Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Bra jobbat traidmill... :)
Män som sitter och tittar på poserande nästan nakna män :S Hehehe, usch, inget för mig.
Dags att kasta ut den här pajasen nu kanske?
Skulle inte förvåna mig om det var En viss person på Z eller C som fått en varning genom att ha larvat sig lagom mycket i andra trådar, som är tillbaka för att flumma vidare.
Tobbeno skrev:
Skulle inte förvåna mig om det var En viss person på Z eller C som fått en varning genom att ha larvat sig lagom mycket i andra trådar, som är tillbaka för att flumma vidare.
Dags igen? Det där har redan moderatorn skrivit ut. Kolla vad Honn har skrivit angående anklagelserna mot mig. Kanske för mycket begärt, men ändå.
Luffe-glader skrev:
Tobbeno skrev:
Skulle inte förvåna mig om det var En viss person på Z eller C som fått en varning genom att ha larvat sig lagom mycket i andra trådar, som är tillbaka för att flumma vidare.Dags igen? Det där har redan moderatorn skrivit ut. Kolla vad Honn har skrivit angående anklagelserna mot mig. Kanske för mycket begärt, men ändå.
Verkar inte bättre än att vår gode vän upptäckt att man kan trolla ännu bättre bakom en proxy, så spännande.
Senast redigerat av Tobbeno (2008-04-12 13:09)
Tobbeno skrev:
Luffe-glader skrev:
Tobbeno skrev:
Skulle inte förvåna mig om det var En viss person på Z eller C som fått en varning genom att ha larvat sig lagom mycket i andra trådar, som är tillbaka för att flumma vidare.Dags igen? Det där har redan moderatorn skrivit ut. Kolla vad Honn har skrivit angående anklagelserna mot mig. Kanske för mycket begärt, men ändå.
Verkar inte bättre än att vår gode vän upptäckt att man kan trolla ännu bättre bakom en proxy, så spännande.
Bevis? Jag använder inte proxy. Du bevisar bara ännu en gång att ditt mentala spektra och logiska slutledningsförmåga är för litet för att klara av den enklaste argumentation. Roande. Men men, där intelligensen tar slut tar inflationsargument vid, i brist på annat.
Bevis för att du är ett troll?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll
Du ÄR definitionen på troll. Komma till ett forum där folk har ett visst intresse och sedan skriva påståenden och åsikter som går rakt emot vad folk tycker utan att ha någon direkt anledning till det förutom att försöka reta personerna där inne, det är exakt vad du gör här.
Vad mitt mentala spektra har att göra med att du enbart har skrivit inlägg för att reta användare har jag svårt att se.
Däremot skulle jag tippa på att DU har ett ganska stort komplex,
förmodligen för att du provat att träna under några perioder, men inte fick resultat så fort som du hoppades. Därför är du nu besviken och känner att du måste försöka förlöjliga personer som säger sig ha fått eller faktiskt har fått de resultat du var ute efter från början. Allt i syfte att dra ner dem till din egen nivå, så att du därmed kan känna dig lite bättre själv.
Avundsjuka är ganska trist, men inte så ovanligt.
Tobbeno skrev:
Bevis för att du är ett troll?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll
Du ÄR definitionen på troll. Komma till ett forum där folk har ett visst intresse och sedan skriva påståenden och åsikter som går rakt emot vad folk tycker utan att ha någon direkt anledning till det förutom att försöka reta personerna där inne, det är exakt vad du gör här.
Vad mitt mentala spektra har att göra med att du enbart har skrivit inlägg för att reta användare har jag svårt att se.
Däremot skulle jag tippa på att DU har ett ganska stort komplex,
förmodligen för att du provat att träna under några perioder, men inte fick resultat så fort som du hoppades. Därför är du nu besviken och känner att du måste försöka förlöjliga personer som säger sig ha fått eller faktiskt har fått de resultat du var ute efter från början. Allt i syfte att dra ner dem till din egen nivå, så att du därmed kan känna dig lite bättre själv.
Avundsjuka är ganska trist, men inte så ovanligt.
Det där är inget bevis. Vad du uppfattar som provokativt och inte är din sak, inte min. Jag tar bara snvsar för vad jag skriver, inte hur du reagerar på det känslomässigt.
Självklart tippar du på att jag har komplex, i brist på annat faller du gång efter annan tillbaka på inflationsargument, utan att kunna förstå att det finns människor som jag, som är lyckliga och nöjda och fungerar så här. Det ingår inte i din världsbild och det är en tanke du är oförmögen att tänka verkar det som. Jag tränar och är nöjd som det är, jag tränar för att det är roligt och jag mår bra av det. Eftersom jag mår bra av det är jag inte det minsta besviken heller. Det är väl för svårt för dig att förstå.
Ja, avundsjuka måste vara väldgt trist. Tur man inte är den sorten.
Lycklig och nöjd verkar du ju inte direkt vara då du är så pass trångsynt att du inte kan acceptera vad andra människor gör och tycker är intressant och måste försöka förlöjliga eller trycka ner dem på ett internetforum om träning och hälsa.
Väldigt moget, det vittnar om en individ i balans.
Tobbeno skrev:
Lycklig och nöjd verkar du ju inte direkt vara då du är så pass trångsynt att du inte kan acceptera vad andra människor gör och tycker är intressant och måste försöka förlöjliga eller trycka ner dem på ett internetforum om träning och hälsa.
Väldigt moget, det vittnar om en individ i balans.
Vad jag verkar och inte verkar är irrelevant. här är dessutom de kommunikativa förmågorna begränsade till ettor och nollor, internetspråk, varpå så mycket går om intet, så som kroppsspråk och tonlägen med mera.
Jag accepterar absolut vad andrra människor gör, så länge det inte inskränker på den negativa rätten. Vad du upplever för övrigt är din sak och inget du ska projicera på mig.
Egentligen är det totalt ointressant, men var snäll ändå att svara på frågan;
VARFÖR du valde att komma hit och skriva de provocerande inlägg du gjorde?
Om du tänker efter lite själv så kanske du inser att det inte är så givande i det långa loppet.
Tobbeno skrev:
Egentligen är det totalt ointressant, men var snäll ändå att svara på frågan;
VARFÖR du valde att komma hit och skriva de provocerande inlägg du gjorde?
Om du tänker efter lite själv så kanske du inser att det inte är så givande i det långa loppet.
Okej, det blir mitt sista inlägg här. Svaret är att jag inte tar ansvar för vad andra tycker är provocerande, jag tyckte själv inte att det var provocerande, och jag kände för att uttrycka min åsikt.
Hej då.

när jag la in den bilden skrev jag "så ser de ut idag. har inte tränat sen hultsfred 07. Har kört igång nu nån månad. Slägger upp mer bilder när de börjar bli lite mer skillnad"
Och svara en kille med medelandet: "Nej jag vet...de går ju trycka på bilden så blir den större..men trodde den skulle bli lika som som orginalet. Men men. Då ska jag berätta för dig vad som släpar.bröst, axlar, vader. Typ alla dom som jag tycker är viktigast. Men jag har precis börjat igen och ska visa att jag är ganska så bra på dehär med att bygga.
Igentligen är dendär bilden typ en månad gammal. Precis innan jag började träna igen. Men de är så bra slussättning på den att jag ser lite större ut än vad jag va när jag tog den. Men de är väldigt likt så jag ser ut idag efter 1 månads träning. Allt vatten och pump med kreatiner man får... Men lägger en ny bild om 1 månad igen och då faaaaaaaaaan :D"
sååå...antingen får ni se bilden på där uppe som ett "resultat" från 5 mars...eller 3 veckor sen...för de va för 3 veckor sen jag igentligen såg ut som på den bilden...men men .... här e den nya bilden allafall..

JAG TOG EN FU**ING NY BILD FÖR ER IKKETROENDE...
jag har sagt de förut och säger de igen, Jag tar inget annat än kreatin och dricker massa oboj.
Skulle jag ta nått så skulle jag kunna säga de utan problem.
puss hej!
Senast redigerat av wabbabi_bb (2008-04-20 00:49)
wabbabi_bb skrev:
http://img239.imageshack.us/img239/669/ … an3.th.jpg
när jag la in den bilden skrev jag "så ser de ut idag. har inte tränat sen hultsfred 07. Har kört igång nu nån månad. Slägger upp mer bilder när de börjar bli lite mer skillnad"
Och svara en kille med medelandet: "Nej jag vet...de går ju trycka på bilden så blir den större..men trodde den skulle bli lika som som orginalet. Men men. Då ska jag berätta för dig vad som släpar.bröst, axlar, vader. Typ alla dom som jag tycker är viktigast. Men jag har precis börjat igen och ska visa att jag är ganska så bra på dehär med att bygga.
Igentligen är dendär bilden typ en månad gammal. Precis innan jag började träna igen. Men de är så bra slussättning på den att jag ser lite större ut än vad jag va när jag tog den. Men de är väldigt likt så jag ser ut idag efter 1 månads träning. Allt vatten och pump med kreatiner man får... Men lägger en ny bild om 1 månad igen och då faaaaaaaaaan :D"
sååå...antingen får ni se bilden på där uppe som ett "resultat" från 5 mars...eller 3 veckor sen...för de va för 3 veckor sen jag igentligen såg ut som på den bilden...men men .... här e den nya bilden allafall..
http://img166.imageshack.us/img166/9249 … mi5.th.jpg
JAG TOG EN FU**ING NY BILD FÖR ER IKKETROENDE...
jag har sagt de förut och säger de igen, Jag tar inget annat än kreatin och dricker massa oboj.
Skulle jag ta nått så skulle jag kunna säga de utan problem.
puss hej!
Nice!!!
Tack så mycket :)
Dr Nick skrev:
Fin form wabbabi!
Tycker du.. jag skäms ju nästan för mina bröst. jag vill att de ska va stora och fylliga... :( buhuuuuu
. fel tråd =(
Senast redigerat av Tobbeno (2008-04-20 01:46)
wabbabi_bb skrev:
Dr Nick skrev:
Fin form wabbabi!
Tycker du.. jag skäms ju nästan för mina bröst. jag vill att de ska va stora och fylliga... :( buhuuuuu
Var det inte du som var så säker på hur man får brösten att växa?
wabbabi_bb skrev:
Kör övningar som t:ex pec dec, cable cross och sånt som du värkligen kan pressa ihop brösten.
The_Original_XIII skrev:
wabbabi_bb skrev:
Dr Nick skrev:
Fin form wabbabi!
Var det inte du som var så säker på hur man får brösten att växa?
wabbabi_bb skrev:
Kör övningar som t:ex pec dec, cable cross och sånt som du värkligen kan pressa ihop brösten.
Jo. för att jag gjort fel hela tiden.
wabbabi_bb ser riktigt bra ut. ökar du fortfarande lika lätt fast du är i en sån bra form?
Ander skrev:
wabbabi_bb ser riktigt bra ut. ökar du fortfarande lika lätt fast du är i en sån bra form?
Tack du: Mja allså i början är de ju alltid jobbigt för att du inte kan pressa dig så hårt. Extrem träningsvärk och blir snurrig i huvudet och illamående. Men när de försvinner så går de snabbt. Lite muskelminne + all vatten som kommer in. Men annars så jora. Jag räknar med att ha min drömfysik igen till den 1 juni. Om allt går som jag vill.
Hur går de själv med träningen..får man nån bild ;)
Jo bild kommer men det kommer dröja ett tag till har varit lite slapp med träningen men jag tycker att det går fort uppåt (muskelminne). Oj ska du ha din drömfysik redan till 1 juni, att du har anlag för detta har jag förstått och det syns med för den delen :)
Senast redigerat av Ander (2008-04-20 13:24)
Ander skrev:
Jo bild kommer men det kommer dröja ett tag till har varit lite slapp med träningen men jag tycker att det går fort uppåt (muskelminne). Oj ska du ha din drömfysik redan till 1 juni, att du har anlag för detta har jag försått och det syns med för den delen :)
Jo men jag är ganska kort så kan inte bli för stor. Och jag har en exakt bild i mitt huvud hur jag ska se ut.
T:ex om du kollar på kroppen så kommer jag inte träna:
triceps, bredden på ryggen, nacken, underarmar.
De jag ska träna upp lite större är:
biceps, mage, ben. vader, tjockleken på ryggen.
Och de jag ska ha myyycker mer av är:
axlar och bröst
Jag kommer hinna med allt till 1 juni förutom brösten för att jag redan ligger så långt bak med dom. Tränade dom fel från första början när jag gick in i ett gym. Så dom är för små enligt mig. Om jag skulle sluta träna hela kroppen så skulle de säker ta 1-2 månader innan dom kommit ikapp resten av kroppen. Men jag är lite extrem vad de gäller storleken på bösten i förhållanden till resten. =)