Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 3 4 5  

Från Vinergatan,vargön med kärlek

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Fina pressar; det värsta är att det tog mig ett tag att inse vad det var som var konstigt med passarens huvud xD

Från: Vänersborg
Registrerad: 2007-06-20
Webbsida

lanje ,Ja slaven ser ut att nästan ta i lika mycke som mig

1 Månads deff

Några ynka dagar kvar på deffen som nästan över gått till svällt, svällten skal vara till förkylningen är över och tills första gången jag tränar, Och det blir ett helkropps pass, alla celler i kroppen skal skrika efter alla ämnen, PANG!! så kommer all mat, kosttillskott,vatten och sömn, i en strid ström till en mycket förväntans full kropp

Hallå hjärnan finns du någon stanns där inte din skugg varelse, Det ät dax att komma fram nu,Du behöver tränars, Du vet hur det funkar, kroppen kan alldrig bli mer väl tränad en sin egen herre

och själen kan du inte hålla på och släppa fri så där på allmän platts, håll honnom kopplad tills dess att vi är i gym lokalen ,den ouppfostrade liberalen.OCH! följ alldrig med honnom någonstans in i anndra dimensioner, eller till det undermedvetna, du har liksom en kropp att ta hand om eller ser du mig bara som ett värktyg? ett instrument?

Webbsida

Jag får KORV SPADER!! ,Jag Han bulka en dag innan ,jag råkade ut för bihåleinflamation , Jag har lagt Rage dricken i frys, Jag ligger helt mål lös på soffan med ett sprängande huvud och Deffar,det är inte enkelt i bland men deff är endå det enda jag kan åstakomma i detta tillstånd.

jag har inte tränat så mycke på det senaste och känner mig mest kass, klen ,utsvulten och sjuk. när jag ser mig i spegeln tänker jag "Väldigt vad lik farfar jag blivit på sisstone"

Pace and love

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-02-19 18:21)

Webbsida

konstigapellefant skrev:

när jag ser mig i spegeln tänker jag "Väldigt vad lik farfar jag blivit på sisstone"

haha då är det verkligen illa xD

Hoppas du blir bättre snart, krya på dig;)

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

krya på dig :/

Webbsida

Hallelulja jag är frisk igen,Vilken lättnad jag hadde en mask i min mage som dog utav övermättnad.

7kg hadde jag förlorat under deffen och nu har jag åter fått 2,5kg .
Jag tänkte mig fortsätta uppåt i den takten,Jag har ju trotts allt inte tränat riktit på länge,

mina hunger kännslor har förstärkts och jag kan äta mycke mer en vad jag brukar, det va mycke svält aktit på slutet där, det kan  ha varit det som gorde susen på hungern

ching chong

Webbsida

http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/Pizza.jpg
Jag har försökt ta lite tränings bilder,Men inte fått bra tillfälle,Jag fick bra tryck när jag satt å käka Pizza förut i dag, undra varför helena tappade mat lusten? Föresten skal vi skiljas i ett väg skäl, Så det är minnst sagt tung rott nu, Min härliga Helena snyfft.

Träningen går stabilt framåt nu, Inte så fort som jag vill,   Men det brukar alltid bli som jag vill till slut endå,Allt är upp och ner hemma nu, Och under sådana omständigheter får man prova saker som, mixad alaska polock med oboy,Gammla ägg,För mycke kaffe för att förskjuta Kännslo livet Dock blev det bara värre,Tog en öl med ongest som resultat. Och som salt i såren tycker Folk att jag ser utmärglad ut efter deffen.

Det låter säker som att jag klagar mycke nu ,Men vad fan skal jag göra

Webbsida

Aj fan, sånt är alltid tungt:/ Jag kan i alla fall glädja dig med att bilden uppe till höger ser riktigt fin ut, bra tryck i varenda muskelgrupp som kom med på fotot=)

Senast redigerat av Lajne (2008-03-02 20:00)

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

urk. jag känner igen dedär. inte alls kul.

här kommer ett par visdomsord från dig som du skrev in i min dagbok när jag mådde skit:

"allt för många siktar och tänjer på sina övre grännser,att äta bra sova bra träna hårt allt måste klaffa för att bli bra. felet ligger sällan i dom högre visionerna, snarare ligger dom i de undre. släpp alla krav sänk den lägre ribban så den passar ditt liv mer. du måste klara den lägsta ribban innan du kan bräcka den högta det är klart du har tid å träna, fast du bara har drukit en pucko och sovit 2 timmar .

det är dom svåra stunderna som blir avgörande för dom enkla och i helheten blir det dubbla, din tid är nu min vän"

hoppas det blir bättre snart!!!!

Webbsida

KOP Just det de hadde jag glömt,Jag tänker för lite nu för tiden.
Lanje det va roligt att höra att du tycker jag är fin.

helskönt ben pass i dag, men klarade mig bara genom halva innan jag mådde illa, Jag försökte fortsätta endå men med samma resultat som vanligt, Springandes till toaleten, Kanske är det konditionen som är min brist?

Jag körde mark i dag ,Även om det är en fysiskt stor prestation, tycker jag ingen särskild muskel får arbeta med ens hälften av sin rörelse längd, särskilt inte när man kör tålvor utan dött lyft mellen reppsen, Det känns mest som att man slösar på energie,Kass övning

Webbsida

å Jag som var trogen nästan jämt, upp och ner vända huset rullar,Och jag hittar ingen lägenhet , som tur är har jag kontakt med mina andliga krafter som får mig att finna ro i dom vildaste stormar,Men det kan va lite svår att vända sig innåt när man vet att man kan få en kniv i ryggen vilken sekund som hälst.

Träningen går faktiskt bra, helt oväntat efter som jag dricker sprit på helgerna, öser i mig protein och fett och skiter i allt.

Så nu är jag singel alla tjejer som gillar knäböj och byggning ring mig .Så här ser jag ut en bra hår dag
http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/DSC00206.jpg

Frästen det gäller er andra trevliga själar också för den delen.

Jag har bytt gym nu till Älvhögsborg Plus i Trollhättan. Det va bra stämmning på Falköping SL klubb, Det blev många sköna vrål, jag föreslog även till herr ordförande att jag tyckte dom kunnde sätta upp lite BB bilder på väggarna, Han svarade med ett skratt och då svarade jag tillbaka med ett endå högre skratt.

Jag är sugen på att jobba långt ner i landet nu, så att man kan få träna med lite forums känndisar annars lär det väll bära av däråt på semestern.

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-04-03 23:13)

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

*Degpekka räcker över medalj och diplom till konstigpellefant för att han har vunnit tävlingen forumets skönaste och grövsta medlem*

Beklagar det som händer där hemma! Riktigt tråkigt att höra...

Åk söderut genast! Vi behöver lära oss att träna lite tungt här också! :)

Fy fan säger jag bara(och det är givetvis positivt menat)!

Senast redigerat av Degpekka (2008-04-03 23:53)

Registrerad: 2007-09-19

Kom till Helsingborg! Vi tränar gärna med dig!

Webbsida

Tack degis. Kul jag kommer så snart tiden räcker till

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Vart är det du bor nu förresten? :)

Webbsida

Vargön, Längst ner på vänern ,det är lång tar typ 5 timmar

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-04-04 00:14)

Webbsida

http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/fotboll.jpg
Va snällt att ni kunnde komma över,Å spela fotboll å dricka öl, Säg bara att ni va hos farbror pelle å drack hallon saft

Jävla skit också jag har en liten spricka i mungipan, Annars är allt perfeckt.

Körde över kroppen i dag bara på kännsla, sen tänkte jag filma, och gick fram till PTn och frågade om han jobbade här och om han kunnde filma mig, Till min förvåning sa han "självklart" men batterit på kameran va kaputt.

Jag snackade med en förmodligen skribent som hadde tidnings loggan på röven(smart ställe å ha reklam på)(pinsammt att jag såg det) Han sa att dom inte ville ha sånna som är stora där och att dom körde mycke tester.

Jag vet precis vad han snackar om en del gym sattsar på kunnder som gärna vill träna men inte har karaktären att göra det,De är ingen dum affärs ide,Att ha ett gym som är tomt men med många kunnder, Och att vara så dryg som möjligt mot alla som gillar träning,

Metoden är väl utväcklad i vänersborg "Träning för vanligt folk"som dom skriver,max 37 hantlar, ägare hälsar inte på vältränade i gymlokalen. gymet får statligt bidrag men har det högsta priset i stan.Hallå ge någon annan bidraget så att "vanligt folk" inte känner sig rånade bara för att dom försöker komma igång,Dude!

Tänkte glida in lite på psykisk prestations hunger/teknik, men den enda responsen jag brukar få på det är."Varför skal man tänka? Det är la bara att ta i för fan?" Det brukar inte bli särskilt givande för min del, Men kanske någon smygare som sitter uppe i norrland å trycker,Han kanske fattar,Men det vill jag ju inte.

Frästen så är detta "Det är la bara att ta i för fan" så ovanligt att jag tror det är en myt. Jag minns en kroppsbyggare som tränade hårt, typ 1998 Jag minns att jag inte kunnde fatta hur någon kunnde kämmpa så hår och ta i så mycke utan att ge sig, Han sitter fast på min nät hinna, det va en äldre kroppsbyggare som senare bekännde sina synder i tidningen

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-04-10 20:33)

Webbsida

Långa arbets dagar nu,13 timmar så jag hinner inte träna, men i bland har man tur och hittar ett gym i skogen i ellös,Detta hör dock till sällsyntheterna, Det fanns även två ben pressar.
http://i266.photobucket.com/albums/ii243/pellefanten/ells.jpg

Det blev rörigt med prestations motivering när jag bytte från låg reppare till hög reppare, men nu börjar jag få rejäla prestations ökningar, som jag förmodligen kommer ha användning av när jag går tillbaka till låg reppare.  Och så tänkte jag byta gym igen. antingen till baka till Appel power i vargön eller till sport life i trollhättan,Eller Exhale i göteborg. Jag har svårt att bestämma mig nu, men det pekar åt sport life eftersom jag alldrig tränat där

En liten intresse fråga bara: var lägger ni tanke focus ,När ni försöker presstera mellan ett visst antal repps,till exempel 8-10 reps, vad är målet? hur ser den inre dialogen ut?

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

sportlife? åh tycker jag nog du hellre ska byta tillbaka till appel. dom har inte så mkt fria vikter på sportlife men mkt maskiner om man gillar det :)

Registrerad: 2007-08-14

Har du inte tränat på plus? Känner igen dig tror jag.. Om du brukar ha en portfölj-grej?  (:

Webbsida

konstigapellefant skrev:

En liten intresse fråga bara: var lägger ni tanke focus ,När ni försöker presstera mellan ett visst antal repps,till exempel 8-10 reps, vad är målet? hur ser den inre dialogen ut?

All fokus på de sista 3 repsen, så kör jag bara 3or är det fokus från början men annars blir de första repen bara transportrep som man glider igenom :)

Amie skrev:

Om du brukar ha en portfölj-grej?  (:

Haha, jepp, det är definitivt konstigapellefant du har sett =D

Registrerad: 2007-08-14

Haha. Tänkte så. :D

Men du har alltså slutat på plus?

Senast redigerat av Amie (2008-04-15 13:15)

Webbsida

Carro09 skrev:

sportlife? åh tycker jag nog du hellre ska byta tillbaka till appel. dom har inte så mkt fria vikter på sportlife men mkt maskiner om man gillar det :)

ja jag gillar värkligen Appels gym, Men jag känner så många där och jag vill att det skal hända mycke i mitt liv nu, utväckla mitt sociala nätvärk och träffa personer som går att komversera och värderar livet lite mer som jag.

Jag va inne på sport life när det öppnade och under kännde det. Jag gick inte enns in för att den fria vikt avdelningen såg så liten ut. Men en kommpis sa att dom hadde hantlar till 50 och att det inte alls va trångt bland vikterna. Så jag tänkte prova ,Dom få personer jag känner i trollhättan tränar där. Den största anledningen till att jag håller på så här, Är att jag letar efter rätt tränings atmosfär, där det finns eld skälar som är beredda att utväcklas,hjälpa och stötta och förstärka, vilket är ovanligt i den svenska kulturen, Folk försöker alltid ta ner en på jorden, när man försöker skapa en hög mental höjd.

Lajne, Om vi säger att du transporterar dig till 4 och skal klara 4-6,vad betyder 4an och 6an värderar du dom olika? har du hammnat i en trygghets zon när du paserar 4 , Och vad betyder 4an efter det att du har passerat den?.Jag har full förståelse för om du inte har en anning om hur tankarna går i de till ståndet om du inte avsiktligen analyserar. Enkla för dig kanske helt ointressanta svar, Kan vara en ny synvinkel för mig.

Amie ,Det är nog som lajne säger, Det måste vara jag, Jag har alldrig sett något liknande. Nej jag har inte slutat ,Men förmodligen kommer jag göra det nästa månad. Men är det någon ting jag har lärt mig här i livet så är det att det är oförutsägbart, Det är därför man skal göra massa olika konstiga saker hela tiden, för det är då de händer. Jag tror jag vet vem du är nu, du har ett litet antecknings block och en ovanligt rak lugg?

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-04-15 21:04)

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

okej på så vis! Det som jag tycker är negativt med sportlife är att dom har bara en bänk för bänkpress o en smithmaskin har jag för mig. Och dom har fortfarande inte fått färdiga skivstänger så att säga utan bara stället står där men det kommer väll :) Jag vet också många som tränar där och som bytte dit när det öppnade vilket jag tyckte va lite tråkigt, men men. Hoppas du hittar rätt atmosfär! hoppas jag hittar det med :O :-) Jo det är sant den svenska avundsjukan kanske? tråkigt men sant.
Btw du verkar vara så jäkla djup =)

Webbsida

låter som ett uselt gym när du beskriver det så, Jag måste nog sätta på mig tänkar hatten.Ja gym stämmningen har sinat sedan dom öppnade där. För att inte försöka vara så svensk som jag brukar vara så får jag väll hålla med dig om att jag är djup, dock är jag helt befriad från  vissa andra tallanger

Sidor: 1 2 3 4 5  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB