Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 Tråd låst

lääääääs !

Avstängd
Registrerad: 2008-05-03

hej !!! jag blev medlem här för ja e desperat, jag är 12 år haha :P
eh jag blev medlem för att fråga en sak.. JAG VILL HA SMALARE LÅR HUR FÅR JAG DET?! Om ni bara säger att jag ska vänta me tiden attja ite utvecklats helt än så skriv inte jag vill ba veta hur jag ska gö !!

MED VÄNLIG HÄLSNING NATHALIE :D

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

Mog1

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Jag hatar fjortisar. Så himla himla mycket. Nog om det =) (känn dig inte träffad jagheterinteanna)

Nu kommer mitt svar till dig jagheterinteanna:

Du ska få i dig mindre energi än vad du gör av med. Men det är absolut inget jag rekommenderar =) Du är 12 år ;D Ut och lek =)

Avstängd

MEN SHIT JAG ÄR INGEN FJORTIS :S hata fjortisar, men om man faktiskt är tjock kanske man vill bli smal ? eller är det förbjudet ? kom och kolla själv så får du se ?

Webbsida

Haha xD Du är rolig du =) Jag sa ju att du inte skulle känna dig träffad? Varför gör du det då? =) Jag menade inget illa iaf.

För att gå ner i vikt ska du ligga på kcal underskott, då kommer låren också bli mindre. Detta kan du uppnå genom att äta mindre och röra på dig mera. Men som sagt: Jag tycker inte att du ska börja gå ner i vikt när du är 12 år. Det är en annan sak om du är extremt överviktig.

Avstängd

hm , haha ok x'dd.
jaja , tack för tipset eller va man nu ska säga .. xDD

varför ska jag inte gå ner i vikt nu för? ska ja behöva skämmas varje dag elr XD:P

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

jagheterinteanna skrev:

kom och kolla själv så får du se ?

You got a date KOP XD

Webbsida

jagheterinteanna skrev:

hm , haha ok x'dd.
jaja , tack för tipset eller va man nu ska säga .. xDD

varför ska jag inte gå ner i vikt nu för? ska ja behöva skämmas varje dag elr XD:P

Mycket händer i din kropp just nu. Och ett kcal underskott kan rubba hormonbalansen. Hur lång är du och vad väger du?

Avstängd

AMEH HAHAHA !!  . Folk tror jämnt att jag är en smal tjej som bara vill bli smalare så alla ska hålla på å säga gud va smal du e ovs. jag vill bara få normal kropp xD?

Webbsida

T-Rex skrev:

jagheterinteanna skrev:

kom och kolla själv så får du se ?

You got a date KOP XD

Ca-tsching ;D

Avstängd

Jag är typ 1, 61 - 1,64 är inte riktigt säker :P vikt vet jag inte, jag vill inte veta heller men ska väga mej hos min kompis vi ska börja typ springa nåra ggr i veckan å så x)

Webbsida

jagheterinteanna skrev:

Jag är typ 1, 61 - 1,64 är inte riktigt säker :P vikt vet jag inte, jag vill inte veta heller men ska väga mej hos min kompis vi ska börja typ springa nåra ggr i veckan å så x)

Eller så börjar du lira fotboll eller något? =) Aktivera kroppen helt enkelt och ät inte så mycket godis och skräpmat. =)

Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-05-03 21:24)

Avstängd

Haha , jag går redan i fotboll xD :D , men har varit målvakt i många år så de e ite samma sak som utespelare men börjat som de nu. x)

Webbsida

Att du väger för mycket är iaf ett tecken på att du rör på dig för lite och äter för mycket. =) Så tänk lite på det bara så ordnar det sig. Men ta det inte på för stort allvar. Skäms inte för din kropp.

Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-05-03 21:32)

Avstängd

okej xD:P

Från: Västerbotten
Registrerad: 2004-06-24

Är det gamla mr. Morot som spökar, måhända?

Avstängd

va ? snacka så man förstår .

Webbsida

Nej det är knappast morot denna gång =)

Jagheterinteanna, han syftade på ett "internet troll" som brukade hålla på och luras på detta forum. =)

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Lilla söta flicka, jag förstår din situation och att den kan vara väldigt jobbig. Men hade jag varit dig hade jag faktiskt väntat ett par år. Flickor i din ålder får större lår, bredare höfter etc, alla i olika takt och vissa långt före andra. Att få panik och försöka göra något åt det är dels lönlöst och dels ohälsosamt, och dels finns risken att du kommer du känna dig vääääldigt dum om några år när alla andra börjar bli fylligare men du fortfarande är spinkig och helt plötsligt måste äta upp dig för att vara nöjd med dig själv. Eller ännu värre, om du aldrig blir smal nog och fastnar i ätstörningar. Det finns få människor på jorden som är helt nöjda med exakt hur vi ser ut, men vi måste lära oss att välja rätt tid och rätt sätt att göra något åt det på. Och just nu är verkligen inte rätt tid för dig att banta ner ett par för stora lår.
Hoppas du kan förlåta mig för mitt olidligt pappiga moralsnack;)

Avstängd

hm okej :P XD internet troll xDDDDD jaj ok.

Ja men det är inte det att jag har blivit så, jag har alltid vart tjock typ eller a x) å jag tkr d e dags att inte ha all jävla fett xD men asså a xD

Webbsida

jagheterinteanna skrev:

hm okej :P XD internet troll xDDDDD jaj ok.

Ja men det är inte det att jag har blivit så, jag har alltid vart tjock typ eller a x) å jag tkr d e dags att inte ha all jävla fett xD men asså a xD

<3

Avstängd

huh ?

Webbsida

jagheterinteanna skrev:

huh ?

Du är kul =) Känn ingen press med detta. Lyssna på farbror lajne, han är en gammal mogen vis gubbe. =)

Registrerad: 2007-01-16

Mycket kan hända! Jag tycker du ska göra som rekomenderat ovan och vara nöjd med allt som det är och bara se till att du rör på dig :) Jag var ganska "knubbig" då jag gick i 6:an men sen då jag började röra på mig och växte lite blev jag slankare. Sen då man började gymma blev man ju större igen men den här gången är det mer muskler på benen :D

Senast redigerat av Xiaurion (2008-05-03 21:49)

Avstängd

visst är jag , alla skrattar åt mig (A) , hm :P

Sidor: 1 2 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB