Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Det kommer. Har du inte tappat styrka under din deff, särskilt med så kort vila, kan du skatta dig jävligt lycklig :)
stevebc skrev:
Det kommer. Har du inte tappat styrka under din deff, särskilt med så kort vila, kan du skatta dig jävligt lycklig :)
Jag blev ju starkare i de övningar jag körde under deffen =). Frågan är om något annat strök med som jag inte körde då. Jag ska kämpa, tack =)
Plyometrisk träning pass 1 den 11/3:
Explosiva armhävningar med klapp
5
5
5
5
5
- Det skulle vara 3 reps egentligen, men det var så löjligt lätt. Jag är rädd att jag missuppfattat något^^. Att göra med en arm med klapp på bröstet testar jag i övermorgon. =)
Explosiva Grodhopp
5
5
5
5
5
- Jag vilade 45sekunder mellan varje set. Så det tog typ 10 minuter. =P
Varför skriva datum när datum registerars per automatik? =)
high_school_boy skrev:
en fråga jag inte kan svara på xD
high_school_boy skrev:
Vet man per automatik att det datum man skriver om passet är det datum man tränade också?
Svar: Nej!!!! :D
Keep_On_Pumpin skrev:
Plyometrisk träning pass 1 den 11/3
nejnejNEJNEJNEJ!
Den här typen av träning får du inte skriva in! Den är hemlig;)
Lajne skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
nejnejNEJNEJNEJ!
Den här typen av träning får du inte skriva in! Den är hemlig;)
varför? =P Jag sa ju det i mitt förra inlägg redan!!!!! LÄSER DU INTE MIN TRÄNINGSDAGBOK!??!?! :'( ;)
Englund skrev:
high_school_boy skrev:
Vet man per automatik att det datum man skriver om passet är det datum man tränade också?
Svar: Nej!!!! :D
Idag var ju fallet så, om annat så kan man självklart skriva in det korrekta datumet. :P
Keep_On_Pumpin skrev:
Lajne skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
nejnejNEJNEJNEJ!
Den här typen av träning får du inte skriva in! Den är hemlig;)varför? =P Jag sa ju det i mitt förra inlägg redan!!!!! LÄSER DU INTE MIN TRÄNINGSDAGBOK!??!?! :'( ;)
NEJ; JAG LÄSER INTE DIN DAGBOK! DET ÄR JU JAG SOM SKRIVER TRÄNINGEN!
(Hur annars skulle jag veta hur dina pass går?:P)
Nee men den plyometriska träningen... Skriv in den om du vill. Tyckte bara det var onödigt att fylla dagboken med en massa små skitpass. Å andra sidan hamnar den på förstasidan oftare då, så du verkar mer populär:P
Lajne skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
Lajne skrev:
nejnejNEJNEJNEJ!
Den här typen av träning får du inte skriva in! Den är hemlig;)varför? =P Jag sa ju det i mitt förra inlägg redan!!!!! LÄSER DU INTE MIN TRÄNINGSDAGBOK!??!?! :'( ;)
Nee men den plyometriska träningen... Skriv in den om du vill. Tyckte bara det var onödigt att fylla dagboken med en massa små skitpass. Å andra sidan hamnar den på förstasidan oftare då, så du verkar mer populär:P
Haha men jag håller gärna koll =)
Skit o skit. Plyometrisk träning sliter mycket så man kan väl kalla den tung träning, och tung träning är ju viktig ;)
stevebc skrev:
Skit o skit. Plyometrisk träning sliter mycket så man kan väl kalla den tung träning, och tung träning är ju viktig ;)
På leder ja. För musklerna är det som semester med paraplydrinkar:P
Pass 9:
Jag sov inget natten till idag så jag har vart som en zombi hela dage. Inte nog med det så hade jag ett ganska stort fysikföredrag som gick sådär, så humöret var inte på topp. Jag kan säga såhär: Passet gick skit.
Hantelpress
3x30kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
3x30kg
2x30kg
2x30kg
- Jag ökar fan aldrig i den här fittövningen. :(
Chins med supinerat smalt grepp
3 på med 12,5kg extravikt
- Suck
Militärpress
3x40kg
3x40kg
3x40kg
3x40kg - pushpress på sista
3x40kg - vänster axel är skitsvag
2x40kg - ont i högeraxel... fail
2x40kg - pushpress
3x40kg - pushpress på alla
- Asså?? Ska jag gå tillbaka i styrka tom? Jag skyller det på att jag mådde så jävla illa och var så jävla trött. Bestämde mig för att ta i som fan i knäböjen istället.
Knäböj
3x100kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg
4x100kg
5x100kg - PB!
4x100kg
- Detta var fan det enda jag var nöjd med. Ökar bra här.
Det är ju inte direkt jättekonstigt att man presterar dåligt utan sömn, eller rättare sagt presterar dåligt i zombietillstånd. Frågan är väl snarare hur du kan skita i att sova och sen förvänta dig att allt ska gå bra:P
Ligger du på överskott nu eller balans?
stevebc skrev:
Ligger du på överskott nu eller balans?
Sen i måndags på överskott, inte idag dock. När jag är trött har jag noll aptit och kväljer såfort jag försöker äta nånting. Men ska försöka uppnå det med lite havredrycker. =)
Morgonvikt: 74,5kg ungefär. Min våg är så störd så den visar olika hela tiden :/.
Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-03-13 11:35)
high_school_boy skrev:
Englund skrev:
high_school_boy skrev:
Svar: Nej!!!! :DIdag var ju fallet så, om annat så kan man självklart skriva in det korrekta datumet. :P
Om man vill vara inkonsekvent menar du? För sånt har väl aldrig förvirrat någon? :)
Lajne skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
Lajne skrev:
nejnejNEJNEJNEJ!
Äsch Lajne. Vi vet ju att det mest är för att du värnar om din image som bestialisk tränare.
bestialisk och bestialisk. Jag vill mer verka rysk tbh:P
Plyometriskt pass nummer 2:
Explosiva armhävningar med klapp
3
3
3
3
3
- Ska tydligen göra 3 och inte 5 här. =P
Explosiva grodhopp
5
5
5
5
5
Allt som allt 10 min ungefär. =P
Pass 10:
Idag tog jag i som en jävla dåre. Jag har kännt mig lite sjuk de två senaste dagarna och kom nu till gymet frysandes och med en jävla huvudvärk. Tryckte lite koffein samt sa till mig själv att jag var en jävla kärring och tog i och vrålade typ hela passet (speciellt i slutet). Det gick förvånansvärt bra och jag är mycket nöjd med allt utom bänken som vanligt, allt det andra ökade jag på.
Bänkpress
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
4x70kg
4x70kg
3x70kg -> fick inte upp den fjärde och fick välta stångjäveln i golvet
3x70kg
Skivstångsrodd
3x75kg -> nej asså detta är för lätt helt enkelt
3x80kg -> detta med :S
3x90kg -> nu vart det lite väl ful teknik
3x85kg -> såja baby
4x85kg
4x85kg
4x85kg
4x85kg
- Najs. Höjning med 5kg sen förra passet. =)
Upprätt rodd
3x50kg
3x55kg
3x52,5kg
3x50kg
4x50kg
4x50kg
4x50kg
4x50kg
- Körde med 45kg förra gången, så det var också trevlig ökning.
Marklyft
3x105kg
3x110kg -> aaaargh
3x105kg
3x105kg
4x105kg
4x105kg
4x105kg
4x105kg
- Min puls gick i 200 så jag var verkligen tvungen att öka lite på pauserna. Men ändå helt ok, körde med 100kg förra gången.
Passet tog ungefär 60minuter. =)
Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-03-14 16:27)
Ser riktigt bra och köttigt ut!
Crosstjeck skrev:
Ser riktigt bra och köttigt ut!
Tack så mycket =D