Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Du måste bli något så sjuk taggad av den musiken Englund :).
Bra jobbat!
Det måste ha varit den sämsta vinkeln jag har sett någon filma ur någonsin:P
vedor skrev:
Du måste bli något så sjuk taggad av den musiken Englund :).
Bra jobbat!
Hehe, jag la inte märke till det förrän jag kollade filmen här hemma :P
Lajne skrev:
Äh, vadå sämsta?... Jag har för mig att Alltidxx eller någon annan pitbullterrier har filmat ur liknande vinkel :D
Lajne skrev:
Haha eller hur! Driver du med oss?! Kan du inte sätta kameran så man kan se hur du ligger, det är ju det intressanta ;)
Englund skrev:
Äh, vadå sämsta?... Jag har för mig att Alltidxx eller någon annan pitbullterrier har filmat ur liknande vinkel :D
Helt seriöst Englund, så mycket som man ser där kan du ju lika gärna marklyfta stången xD
Jag hittade inget bra ställe att lägga kameran på. Och då jag tränade själv så var det svårt att hitta någon som filmade. Men eftersom ni gnäller så förbaskat så får jag väl lägga upp en riktig film snart =)
Löpning: 4,6 km
Bra bänkat klenis!;)
Zacke skrev:
Bra bänkat klenis!;)
Hörreduru, jag har fan börjat göra något åt min klena kropp. Snart är den inte lika klen :)
Englund skrev:
Hörreduru, jag har fan börjat göra något åt min klena kropp. Snart är den inte lika klen :)
Jo, vi ser det:
Englund skrev:
Löpning: 4,6 km
;)
Söndag 4 maj
Bänkpress: 100*3
100*3
100*3
2 min vila mellan ovanstående set.
90*5 - nästan ingen vila
60*12 - nästan ingen vila
Sedan blev det cirkelträning i en halvtimme-40 min ungefär. Körde igenom kroppen, svettigt var det :)
Hur är det med konditionspass direkt efter styrkepass? Käkar du nått efter ditt styrkepass?
Ser jävligt bra ut, fortsätt såhär =)
Konditionspass? :/. Cirkelträning är styrketräning fast utan vila mellan seten, typ. Jag hoppade hux flux mellan olika övningar och körde igenom kroppen på det sättet. Jag hade lite brottom så därför blev det så :)
Englund skrev:
Konditionspass? :/. Cirkelträning är styrketräning fast utan vila mellan seten, typ.
Om man inte lirar i CCn så bygger man upp ett förjävligt flås efter ett tag. Det är fan o jämnföra med kondis träning xD
Ah, iofs :D
Tisdag 6 maj
Bänkpress: 60*10
90*4 - stopp
100*4
100*3
90*7
80*4 - stopp och explosivt
80*10
Militärpress:
55*5
57,5*4 - pushpress på sista
57,5*3
50*6
Dips:
kv+25*6
kv+25*5
kv*15
Ganska härligt pass. Hoppade över att köra helkropp då jag inte kände för't.
Stabila dips måste ja säga. :)
Stabilt allting tycker jag! Speciellt eftersom du kört dessa efter varann...
JAg säger som resten - bra dips!
Man tackar. Jag är ganska stark i triceps antar jag om man jämför med andra muskler som sitter på min nästan muskellösa kropp.
Torsdag 8 maj
Bänkpress: 60*10
80*4 - Stopp och explosivt
100*3
100*3
102,5*2
80*11
80*10+1
Knäböj: 60*10
110*5
110*5
110*5
90*9
90*9
Chins:
10
10
9
9
Stångrodd: 2 set.
Situps: 3 set.
Du har inte provat någon maxlyft på sistone? Vad har du maxat tidigare? Vi är nog rätt likvärdiga i bänken och väger ungefär lika mycket. Nästan så man blir lite sugen på att utmana dig... :-)
coffe_aberg skrev:
Du har inte provat någon maxlyft på sistone? Vad har du maxat tidigare? Vi är nog rätt likvärdiga i bänken och väger ungefär lika mycket. Nästan så man blir lite sugen på att utmana dig... :-)
Hey! Ställ dig i kö...
coffe_aberg skrev:
Vi är nog rätt likvärdiga i bänken och väger ungefär lika mycket. Nästan så man blir lite sugen på att utmana dig... :-)
+1