Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Den fetaste är väldigt orange i skåne tbh^^
Tjena grabbar.
Nu är jag tillbaka, en rätt lång tid sen sist.
Känns bra.
Angående max OT och bulk så ser det ut som att jag går upp mer i fett änn muskler =/
Ehm borde jag gå ner i vikt först och bulka igen? För att inte bli över fet eller nått?
mvh/ XvsZ
XvsZ skrev:
Tjena grabbar.
Känns bra.
Angående max OT och bulk så ser det ut som att jag går upp mer i fett änn muskler =/
Ehm borde jag gå ner i vikt först och bulka igen? För att inte bli över fet eller nått?
mvh/ XvsZ
Du har bättre hormonella förutsättningar för muskelbygge med en lägre kroppsfettprocent. Så det är antagligen ingen dum idé att skala av lite fett för att sedan gå in i en tung uppbyggnadsperiod. Det är lite upp till dig, beroende på vad du har för mål.
Cybercowboy skrev:
XvsZ skrev:
Tjena grabbar.
Känns bra.
mvh/ XvsZDu har bättre hormonella förutsättningar för muskelbygge med en lägre kroppsfettprocent. Så det är antagligen ingen dum idé att skala av lite fett för att sedan gå in i en tung uppbyggnadsperiod. Det är lite upp till dig, beroende på vad du har för mål.
Tack för svaret.
Detta är mitt mål, om någon är nyfiken. http://www.grappletv.com/pics/2005ADCCfri/mP1010072.jpg
Inte alltför stor och inte alltför liten, en fin kropp.
Jag är 2cm mindre än den snubben(1,77m), och jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt.
Så då får det bli gå ner i vikt och börja bulka igen, något jag ska tänka på?
Hålla proteinintaget högt samt få i dig rätt mängd mikronutrienter. Glöm inte att träna också såklart ;) Lycka till med deffen :D
Tack mannen.
Med vad är mikronutrienter?
XvsZ skrev:
Tack mannen.
Good question =P!
XvsZ skrev:
Tack mannen.
vitaminer, mineraler osv =D