Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 7 8 9 10 11 … 33  

Carros träning

Från: Vänersborg
Registrerad: 2007-06-20
Webbsida

Jag kan säga nästan vad som hällst, Jag kan till och med erkänna att jag tog en cigg,Men det va tack vare dig annars hadde jag tagit 20. Jag praktiserar på chokera folk, Det är ingen enkel uppgift men det får dom att tänka,å Det är bra ,Jag gillar när folk tänker.

Jag skrev ett mail till dig, Det passar liksom bättre där en på det här forumet

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

Så bra vilket  inflytande jag har :-)  haha vart väldigt seg idag. hm :(

jepp såg det! :)

Bröst o biceps idag

Bänkpress, ja jag hade pass som hjälpte mig lyfta av o på stången. Sen gör det väll mkt för stabiliteten även om han inte hjälper till så att säga. jag vill klara o göra det utan pass men WTF I did it :P Tjaaalalalala men vänta nu det var ju målet till sommarn. hm jaja
20 kg: 15,15
50 kg: 4 PB
55 kg: 3 PB

Sned bänk i smith
30 kg: 10
50 kg: 5,5
40 kg: 10

Någon typ av bröstpress i maskin
30 kg: 6
25 kg: 10,10

Peckdeck
15 kg: 10
20 kg: 4,5

Lite uppvärmning av biceps hm .
sen..
skivstångscurl med Z stång.
8,5 kg: 15
16 kg: 6,7
20 kg: 5,5 PB! japp idag kändes det bra

hantelcurl
11 kg: 4 med lite hjälp. ja jag var viktkåt idag
9 kg: 6,6 med lite hjälp dom 2 sista

hammercurl
7 kg: 8,8,8 hjälp dom 2 sista repsen på varje set här med

ja biceps förstår ni är en muskelgrupp som jag har ett komplicerat förhållande med. kan köra på och tycka att det är hyffsat lätt men sen är det som om någon stänger av kranen det blir tvärstopp. därav hjälpen idag.

Armhävningar på tå, herregud har aldrig kunnat göra det förut hoho
6,5,5

det va kul idag! Men måste nog fundera över lite nya mål! Får se om jag orkar ladda om inför pb i böj imorgon. hm vi får se hur det går. Just nu så har jag fått riktig ego kick iaf. YES säger jag bara.

:-)

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Congratz http://www.websmileys.com/sm/sport/sport23.gif Riktigt bra måste jag faktiskt säga tom.

Följ upp det med en 3a på 60kg i böj imorrn då, för du vet väl om att det är fett disco att vara lika stark (starkare?) i bänk än böj.

Från: Glasgow
Registrerad: 2005-11-07

Carro09 skrev:

Bänkpress, ja jag hade pass som hjälpte mig lyfta av o på stången. Sen gör det väll mkt för stabiliteten även om han inte hjälper till så att säga. jag vill klara o göra det utan pass men WTF I did it :P Tjaaalalalala men vänta nu det var ju målet till sommarn. hm jaja
20 kg: 15,15
50 kg: 4 PB
55 kg: 3 PB

Usch vad stark du har blivit! Var det inte nyss du bävande inför 40 kg?!

joo. jag vet inte om jag har underskattat mig i bänk! men innan hade jag aldrig passare det har jag nu. även som han säger att han inte hjälper till så blir det mer stabilt o fusk med andra ord. GAAAH men jag får känna på vikten iaf o så jäkla tungt är det inte faktiskt. men som sagt vill göra det utan pass :)

kanske jag ska säga att han hade ju händerna på stången hela tiden. han sa att han inte hjälpte till o iofs litar jag på han men ändå så kan man inte va helt säker ju. få be han ta bort tassarna nästa gång :P

Jepp, be honom ge fan i att pilla på stången nästa gång.

Cybercowboy skrev:

Congratz http://www.websmileys.com/sm/sport/sport23.gif Riktigt bra måste jag faktiskt säga tom.

Följ upp det med en 3a på 60kg i böj imorrn då, för du vet väl om att det är fett disco att vara lika stark (starkare?) i bänk än böj.

Oj såg inte där du. tack :) 
Jo jag vet ju det så nu blev jag livvrädd att jag måste slänga på vikt som fasiken i böjen. Oh my good. jag orkar inte mer haha

Cybercowboy skrev:

Jepp, be honom ge fan i att pilla på stången nästa gång.

värsta är att det är så psykiskt. jag kommer få för mig att jag inte kommer klara det då. Jag sa redan att jag inte skulle klara 50 kg idag men han sa annat. bra han pushar på mig iofs

Bli inte för viktkåt bara så att tekniken blir lidande, det kommer du förlora på i längden.

Edit: jao det är bra med någon som pushar på och hetsar, så länge de ger fan i stången ;)

Senast redigerat av Cybercowboy (2008-05-05 21:54)

viktkåt är jag lite redan ;) fast lagom. nä tänker fortsätta på ditt spår. blir isf 57,5 kg * 3 i böjen osv. imorn och det är iofs pb det med. fast beror på om jag har passare eller ej kommer inte våga utan, va vingligt sist gång. o mitt psyke är redan paj när det kommer till böjen för dessa vikter är ovant höga för mig. var inte längesen jag böjde med 30 kg så. nåja

Cybercowboy skrev:

Edit: jao det är bra med någon som pushar på och hetsar, så länge de ger fan i stången ;)

erkänn att du blev besviken nu när han hade händerna på stången, jaja jag är ärlig iaf :D

Det är bara psykiskt!!!

Se till att du har STENHÅRT tryck i hela överkroppen, men ffa bålen. Du ska trycka ner luft i buken, precis som när du sitter och skiter (det är faktiskt en klockren beskrivning, prova så känner du) :) Då får du ett bra buktryck och hjälp när du ska vända i bottenläget.

Det här fixar du.

Edit: ja liiite besviken, men du sätter den själv nästa vecka.

Senast redigerat av Cybercowboy (2008-05-05 22:02)

jo tro mig jag vet. tänk vad skönt om det inte vart det :)

Ska verkligen tänka på det imorn. (övermorn kanske?)

hahaaha smart tips ändå dock ;) det bästa är att omvända teoretiska tips till praktiska tips blir så mkt lättare då!

men jag som hade tänkt o köra lite lugnt i bänken nästa vecka så jag inte sliter ut mig haha. jaja :(

Du känner din kropp bäst själv. Känner du dig sliten så ska du självklart ta det lugnt. En vilovecka/lättare vecka gör att kroppen får chans att återhämta sig. 55x3 kommer då kännas som papper ännu nästa vecka.

Registrerad: 2007-12-30
Webbsida

Cybercowboy skrev:

Se till att du har STENHÅRT tryck i hela överkroppen, men ffa bålen. Du ska trycka ner luft i buken, precis som när du sitter och skiter (det är faktiskt en klockren beskrivning, prova så känner du) :) Då får du ett bra buktryck och hjälp när du ska vända i bottenläget.

Hoppar in och stjäl lite plats här... Aldrig tänkt på ovanstående, längtar till nästa bänkpass och prova. Synd att man är förkyld bara...

Kanonresultat förresten Carro!

Helt rätt att det mesta sitter i huvet, jag har en kopis som gick från 70 kg -90 kg när han prövade att lasta på lite mer än han trodde att han klarade, mest för att kolla-...

Cybercowboy skrev:

Du känner din kropp bäst själv. Känner du dig sliten så ska du självklart ta det lugnt. En vilovecka/lättare vecka gör att kroppen får chans att återhämta sig. 55x3 kommer då kännas som papper ännu nästa vecka.

jo det har du ju jäkligt rätt i! Jag kommer faktiskt göra så att jag känner efter när det är dags för nästa bänkpass helt enkelt. bestämmer mig då helt enkelt. känns skönt nu iaf!

Vårdarjäveln skrev:

Cybercowboy skrev:

Hoppar in och stjäl lite plats här... Aldrig tänkt på ovanstående, längtar till nästa bänkpass och prova. Synd att man är förkyld bara...

Kanonresultat förresten Carro!

Helt rätt att det mesta sitter i huvet, jag har en kopis som gick från 70 kg -90 kg när han prövade att lasta på lite mer än han trodde att han klarade, mest för att kolla-...

fast det där med buktrycket var la i böjen va? =)

tack tack :)
jo taskigt att man har så klent psyke då bara :(

Jo det var till böjen. Men det är viktigt att du är stenhård i kroppen när du ska bänka också, det blir väldigt vingligt annars.

mjo vingligt är det allt lite granna :) ska tänka på det i bänken nästa gång med faktiskt!

det här med maten. mat är gott gillar verkligen mat! tycker dock det är jobbigt när man tränar sent. som idag när jag kommer hem vid halv 10. ofta har jag ingen spec. matlust då. någon som har tips på bra käk eller hur mkt snarare man måste äta för att det ska räcka till?

gainer direkt efter träning o nu har jag iaf slängt i mig
2 grova mackor med smör o skinka
1 rostad macka med smör o makrillfile
1 glas juice
1 glas mjölk
1 ägg
2 dl filmjölk
men nu har jag vart duktig också ;) men hur mkt räcker det o äta egentligen på kvällen efter träning?

Från: Vänersborg
Registrerad: 2007-06-20
Webbsida

Grattis till PB ,Va inte orolig för att du inte fick något  ut av det bara för att han höll fingrarna där ,Det är ju endå dom följade resultaten ev det PB som är intressanta,Det är något att vara glad för ")

För delen med att träna tidigt är att Man kan ge kroppen mer en vad den behöver efter träningen, under dagen. Många resunerar som att man måste ha ätitt så mycke före träningen, Men det är ingen som snackar om att det viktiga är att äta mycke och länge efter träningen, Det är ju då Man växer !!!

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-05-06 05:36)

Carro09 skrev:

det här med maten. mat är gott gillar verkligen mat! tycker dock det är jobbigt när man tränar sent. som idag när jag kommer hem vid halv 10. ofta har jag ingen spec. matlust då. någon som har tips på bra käk eller hur mkt snarare man måste äta för att det ska räcka till?

gainer direkt efter träning o nu har jag iaf slängt i mig
2 grova mackor med smör o skinka
1 rostad macka med smör o makrillfile
1 glas juice
1 glas mjölk
1 ägg
2 dl filmjölk
men nu har jag vart duktig också ;) men hur mkt räcker det o äta egentligen på kvällen efter träning?

Ser helt OK ut. Men som Pellefanten skriver så vore det bättre att träna lite tidigare, så att du kan fylla upp kroppen och trigga proteinsyntesen maximalt flera gånger om. Hur mycket det påverkar i praktiken är ju svårt att säga, men i teorin så är det bättre att göra så.

Du har ingen mixer hemma? Det är annars ganska enkelt sätt att mixa lite grejs och då få i sig mycket och bra energi, under en kort tid (extra bra om matlusten är dålig, då brukar flytande föda vara enklare att få i sig)

Sidor: 1 … 7 8 9 10 11 … 33  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB