Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Har nu tränat seriöst sedan i början av mars, och har fått ganska bra ökningar runt armen.
har nu ca 40 cm runt armarna.
så jag undrar bara: vad har ni för mått runt armarna??:D
09 Maj 07
Midja: 78 cm
Arm: 32 cm
05 Maj 08
Midja: 75 cm
Arm: 33 cm
Jag har bara tränat på skoj, efter sommarlovet ska jag börja kötta på allvar.
Beror helt på hur lång tid det var sedan man tränade. Hade inte tränat på typ en vecka och det hade sjunkit med 1 cm, men ja fick tillbaks den centimetern nästan direkt efter första passet. Jag tror jag hade typ 32 cm i slutet av juni föra året. Har numera ca 37 cm. Ska börja med kreatin snart oxå, då borde de växa lite till.
maj-08 (deffad, sannolikt större under bulk)
Höger arm: 42 cm
Vänster: 41.5 cm
Senast redigerat av T-Rex (2008-05-06 21:09)
44 kalla, ca 46-47 uppumpade. som störst så har jag dock haft 48, för ett par år sen ^^
42-44 beroende på arm och dag.
42 i spänt tillstånd. (färdigdeffad)
woohoo! i rock! fast... ingen av er här inne som skrivit är väl en bit över 190 heller? =D
34cm.
Försökte halvpumpa upp armen lite framför datorn, men tror inte jag lyckades så bra ;P
Runt 37cm.
Har haft 46,5cm som bäst men ligger på 43cm nu jag tränar dock bara 2ggr i veckan så jag ska allt komma ikapp dig Zartok hehe ;) men ska börja träna mer men inte än riktigt
Senast redigerat av Ander (2008-05-07 16:33)
aldrig i livet ander! jag ska gasa på ordentligt, och till nästa sommar så ska jag vara uppe i mina forna 48, minst =)
den som lever får se vem det är som bygger bäst av oss. jag ska börja reppa lite högre för att bygga mer massa igen har jag tänkt.
lycka till i jakten =)
skulle säga att vardags måttet är väll ca 37-40 har aldrig mätt under/efter träning=)