Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

ALR Industries Jungle Warfare!

Från: Linköping
Registrerad: 2004-01-30

Verkar finnas intresse för JW här så om ni är nyfikna så har jag skrivit ännu en recension.. hehe. Denna gången om JW.. hoppas ni finner det läsvärt :)

http://www.optimalbody.se/forum/showthread.php?t=1430

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Eftersom du har fått så jävla många svar på OB svarar jag här istället: bra recension om ett av de tillskott som jag dessutom är mest nyfiken på. Visserligen har jag inte åldern inne för att (behöva) använda det på ganska många år än, men jag är som sagt ändå mycket nyfiken. JW är ju lite av kungen av testoboosters atm. Så tack för en bra recension, hoppas på fler i framtiden:)

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Är också glad för all info som dyker upp om JW.
Jag är fruktansvärt nyfiken, men samtidigt en aning skeptisk och rädd. Har velat fram och tillbaka i flera månader nu.

Lajne skrev:

Eftersom du har fått så jävla många svar på OB svarar jag här istället: bra recension om ett av de tillskott som jag dessutom är mest nyfiken på. Visserligen har jag inte åldern inne för att (behöva) använda det på ganska många år än, men jag är som sagt ändå mycket nyfiken. JW är ju lite av kungen av testoboosters atm. Så tack för en bra recension, hoppas på fler i framtiden:)

Så lite så.. :)

Är man fortf ung (vilket jag med är tycker jag, hehe) så är det verkligen inte bråttom att hoppa på nån form av testobooster så det är bra och rätt av dig att vänta. Du gör ju bra iifrån dig på träningen ändå så det är bara vi med sega kroppen som behöver en spark i arslet :)

Det kommer komma me rrecensioner så fort jag hittar nåt gott att trycka ne ri kroppen, haha. Nu närmast så kommer det lite saker men inget direkt testoboostning och då ev lite deff-produkter eller sånt relaterat till min deff.

Herr Oberst skrev:

Är också glad för all info som dyker upp om JW.
Jag är fruktansvärt nyfiken, men samtidigt en aning skeptisk och rädd. Har velat fram och tillbaka i flera månader nu.

Ha inte bråttom. Såna här produkter ska man ju helst undvika att göra spontanköp utav utan bör endast köpas när man har lite kött på benen om vad det är man gör och när är helt säker på att det är vad man vill prova. Produkter av den här typen kommer finnas ett bra tag till så när du har bestämt dig så kommer det finnas ett stort utbud och även JW kommer ju hänga kvar i nån form :)

Som den klenis jag är, och dessutom närmar man sig 30, så börjar man bli lite desperat :)
Eventuellt blir det JW till hösten då bulken drar igång. Nån gång måste man ju nå den där 87-kilos stenhårda kroppen. Fast 7kg på två år borde gå, med eller utan JW kan man tycka.

Herr Oberst skrev:

Som den klenis jag är, och dessutom närmar man sig 30, så börjar man bli lite desperat :)
Eventuellt blir det JW till hösten då bulken drar igång. Nån gång måste man ju nå den där 87-kilos stenhårda kroppen. Fast 7kg på två år borde gå, med eller utan JW kan man tycka.

Det beror på hur passt kvalitativ du vill att den där ökningen på 7kg ska vara ;)

Att enbart göra en viktuppgång på 7kg på ett år är allt annat än omöjlig och jag tycker även att om man har riktigt bra koll på sin kost och träning samt de kunskaper som behövs så behöver man inte Jungle Warfare men bekväm som man är så är det oftast en så mkt lättare lösning.

Ska man som jag skrev bli stenhård så duger det ju inte att gå upp sladdervikt. Det kan jag lösa enkelt med 2 månaders grisbulk :)

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-05-02

Stänger JW ner egenproduktionen? Är den att föredra framför gymvaruhusets stack med Test+Cyperol?

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

falafel skrev:

Stänger JW ner egenproduktionen? Är den att föredra framför gymvaruhusets stack med Test+Cyperol?

Teoretiskt sett kan den det,isf med längre användande och om man överdoserar,det finns dock inga fall som man vet om då detta har hänt.
"Gymvaruhusets stack" är inte samma typ av produker som Jw är,Jw är ingen testobooster test fx/Cyperol är det.
Man kan inte jämföra dem.

Senast redigerat av Dr Nick (2008-05-02 13:37)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB