Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 3 4 5 Tråd låst

Dags för lite anti-BB träningspropaganda

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Telefonen ringer och jag svarar; "Hallå".
Mannen i telefonen; "Hej, det är Innan-2000-talet som ringer. Jag undrar bara om du kan be Frank Tommy att ge tillbaka de vetenskapliga fakta man kom fram till under mig.
Jag; "Hmm, njaa, han verkar ganska insnöad och verkar inte vilja släppa dom."

Senast redigerat av Englund (2008-05-04 18:39)

Registrerad: 2008-04-22

Englund skrev:

Telefonen ringer och jag svarar; "Hallå".
Mannen i telefonen; "Hej, det är Innan-2000-talet som ringer. Jag undrar bara om du kan be Frank Tommy att ge tillbaka de vetenskapliga fakta man kom fram till under mig.
Jag; "Hmm, njaa, han verkar ganska insnöad och verkar inte vilja släppa dom."

Var har jag publicerat vetenskapliga rapporter som gjorts innan 2000-talet? Länka gärna!

"Medicine & Science in Sports & Exercise 35:456-464, 2003."

Något du missat där, intelligensnivån och den låga åldern här inne påminner starkt om lunarstorm.

Senast redigerat av Frank Tommy (2008-05-04 19:12)

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

håll tonen, frank! ge fan i att hålla på med personangrepp! kan du inte hålla dig ifrån det så får du mer än gärna försvinna härifrån.

Raah skrev:

Frank Tommy skrev:

Keep_On_Pumpin skrev:

Fail ska alltid undvikas på alla sätt och vis. ...

Man ska undvika att ge muskeln en anledning att växa och bli starkare?

Pallar inte läsa hela tråden men ovanstående visar på fundamental oförståelse av vad som föranleder muskeltillväxt. Muskler växer av överbelastning, inte inte INTE av utnötning. Det här svamlet om att muskeln slits ut och det skapas små bristningar som gör att muskeln växer är fel fel fel. Get up to speed!

Det är ju det jag förespråkar, överbelastning.

Ge mig 4 källor på ditt påstående.

zartok skrev:

håll tonen, frank! ge fan i att hålla på med personangrepp! kan du inte hålla dig ifrån det så får du mer än gärna försvinna härifrån.

Jag tror nog att de som håller i forumet är kapabla att ta hand om sådant. Den som sig i leken ger får leken tåla. Behärskar man inte logik, och påstår att exempelvis jag postar källor som inte är från 2000-talet, fast de är det, ja då får man skylla sig själv om man blir pikad.

kallar du någon för idiot så håller du dig inte till reglerna. om en femåring skulle komma in hit och skriva och du kallar den för idiot så är det fortfarande du som bryter mot reglerna, inte femåringen eftersom denna inte förstår vad som skrivs.

läs reglerna om du inte förstår hur dom fungerar. det handlar inte om den som ger sig in i leken får leken tåla, det handlar om att man inte kallar varandra för kränkande saker här i forumet. den atmosfären vill jag och många andra ha kvar. så lägg ner det, eller så kommer du att bli kickad härifrån.

zartok skrev:

kallar du någon för idiot så håller du dig inte till reglerna. om en femåring skulle komma in hit och skriva och du kallar den för idiot så är det fortfarande du som bryter mot reglerna, inte femåringen eftersom denna inte förstår vad som skrivs.

Korrekt, och jag står för det jag skriver. Jag är inte avstängd eller varnad heller. Det är alltså de som håller i debattforumet som får sköta det.

zartok skrev:

läs reglerna om du inte förstår hur dom fungerar.

Läst och uppfattade. Inga problem där. Logik anser jag går före reglerna. Blir jag avstängd från det här forumet så bryr jag mig inte. Det var ett bra tag sedan jag har stött på så mycket antilogik som här, även om jag inte syftar på dig personligen.

zartok skrev:

det handlar inte om den som ger sig in i leken får leken tåla, det handlar om att man inte kallar varandra för kränkande saker här i forumet. den atmosfären vill jag och många andra ha kvar. så lägg ner det, eller så kommer du att bli kickad härifrån.

Sparka ut mig då.

Senast redigerat av Frank Tommy (2008-05-04 19:33)

jag kommer inte göra något för att få ut dig härifrån, däremot så uppmanar jag dig att hålla en sansad ton, oavsett vad eller vem du skriver åt, annars så kommer någon att kicka iväg dig. om du inte skulle bry dig så skulle du heller inte vara här, eller hur? du vill vara här och du är här, men det är du bara så länge som du följer reglerna. det blir mer trivsamt för oss alla om alla bara håller en sansad ton, håller du inte med mig om det?

Frank Tommy skrev:

zartok skrev:

och påstår att exempelvis jag postar källor som inte är från 2000-talet, fast de är det

Den som påstår något sådant är troligtvis lobotomerad. Eftersom du enbart postar en endaste källa, som förövrigt är värdelös eftersom den är tolkad av en person som enbart har ekonomisk vinning i det hela, som är från 2003 så vore det dumt att anklaga dig för att posta källor från tidigare än 2000-talet.

Englund skrev:

Den som påstår något sådant är troligtvis lobotomerad.

Bra att du erkänner, ditt citat finns längre upp.

Englund skrev:

Eftersom du enbart postar en endaste källa, som förövrigt är värdelös eftersom den är tolkad av en person som enbart har ekonomisk vinning i det hela, som är från 2003 så vore det dumt att anklaga dig för att posta källor från tidigare än 2000-talet.

Jaså, den duger inte eftersom du kör med konspirationsteorier, jag förstår. Ska jag hänvisa till et al gällande liknande källor samt de bakomliggande på min angivna källa?

det englund skriver är att du kanske skulle ha ytterligare en källa som säger samma sak. är det du skriver en fakta så kommer det att upprepas i tester och därmed så ska fler ha kommit fram till samma saker, allt enligt vetenskapens principer.

Frank Tommy skrev:

Englund skrev:

Erkänner vad? Du får det att låta som om jag skulle skrivit att du refererat till källor från före 2000-talet. Så är inte fallet. Läs om, läs rätt!

Edit: Nu tänker jag vara lika dryg som du. Du är nog bara sur för att du skulle kunna vara lika lycklig fast 25 dollar rikare (mindre fattig).

Senast redigerat av Englund (2008-05-04 20:01)

zartok skrev:

jag kommer inte göra något för att få ut dig härifrån, däremot så uppmanar jag dig att hålla en sansad ton, oavsett vad eller vem du skriver åt, annars så kommer någon att kicka iväg dig. om du inte skulle bry dig så skulle du heller inte vara här, eller hur? du vill vara här och du är här, men det är du bara så länge som du följer reglerna. det blir mer trivsamt för oss alla om alla bara håller en sansad ton, håller du inte med mig om det?

Jag tycker om att debattera. Roligt att ha vissa debatter i signaturer på mer vetenskapliga forum, andra får sig ett gott skratt och upptäcker hur utbredd antilogiken är. Människan och internet, en intressant kombination där de kommunikativa förmågorna begränsas. Ett media för vilka som helst, vilket inte andra medier är. Dårar av olika sorter har tillgång till internet, precis som vetenskapsmän och politiker och sportare och vad du än kan komma på.

Med tanke på den antilogik som bedrivs här och klientelets låga ålder så kan jag ju i och för sig logga ut och inte logga in mer, för din trevnads skull. Tränar gör man ju ändå på gymet, inte på internet.

Adjö.

Englund skrev:

Frank Tommy skrev:

Englund skrev:

Erkänner vad? Du får det att låta som om jag skulle skrivit att du refererat till källor från före 2000-talet. Så är inte fallet. Läs om, läs rätt!

Edit: Nu tänker jag vara lika dryg som du. [b]Du är nog bara sur för att du skulle kunna vara lika lycklig fast 25 dollar rikare (mindre fattig).

Jag kan läsa det hur många gånger som helst, din insuniation är kvar, den enda förklaringen är att du förespråkar språklig entropi genom syftningsfel som har sin grund i att du inte behärskar språket.

Senast redigerat av Frank Tommy (2008-05-04 20:02)

där slog du huvudet på spiken, frank. tränar gör man på gymmet. inte framför datorn. lycka till.

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Frank Tommy skrev:

din trevnads skull. Tränar gör man ju ändå på gymet, inte på internet.

Ja det har du ju verkligen visat prov på i åtskilliga trådar med ditt "ge mig x studier som visar det". Du kan väl återkomma om några år när du samlat på dig lite praktisk erfarenhet så du slipper skrika efter studier hela tiden.

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Frank Tommy skrev:

Adjö.

Adjö. Och adjö till tråden.

Sidor: 1 … 3 4 5 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB