Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Dalblads Gainer Explosion

Registrerad: 2004-07-17

Hejsan!
TDCS har nu ett bra erbjudande och jag hade då tänkt köpa
Dalblads Gainer Explosion 4 kg (choklad), som jag dock inte prövat tidigare och har ingen erfarenhet av detta. NI som har prövat det kan väl ge lite kritik. Smakar det riktigt gott? Är dte svårlösligt? Gav den de resultat ni väntade er?

Vore väldigt tacksam för svar.

Från: Guldkusten
Registrerad: 2004-07-03

Har inte smakat det, men det smakar säkert rätt ok... Vad är erbjudandet? såg inget...

SELF gainer är billig som fan också, verkar bra med ovanligt högt proteininnehåll...

Det finns också ett bra erbjudande på www.byggmsukler.nu där du kan få 4 kg Gainer Explosion + 500 g kreatin för 499:-

Från: Växjö
Registrerad: 2004-02-04

Den gainer är väl hyffsat bra... Smakar inte supergott precis tkr jag.
Är lätt löslig ja...
Resultat? Får du resultat av att äta? Det är inget mirakelpulver du vet...

Registrerad: 2004-07-17

Vad var dte för fel på smaken? Jag prövade Eislets maxgain, vilket jag inte tyckte var någon höjdare, den smakade annorlunda. Undrar om det är en gainer du skulle rekomendera?

Från: Växjö
Registrerad: 2004-02-04

Vad var dte för fel på smaken? Jag prövade Eislets maxgain, vilket jag inte tyckte var någon höjdare, den smakade annorlunda. Undrar om det är en gainer du skulle rekomendera?

Vet inte hur man ska förklara det, men den va inte god tkr jag... Men sen kanske du tkr den är supergod... alla tkr ju olika...
Testa o se själv, jag gick ju upp... men inte som jag hade hoppats... går upp mer nu när jag tränar hårt o käkar mkt mat... blir billigare för min del eftersom farsan pröjsar för maten =)

Registrerad: 2008-04-26

jag köppte denna produkt idag på gymmet men måste meddela att jag blev grymt besviken. Smaken var inte god tycker jag, men smaken är ju delad. Sen ungefär en 20-30 min efter jag hade tränat så blev jag torr i halsen och fick hjärtklappning och började svettas som en gris! Vet inte vad det kan bero på men är det insulinnivån iblodet som spökar? Har hört att man kan få diabetes av för höga doser av snabba kolhyderater och hur är det egentligen med gainers eller andra kosttilskott överhuvudtaget angående detta!?

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Du ska inte få något större insulinpåslag av en gainer tagen i samband med träning, som du säkert också redan läste här: http://www.halso.info/forum/viewtopic.php?pid=368501 (eftersom du kommenterade i tråden). Jag vet dock inte tillräckligt mycket för att säga något mer än så, tyvärr. Innehåller gainer explosion något annat än bara malto+vassle, koffein och eller kreatin t.ex.?

Registrerad: 2008-01-24

Ingredienser: Maltodextrin, Mikrofiltrerat Ultrafiltrerat vassleprotein, skummjölkspulver, ren kristalliserad fruktos, naturliga smakämnen, vitaminer & mineraler; betakaroten, kalium, fosfor, niacin, vitamin D, vitamin E, pantotensyra, vitamin B 6, vitamin B 12, folsyra, biotin, vitamin K, natrium, riboflavin, Zink, koppar, mangan, selen, krom, florid, klorid.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB