17,5kg

Det var väl själve fan att jag aldrig ska klara det här då...

Sedan blev det diverse OL-träning och komplement, jag orkar inte skriva upp allt därför att jag helt ärligt inte minns det eller ens vet namnet på en del av övningarna. Det sista lyftet jag gjorde var dock en frivändning på 85kg, vilket är tangerat PB från innan det att jag skadade tummen. Gjorde dessutom några frontböjar med stopp i botten på 90kg. Med tanke på att 70/90 var mitt mål från början till tävlingen och med tanke på att jag snart är där, så känns det bra. Om jag har tur kanske jag till och med kan göra något så brutalt som att sätta 100kg stöt på min första tävling;)

//Lajne

Registrerad: 2005-02-04

Starkt frivända på 85kg.
90kg i frontböj, med stop i botten är inte heller illa.

Har du tävlat i SL?

Webbsida

Tack. Nej, jag har aldrig tävlat.

Sidor: 1 … 47 48 49 50 51 … 63 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB