Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Testoboosters, vad ska man välja??

Registrerad: 2008-01-24

Som inlägget lyder det finns många att välja emellan eller ska man strunta i det helt med boosters?

Såg något som heter Pro-Anabol på gymvaruhuset, nån som provat?

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

Ander skrev:

Som inlägget lyder det finns många att välja emellan eller ska man strunta i det helt med boosters?

Såg något som heter Pro-Anabol på gymvaruhuset, nån som provat?

En ecdy produkt,undvik..
Edit:Och det är ingen t-booster..

Senast redigerat av Dr Nick (2008-03-28 20:44)

Vad menas med ecdy Dr nick??  Den stod under testoboosters på gymvaruhuset men det är ingen testobooster alltså?

Senast redigerat av Ander (2008-03-28 20:57)

Webbsida

Ander skrev:

Vad menas med ecdy Dr nick??

Sök här på brädan..
Ecdysterone

Ok tack

Webbsida

Ander skrev:

Ok tack

Tråkigt svar av mig,här är det sumerat..
http://www.nutros.com/nsr-0204z.html

Japp nu har man lärt sig lite till!! Har du någon booster att rekommendera annars? Eller ska man inte bry sig om boosters?

Webbsida

Ander skrev:

Japp nu har man lärt sig lite till!! Har du någon booster att rekommendera annars? Eller ska man inte bry sig om boosters?

Beror på ålder,träningserfarenhet och kunskap,syfte osv...?

Det finns ju en del som fungerar och gör vad dom skall göra men för det så behöver det inte hjälpa dig med din träning,rent spontant så skulle jag säga nej det är inget som är värt en massa pengar i tränings syfte..

Senast redigerat av Dr Nick (2008-03-28 21:18)

Jag är nog i rätt ålder är 32, Träningen går bra, har tränat sedan 15års ålder men tänkte man kunde få lite mer driv i träningen + bli lite mer allmänt piggare men det kanske inte är nåt ha ändå boosters alltså?

Webbsida

Ander skrev:

Jag är nog i rätt ålder är 32, Träningen går bra, har tränat sedan 15års ålder men tänkte man kunde få lite mer driv i träningen + bli lite mer allmänt piggare men det kanske inte är nåt ha ändå boosters alltså?

Ok...Skulle sattsat på någon sorts preeworkout produkt med stims i typ No-Shotgun,finns på nordic fittness,vill du testa en t-booster stack så skulle jag köpa Activate Extreme och 6-oxo Extreme om pengarna inte spelade någon roll,billigare variant är ju Eiselts Cyperol/Test fx stack
http://www.optimalbody.se/forum/showthread.php?t=356
(Sponsrad)

Annars skulle jag titta närmare på Eiselts Xpress som många gillat ink mig själv,det är ingen t-booster utan arakidonsyra..
http://www.optimalbody.se/forum/showthread.php?t=910
Min recension
Finns några till plus några som använder det nu som skriver dagbok..

Senast redigerat av Dr Nick (2008-03-28 21:41)

Tack för alla svar Dr Nick, Jag blev sugen på att handla Xpress faktiskt synd att det tar lite länge innan det kickar in är lite orolig för träningsvärken oxå hehe

Webbsida

Ander skrev:

Tack för alla svar Dr Nick, Jag blev sugen på att handla Xpress faktiskt synd att det tar lite länge innan det kickar in är lite orolig för träningsvärken oxå hehe

Den var inte att leka med:(
Ja det tar ett bra tag innan..

Activate + 6oxo blir ju dubbelt så dyrt mot Cyperol + test fx men jag antar att kroppens prestanda inte blir dubbelt så bättre om jag skulle välja Activate + 6oxo eller vet du hur stor skillnaden är?

Så jag funderar om jag nu köper en booster så är det väl bättre att satsa på Cyperol + test fx?

Senast redigerat av Ander (2008-03-29 07:45)

Webbsida

Ander skrev:

Activate + 6oxo blir ju dubbelt så dyrt mot Cyperol + test fx men jag antar att kroppens prestanda inte blir dubbelt så bättre om jag skulle välja Activate + 6oxo eller vet du hur stor skillnaden är?

Så jag funderar om jag nu köper en booster så är det väl bättre att satsa på Cyperol + test fx?

Helt korrekt men resultats mässigt så ger Xpress tveklöst mer,eller ännu bättre en stack av de båda.
Antar att du har kunskaper så du enkelt kan hålla en jämn och fin vikt ökning.

Japp kosten är inga problem, har hållt på i många år nu. Behöver man ta xpress i perioder eller kan man ta det jämt om man nu orkar med träningsvärken förstås?

Webbsida

Ander skrev:

Japp kosten är inga problem, har hållt på i många år nu. Behöver man ta xpress i perioder eller kan man ta det jämt om man nu orkar med träningsvärken förstås?

Du tar det varje dag..

Jag tänkte mer på om man tar det i 2månader varje dag behöver man göra ett uppehåll eller är det bara och fortsätta om man tycker att det ger bra effekt??
Tänkte om kroppen vänjer sig och att man tappar effekten?

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-05-02

Kör man TEST FX/CYPEROL-stacken som man köper från gymvaruhuset så räcker den ju drygt 20 dagar. Är det värt att köra en så kort kur eller "måste" man köpa 2 omgångar av stacken för att kunna köra längre? Plånboken gapar tom i byxfickan..

Webbsida

Ander skrev:

Jag tänkte mer på om man tar det i 2månader varje dag behöver man göra ett uppehåll eller är det bara och fortsätta om man tycker att det ger bra effekt??
Tänkte om kroppen vänjer sig och att man tappar effekten?

Rekommenderat är väl 50 dagar,jag körde i 64 om jag minns rätt och det var nog några dagar för mycket,kännde mig så sliten så längre hade inte gått för mig iaf men jag ökade också upp dosen på slutet vilket gjorde saken värre,jag skulle nog vilja rekommendera ett uppehåll efter 50-60 dagar i vilket fall.

Ang t-booster stacken så skulle jag nog inte kört den i bara 20 dagar utan i 4-6 veckor beroende på effekt och plånboken..
Du får söka runt lite och försöka avgöra om det är värt det eller inte..

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB