Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Bygga muskler på snabbaste sätt.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Den fetaste är väldigt orange i skåne tbh^^

Registrerad: 2008-01-06

Tjena grabbar.
Nu är jag tillbaka, en rätt lång tid sen sist.
Känns bra.

Angående max OT och bulk så ser det ut som att jag går upp mer i fett änn muskler =/
Ehm borde jag gå ner i vikt först och bulka igen? För att inte bli över fet eller nått?

mvh/ XvsZ

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

XvsZ skrev:

Tjena grabbar.
Känns bra.

Angående max OT och bulk så ser det ut som att jag går upp mer i fett änn muskler =/
Ehm borde jag gå ner i vikt först och bulka igen? För att inte bli över fet eller nått?

mvh/ XvsZ

Du har bättre hormonella förutsättningar för muskelbygge med en lägre kroppsfettprocent. Så det är antagligen ingen dum idé att skala av lite fett för att sedan gå in i en tung uppbyggnadsperiod. Det är lite upp till dig, beroende på vad du har för mål.

Cybercowboy skrev:

XvsZ skrev:

Tjena grabbar.
Känns bra.

mvh/ XvsZ

Du har bättre hormonella förutsättningar för muskelbygge med en lägre kroppsfettprocent. Så det är antagligen ingen dum idé att skala av lite fett för att sedan gå in i en tung uppbyggnadsperiod. Det är lite upp till dig, beroende på vad du har för mål.

Tack för svaret.
Detta är mitt mål, om någon är nyfiken. http://www.grappletv.com/pics/2005ADCCfri/mP1010072.jpg
Inte alltför stor och inte alltför liten, en fin kropp.
Jag är 2cm mindre än den snubben(1,77m), och jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt.
Så då får det bli gå ner i vikt och börja bulka igen, något jag ska tänka på?

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Hålla proteinintaget högt samt få i dig rätt mängd mikronutrienter. Glöm inte att träna också såklart ;) Lycka till med deffen :D

Tack mannen.
Med vad är mikronutrienter?

Registrerad: 2007-01-16

XvsZ skrev:

Tack mannen.
Med vad är mikronutrienter?

Good question =P!

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

XvsZ skrev: