Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Pelle heter jag, Ja det va trevligt tyckte jag med,hoppas det kan hända igen
Det värkar som att cybercowboy inte heller vet om han vill det.
okej, :-) japp!
hahah!
konstigapellefant skrev:
Det värkar som att cybercowboy inte heller vet om han vill det.
Självklart inte, eftersom tjejer gillar sådana killar med den här kroppsformen: 
Och alla tränar vi så klart för tjejjorna.
Ja för att dom som älskar att träna skulle inte se ut så
inte jag. jag gillar muskler, mkt muskler :-) fast jag är nog den enda i mitt kompisgäng som gör det! fast o andra sidan ingen risk att vi faller för samma killar mohahah jag får dom för mig själv.
haha
Alltså, han ser ju snäll och glad ut och kan tydligen konsten att matcha kläder hyfsat bra, men benen är läskigt smala... Jag tror de flesta tjejer gillar muskler, somliga gillar mer muskler, andra mindre. Slappa otränade killar tror jag inte är så värst upphetsande för någon tjej. Utseendet ger det första intrycket, och det är ju viktigt, men attraktion kan slockna lika fort som den tändes om de anda pusselbitarna saknas... om jag skulle träna för tjejerna så skulle jag inte bry mig om ifall min biceps var 41 eller 43 cm, för det gör inte tjejerna. Men jag bryr mig.
T-rex du har så rätt :)
dom flesta av mina tjejkompisar gillar ju muskler o att killen ska vara vältränad men mer slim o inte för stor så att säga jag är mer åt det kan aldrig bli för mkt typ hållet ;-)
Cybercowboy skrev:
Men jösses! FYI: http://susning.nu/Ironi
jaa, jag förstod att du va ironisk ;-)
Senast redigerat av Carro09 (2008-05-01 21:55)
yeey jag hade rätt! XD i allmänhet tror jag tjejer vill ha killar som är större än de själva eftersom de vill känna sig kvinnliga, och det är ju relativt såklart. Min erfarenhet är att väldigt kvinnliga tjejer vill ha väldigt manliga män (och muskler är ett manligt drag enligt de flesta). Det är lite som att man dras till sin motsats, till det som kompletterar en själv.
Så du är antagligen en väldigt kvinnlig tjej ;-) har jag rätt igen?
haha ja jag tycker jag är kvinnlig förutom att jag vill ha mkt muskler då ;-) haha
sen beror det väll på vad din definition av väldigt kvinnligt är? :)
Cybercowboy skrev:
Men jösses! FYI: http://susning.nu/Ironi
Konsten att slingra sig ur Extremt svåra sitvationer
1 Säg att du är ironisk
2 Spring
3 Lägg dig på marken och låssas att då har fått epellepsie
4 Spela död
"Enda tipset du behöver är att alltid öka vikterna på stången, då går du om pellefjanten i kroppsvolym snart :)"
Nu ställer jag den frågan som jag borde ha ställt i stället för att knabba tillbaka
Vad ville du få ut av detta?
Hur förvätade du dig att jag skulle reagera? när du kallar mig fjant och försöker ned värdera mina träningsmetoder,
Vi vet att du är kunnig du behöver inte dra ner andra för att hålla dig flytande
Jag räknar inte med att få ett ärligt svar, Men man kan ju alltid fråga
sorry carro att jag Kladdar så mycke här,Men jag fattar värkligen inte varför han försöker provosera mig,Men nu skal jag ju få ett svar på de
konstigapellefant skrev:
"Enda tipset du behöver är att alltid öka vikterna på stången, då går du om pellefjanten i kroppsvolym snart :)"
Nu ställer jag den frågan som jag borde ha ställt i stället för att knabba tillbaka
Vad ville du få ut av detta?
Hur förvätade du dig att jag skulle reagera? när du kallar mig fjant och försöker ned värdera mina träningsmetoder,
Vi vet att du är kunnig du behöver inte dra ner andra för att hålla dig flytande
Jag räknar inte med att få ett ärligt svar, Men man kan ju alltid fråga
sorry carro att jag Kladdar så mycke här,Men jag fattar värkligen inte varför han försöker provosera mig,Men nu skal jag ju få ett svar på de
Om du läser/läst mina poster så vet du att jag har en ganska skämtsam attityd på mina inlägg många gånger. Det var inte i närheten av ett försök att nedvärdera dig och dina träningsmetoder, hur du nu i hela världen kunde tolka det som det. Jag hade kunnat skriva lajne, stevebc, alltidxx, keep_on_pumping, etc där, men eftersom ni hade träffats IRL så drog jag till med ditt nickname + ett litet J som smygit sig in. Hade du reagerat likadant om jag skrivit det i en kill-journal?
När du skrev "Det värkar som att cybercowboy inte heller vet om han vill det." tog jag det med en klackspark och skämtade om det, istället för att ta det på blodigt allvar som du verkar göra. Lighten up buddy.
Vill du diskutera vidare så har du ju min mail sen förut, så slipper vi klydda ner Carros träningsdagbok mer än nödvändigt.
Lighten up buddy Det va ju det jag gjorde och ställde en rak enkel fråga
Jag har skickat mail
Carro09 skrev:
haha ja jag tycker jag är kvinnlig förutom att jag vill ha mkt muskler då ;-) haha
sen beror det väll på vad din definition av väldigt kvinnligt är? :)
Mmm, toppen :D desto mer av den kvinnliga Carro blir det då!
Nja, jag kan inte definiera, men jag känner igen en kvinna när jag ser henne! det blir så att säga en fysisk reaktion xD
Aja, nu ska jag inte klottra mer. Pumpa på!
oja :-)
du gör det, vilken fin förklaring haha ;-) jag känner igen en man när jag ser en jag med! :D
ingen fara bara kul har inget pass o updatera idag ändå :( ska köra mitt ryggpass imorn. eller vänta
va en patient som blev dålig idag på jobbet inne på toaletten så fick bära han från toaletten till en säng några meter bort inte själv givetvis så stark är jag inte.. än ;-) så ryggträning var det där ja! hur tekniken va ska vi inte gå in på. en arbetskompis hamnade i princip i sängen under patienten. hm akuta situationer vad gör man :)
cowboy o pellefant. ingen fara!
kom ihåg o va snälla o glada bara! :)
Vi är snälla nu, Han menade inget illa det va jag som trodde det, Nu är allt nästan som det skal,För som det skal kan det väll alldrig bli.
Skulle du träna i morgon jag fattade inte, eller hadde du fått din träning i jobbet.
Jag har ingen stanns att träna nu, Undra hur jag kommer göra?, Kommpissen min spirituella broder jag pratade om sisst kommer över,Så skal vi snick snacka lite ,Han kanske kommer med något bra eller roligt förslag.
Jag har ju bara ett kvarter till appels och jag minns att jag skrattade ofta när jag tränade där,Skal man vara där man skrattar mest? kanske, dom flästa värkar vilja vara där som dom inte är,Precis som jag
Grymt carro axel och arm musklerna ser man riktit bra där
bra pojkar :) haha
ja imorn ska jag köra rygg. får ev med mig en tjejkompis också som i princip aldrig tränar på gymet iaf så vi får se hur passet blir. hon tycker la jag är knäpp o tråkig som vanlig som ska envisas med marklyft o massa "konstiga" övningar.
hm :( svårt det där. jag tycker iaf appels eller plus för är ju inte så jätte förtjust i sportlife men det är ju min personliga åsikt! fördelen är ju att du har nära till appels o du verkar ju ha roligt där vilket är något som jag har börjat uppskatta mer o mer! men sen så var det ju det där med o träffa nya människor. fan du får träna på bägge ställerna helt enkelt ;-)
tack :)
Snyggt linne! :P snygg arm också :D snyggt allting förresten ;)
T-Rex skrev:
Snyggt linne! :P snygg arm också :D snyggt allting förresten ;)
ja visst är det fint :) o härlig färg! Tack T-rex kul o höra :)
Rygg igår! halvdant pass, kompisen ville verkligen inte iväg o träna så hon ägnade den långa fikan med o försöka ta sig ur det hela. den negatviva energin gjorde inte susen direkt! men men
Marklyft
20 kg: 12
50 kg: 8
60 kg: 6,4,4 hade nog orkar 6or dom sista men viljan fanns inte
stångrodd
20 kg: 15
30 kg: 10
35 kg: 8,8,8
Latsdrag
30 kg: 9
35 kg: 5,5,4
latsdrag med V handtag
35 kg: 6,8,8
ryggresningar
kv: 10,10
+ 5 kg: 10,10
chins, gick inte så bra :(
-15 kg: 5,4,4
-10 kg: 2
har trots allt träningsvärk i övre delen av ryggen så det är ju bra :) tjoooho
Är lite trött/seg idag, var ute o slarva igår. o jag har vittne på det fan ;) men säger inte du så säger inte jag haha :D
det var trevligt iaf :) kul o träffa nya människor :) idag blir det vilodag fast det var tänkt så från början ändå! tur jag är så bra på o planera ;)