Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Nya Mass FX smaken?

Registrerad: 2007-06-20

Någon som har smakat på den ny smaken, Mass FX? Vad tycks?

Förresten, vilken Pro FX smak e godast?

Registrerad: 2007-06-20

någon?

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Kan inte uttala mig om nya mass fx, men min polare älskar den. Visserligen är det hans första gainer, men å andra sidan brukar man ju sänka sina standarder allt eftersom man får smaka äckligare saker så det behöver inte vara negativt. Han har jordgubb. Jag hade för övrigt gamla jordgubb och gamla choklad, och båda var riktigt goda på sin tid innan de ändrade choklad. Så om nya smaken innebär att de har ändrat tillbaka choklad är den också skitgod:)

Angående Pro FX tänker jag vara precis lika bristfällig i min info, men jag kör på mjölkchoklad just nu. Det är den enda Pro FX jag har kört på, men den smakar riktigt gott. Visserligen miljoner gånger bättre med mjölk än vatten, men ändå långt ifrån äcklig med vatten:)

Registrerad: 2008-04-09

Tyckte gamla smaken var rätt kass men har aldrig varit någon som bryr sig om smaken på mina kosttillskott (förutom på gymvaruhusets ointagbara creatyl!!!). Nya smaken är mycket godare både på jordgubb och choklad.

Registrerad: 2006-04-27

Stickus skrev:

Tyckte gamla smaken var rätt kass men har aldrig varit någon som bryr sig om smaken på mina kosttillskott (förutom på gymvaruhusets ointagbara creatyl!!!). Nya smaken är mycket godare både på jordgubb och choklad.

creatyl är gott! ;D

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

kubein skrev:

Stickus skrev:

creatyl är gott! ;D

Gör ett läkarbesök, det är troligen något fel på dina smaklökar! :P

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB