Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Ett litet tips om man är glassugen.

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

Äppelmos innehåller 70 Kcal per 100 g. (Givetvis varierar det, men den sorten jag har hemma gäller det.) Sleva upp 200 g i en skål och släng in i frysen. Vips så har du en skål med äppelsorbet och det kostar dig inte mer Kcal än en stort glas läskeblask!

Från: Kristianstad
Registrerad: 2008-04-18
Webbsida

\o/

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

ASG! det här lät så udda så att jag bara måste köpa äppelmos och testa det XD

Registrerad: 2007-10-14

En annan sak e fryst banan, sjukt gott =)

ok, nu måste jag faktist fråga vart ni får saker ifrån? jag menar, sitter ni hemma och tänker något i stil med att "nu tusan ska jag frysa ner något för att se om det är gott" eller hur fungerar det? =)

Registrerad: 2007-10-14

Kan ju bara tala för mig sj, började med att jag råkade lägga bananerna i frysen istället för i fruktskålen, sen tänkte jag "varför inte testa o äta den fryst" men de va ett helvete o få av skalet, så frys in den utan skal! :) annars om man har en lång sked (lattesked typ) så kan man skära den mitt itu o äta ur :D

Webbsida

Min pappa brukar koka äppelmos och det blir ju en del. Då fryser man förstås in det. Jag kommer ihåg att det var väldigt gott med fryst äppelmos när jag var liten. Den köpta är ju inte lika god förstås, men bättre än inget! :-)

Man ska aldrig vara rädd för att improvisera i köket.

spännande värre. så en sparmetod och en virrig person har kommit upp med två bra lösningar för oss glassomaner =)

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

Om man tar mixern och her in Banan, eller Jordgubb, o fryser det, blir det inte gott? :) ska fan testa ;P

Webbsida

Det blir det säkert. Prova att ha lite mjölk också kanske?

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB