Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Vad rekommenderar ni för mat vid deff?

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-13

Jag vet att man kan söka på forumet men de man söker efter dyker aldrig upp ;)

Enligt uträkning behöver jag 2900kcal i vilande läge... kort och gott behöver jag kanske 3500kcal för att behålla min vikt då jag tränar och 4000kcal för att gå upp i vikt på ett långsamt sätt! Vad jag tror, de går aldrig att hamna exakt!?

Ni deffare vad äter ni under en dag?

Frukost
Mellanmål
Lunch
Mellanmål
Middag
Kvällsmat

Jag jobbar som fogare och de är mycket åkning fram och tillbaka med bilen vilket för de svårare att äta de man ska, svårt att ta med sig något tex kycklingsallad eftersom jag bara kan ha maten i bilen som blir varm när sommaren börjar komma!

Skulle vilja ha lite tips från er om de skulle fungera? =)

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Du måste inte göra det så komplicerat. Det du måste göra är att helt enkelt ta lite mindre av varje måltid så kommer du få i dig mindre mat än vanligt. Efter 2-3 veckor tar du ännu mindre än vad du tog förr osvosv.

Det enda du borde ha i bakhuvet är att alltid äta direkt efter dina pass (största måltiden. Få i dig tillräckligt med proteiner och mikronutrienter. =)

De skulle inte varit ngra problem om jag inte haft de jobbet jag har!

från 88kilo till 82 hade jag tänkt... de är i runda slängar 12-13 veckor som väntar ;)

Nått förslag på enkel mat?

Webbsida

Äta ute på lunchrestauranger? =)

Registrerad: 2007-12-30

Tonfisk på hårt husman:-) Funkar kanon i en varm bil. Dessutom blir du mätt på relativt lite kcal, 2 skivor husman har bara 17 g kolhydrat

Annars på proteinbars gott

Senast redigerat av Vårdarjäveln (2008-05-04 12:47)

Men vad ska jag äta där? de finns ju bara pizzerior och Mc Donalds

Webbsida

pizzerior och donken? xD Finns det inga andra lunchstället i gbg? =P

Registrerad: 2007-12-30

Nykammad skrev: