Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 8 9 10 11  

Här finns våra träningsmotton!

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Kungavgotland skrev:

Smärta är njutnings fula syrra, som man eventuellt kan ligga med om det verkligen krisar.

xD

Från: Arjeplog
Registrerad: 2008-05-04

Kungavgotland skrev:

Smärta är njutnings fula syrra, som man eventuellt kan ligga med om det verkligen krisar.

Haha <3

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Just som dessa två ovanstående inlägg är mot reglerna. Tänk på det tills vidare Pejij. KoP vet jag redan har diskuterat detta med moderator/er.

Senast redigerat av Englund (2008-05-07 04:25)

Okej, ber om ursäkt. Tänkte inte ens på att det kunde vara emot reglerna. Men efter att ha läst igenom dem en gång till förstär jag precis vad jag gjort för fel :P

Ska försöka bättra mig.

//Pejij

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

"Only by going too far can one possibly find out how far one can go"

Från: Göteborg
Registrerad: 2007-10-12

Englund skrev:

Just som dessa två ovanstående inlägg är mot reglerna. Tänk på det tills vidare Pejij. KoP vet jag redan har diskuterat detta med moderator/er.

Vad var mot reglerna?

Från: Lund/Gerda
Registrerad: 2005-10-06
Webbsida

Hedlund01 skrev:

Englund skrev:

Vad var mot reglerna?

Det här är inte en chat. Tillför ditt inlägg diskussionen något? Inlägg som endast består av "heheh", "haha kul =)" och liknande ska inte postas.

Radbrytningar. Enter-knappen ska användas för styckeindelning. Den ska inte användas efter varje mening. Förhandsgranska ditt inlägg innan du postar det.

saxat från riktlinjer

Senast redigerat av sjöräven (2008-05-05 23:35)

Från: Malmö
Registrerad: 2007-06-26

Englund skrev:

Pain is temporary, glory is forever!

NEJ FY FAN där rann bägaren över goddammit!! Inte en gång till säger jag!! *står och gastar blodröd i ansiktet som en arg granne vid staketet som fått ölburkar kastade på sin gräsmatta* :)

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Englund skrev:

Det var innan jag hade blivit tillsagd samt sätt mailet. Skulle aldrig göra något sådant nu, det vet du.

Englund skrev:

Från: Göteborg
Registrerad: 2007-10-12

Back to topic!

"Jag SKA ha träningsvärk VARJE dag!"

Registrerad: 2006-03-31

Mäktig

Webbsida

60% of the time, it works EVERY time

Registrerad: 2006-03-31

johanw skrev:

"våga säga nej till sarkoplastisk hypertrofi!"

Kan någon förklara det för mig? Är det typ anabola å sånt skit man ska säga nej till?

Webbsida

Fhoob skrev:

johanw skrev:

Kan någon förklara det för mig? Är det typ anabola å sånt skit man ska säga nej till?

nej sarkoplasmisk hypertrofi är ökning i muskelvolym (så som jag har förstått det), och är det som bodybuilders tränar för (dvs högreppare). om jag tolkar påståendet rätt så är dess mening att lågreppare (som framkallar myofibril(?) hypertrofi)  och styrkelyfts träning is the only way to go ;) rätta mig om jag har fel...

Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

sjöräven skrev:

nej sarkoplasmisk hypertrofi är ökning i muskelvolym bestående av glukosinlagring i sarkoplasman och inte uppbyggnad av nytt muskelprotein

Så, rättade det lite åt dig:)

Webbsida

Lajne skrev:

sjöräven skrev:

nej sarkoplasmisk hypertrofi är ökning i muskelvolym bestående av glukosinlagring i sarkoplasman och inte uppbyggnad av nytt muskelprotein

Så, rättade det lite åt dig:)

aaah den eviga facklan i mörkret, Lajne. tackar :)

everyday is a good day so never fucking surrender

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

"Tungt och fel – det enda rätta" ;-)

Från: Södertälje
Registrerad: 2005-11-07

"Hellre stor än snygg" ;p

Registrerad: 2006-08-14

"The better you look, the more you see"

"Pain is temporary, glory lasts forever", är mitt motto. Blir så JÄÄÄVLA taggad när jag tänker på't. Helt sinnessjukt.

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

sjöräven skrev:

Fhoob skrev:

johanw skrev:

nej sarkoplasmisk hypertrofi är ökning i muskelvolym (så som jag har förstått det), och är det som bodybuilders tränar för (dvs högreppare). om jag tolkar påståendet rätt så är dess mening att lågreppare (som framkallar myofibril(?) hypertrofi)  och styrkelyfts träning is the only way to go ;) rätta mig om jag har fel...

Helt rätt tolkat! :)
Dock kör jag högreppare just nu, hehe.

Englund skrev:

"Pain is temporary, glory lasts forever", är mitt motto. Blir så JÄÄÄVLA taggad när jag tänker på't. Helt sinnessjukt.

Shit va bra! Unikt och vackert

Pejij skrev:

Englund skrev:

Shit va bra! Unikt och vackert

Ja. Unikt. Varför har ingen kommit på nåt så bra tidigare?

Sidor: 1 … 8 9 10 11  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB