Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Star Nutrition Kreatin bra/dåling

Registrerad: 2008-04-26

Köpte nyligen Star Nutrition gainer pro och Star Nutrition Kreatin för rätt ok pris.
Men efter att har läst lite inlägg om Star Nutrition Kreatin verkar det vara ganska dåligt och många är inte speciellt nöjda med det.

Nån som har kört på Star Nutrition Kreatin, vad tycker ni?

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Jag har det hemma och har haft det väldigt länge, fungerar väldigt bra. Du behöver inte oroa dig, det är bra saker du fått tag på, men om du förväntar dig mirakel kommer du bli besviken. :)

Registrerad: 2008-04-26

Degpekka skrev:

Jag har det hemma och har haft det väldigt länge, fungerar väldigt bra. Du behöver inte oroa dig, det är bra saker du fått tag på, men om du förväntar dig mirakel kommer du bli besviken. :)

okej men jag förväntar mig inte så mkt:) bara det hjälper till lite....
bara det inte är skadligt

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Kommer säkert ge en liten push, och skadligt är det inte det minsta, så bara kör på! :)

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

förvänta dig inte mirakulösa resultat av kreatin. men för att vara ett kreatin så är det mycket bra, och för priset, så gott som oslagbart. det är ingen större skillnad på kreatin och superdyrt kreatin, det ska man komma ihåg.

jag kör också sn's kreatin och det har fungerat lite över mina förväntningar på kreatiner. dock så kan det vara pga järnpiller också =)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB