Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
självklart klarar jag inte av dom, jag är ju fet!

=)
Senast redigerat av Sigyn (2008-05-06 09:37)
Jag tänkte då på riktiga sådana där vad, inte typen som är på bild:P
Haha! Men jag pratade ju inte om riktiga Lajne heller.. Utan snarare den där typen som är på bild ;)
Klart du ska få riktiga kanelbullar... Adress?
Riktiga Lajne hade varit för mycket för dig att hantera, så givetvis pratade du bara om bilder;)
Skicka dem till
Att: Linus
Malmö AK
Västra Hindbyvägen 18
21458 Malmö
;)
Jepp, du väger ju tyvärr mer än vad jag markar. Men det är inte långt ifrån heller, så snart ;P
Kanelbullarna skickas i eftermiddag...
Jaså? Hade av nån anledning för mig att du markade just 80kg^^
Är det här nån chat eller? Om du inte skärper dig Lajne så måste jag nog tyvärr banna dig. Ok?
Du är ingen mod. Och även om du var det så rår modsen inte på mig. Jag har forumodödlighet!
Lajne skrev:
Jaså? Hade av nån anledning för mig att du markade just 80kg^^
Nja, jag gör 6:or på 75 ;)
Jamen då fixar du ju 80 och därmed att lyfta mig, åtminstone en gång. Dessutom är du starkare än jag var första gången jag provade marklyft (strax innan jag fyllde 20-.-')
Fusk! Tjuvstart!! Jag visste inte ens vad marklyft var förrän jag var 25 ;) Vad markade du första gången då? Jag tog 40 och tekniken sög verkligen! Tror det tog en månad innan jag kunde marka utan att slå i knäna hela tiden. *blond*
Nåväl, över från chatt till dagens aktiva vila:
Ryck
1x27kg
1x27kg
1x27kg
1x27kg
1x37kg
1x37kg
1x37kg
1x47kg
Stångrodd
3x47kg
3x47kg
3x47kg
Explosiva, såklart.
Stöt
1x47kg
1x47kg
1x47kg
1x57kg
1x57kg
1x57kg
1x67kg
Hoppande Armhävningar
3st
3st
3st
Testade även flygande italienaren, men fy FAN vad ont det gjorde i fötterna när man landade. Lätt inte värt det^^
Är ganska nöjd med OL-vikterna, vågade inte prova mer eftersom jag gjorde detta hemma i min lägenhet men jag tror att så mycket som 80/60 kan gå upp i stöt/ryck respektive vilket är ett jävligt bra utgångsläge. Ska testa mer imon, och även fila mer på tekniken.
//Lajne
Sigyn skrev:
Fusk! Tjuvstart!! Jag visste inte ens vad marklyft var förrän jag var 25 ;) Vad markade du första gången då? Jag tog 40 och tekniken sög verkligen! Tror det tog en månad innan jag kunde marka utan att slå i knäna hela tiden. *blond*
Haha jag och min polare gjorde vars tre mördande 8or på 60kg, eller jag tror förresten att vi bara klarade första setet första gången. För övrigt log jag lite när du skrev det om knäna; jag vet inte om du har sett filmer där jag markar men semisumo-tekniken jag använder hittade jag på på första passet just för att slippa slå i knäna hela jävla tiden=D
Senast redigerat av Lajne (2008-05-06 12:26)
Smart av dig =) Ska snoka igenom din dagbok och se om jag kan hitta någon sån film...
Åtminstone det kan jag faktiskt hjälpa dig med, som plåster på såren efter att du inte fick se nåna bilder;) http://www.youtube.com/watch?v=50kuUheWwf8
Snyggt =) Vaddå inte fick se några bilder? Bullarna är på väg, så upp med dom nu ;)
Här läggs inte upp nåna bilder förrän jag vandrar in på klubben och får se mina bullar väntandes på mig:P
Lajne skrev:
Här läggs inte upp nåna bilder förrän jag vandrar in på klubben och får se mina bullar väntandes på mig:P
*typiskt*
btw, ditt lyft hade lika väl kunnat heta charlie-chaplin-mark ;) Ska prova det i kväll...
Det måste ta lite annorlunda på lår och rumpa än andra typer av mark, eller?
Grejen är ju då den att "Jag lyfter semisumo" låter jävligt mycket bättre än "Jag lyfter Chaplin-style":P
Och ja, det tar ju lite annorlunda. Jag har inte koll på exakt hur, men om man jämför konventionell sumo och smala mark så borde det ju ligga nånstans mitt emellan i aktivering:P
Tjena.
Läste lite längre bak i journalen att du beställt prylar, skor, bälte osv. Köpte du från Wahlanders? Jag gjorde en beställning den 26:e förra månaden och den väntar fortfarande på behandling, får heller inte svar på mina mail. Hur lång tid tog din order?
/K
Konstigt måste jag säga. Jag beställde en fredag, på måndagen ringde herr W. själv mig för att kolla så att allt var i ordning och på onsdagen eller torsdagen anlände det hela på posten. Prova att ringa på numret som står på hemsidan, jag var tvungen att kontrollera lite sjafs med betalningen och de svarade direkt då.
Bulk, cykel 1, pass 6, 7/5-08
Jag tror inte jag har sett en så förvånad receptionist som den som när jag kom in på gymet idag försynt räckte över ett paket och frågade: "Är det här till dig?". Jag tror att han i sin tur aldrig någonsin har sett en så förvånad gymbesökare som Lajne när han öppnade paketet och tog upp en påse innehållandes tre stycken kanelbullar. All right Sigyn, du vinner. Men eftersom de inte var hemlagade lägger jag inte ner nån större tid på att få bilderna fina;)
Det är f.ö. det jag älskar med MAK - alla vet vem alla är så att när det kommer ett paket som det står "Att: Linus" på så kommer det verkligen fram till mig =D
Hantelpress
5x44,5kg
5x44,5kg
5x44,5kg
Tyngre än i förrgår.
Bänkpress
3x95kg
3x95kg
3x95kg
Chins
5xkv
5xkv+15kg
5xkv+15kg
5xkv+15kg
5xkv+15kg
Faktiskt liiite bättre än förra passet. Det gör mig bara en aning hoppfull inför att jag kanske ska kunna öka nu i övermorgon efter en välförtjänt vilodag.
Ryck
1x50kg
1x50kg
1x50kg
1x50kg
1x60kg
1x65kg
Såja:) 5kg mer än jag trodde t.o.m. Tekniken var ju sådär dock.
Stöt
1x50kg
1x50kg
1x50kg
1x50kg
1x70kg
0x80kg
1x80kg
Faktiskt en ganska bra teknik, iaf "på pappret" så att säga, tror dock jag lätt kan lära mig att dra mycket explosivare och därmed tjäna en hel del kilon. I vilket fall gör denna total på 145kg mig hoppfull inför tävlingen iom att jag har över en månad på mig att öva:)
Annars var det ett sunket pass idag, jag hade jättedåligt med energi. Det märktes verkligen att 5 dagar utan en hel vilodag tar en del på en; visserligen borde det inte vara så farligt men gårdagens pass blev lite för långt iom att jag var tvungen att prova ut tekniken mer än jag borde i OL, och dessutom halvmaxxade lite.
//Lajne
Bilderna dårå:
Front DB:
Back DB:
Sidechest:
Tricepspose:
Som vanligt är jag ganska dålig på att posera, och dessutom är mitt ena ben längre än det andra vilket gör att poserna blir sneda när jag inte orkar leta upp något att ha under foten för att jämna ut det hela. Dessutom har det ju gått snart två veckor sen jag började bulka, och jag drog på mig en del vätska direkt, så jag är rätt mkt slätare tyvärr. Så håll till godo:)
Haha! Önskar jag kunde varit där och sett era miner ;) *priceless*
Tack för bilderna! Och trots dina ursäkter så tycker jag att det ser superbra ut. Kan nästan förställa mig hur det såg ut innan vätskan kom tillbaka =) Hur lång är du? Du ser gigantisk ut på bilderna. Att poserna är sneda är de väl för alla? Det är ju jätte få mäniskor som är helt symmetriska?
Du hade inga före-bilder? Stackare. Det är svin kul att ha =) Men bara om det går framåt... Mina senaste ser ut som att jag inte gjort annat än bulkat det senaste året =(
Måste vara ett helskönt ställe att gymma på?! Få ställen där receptionisten känner gymmarna vid förnamn...