Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 4 5 6 7 8  

Tjejer med Muskler

Registrerad: 2004-04-01

kan säga att hon som lajne postade var riktigt schysst, hade inte tackat nej till henne =) som någon mer nämnde är lite mer inte heller helt fel men den andra galet muskliga BB-tejen som nån postade ett alla hjärtans dag kort på, hon var på tok för manlig för mig men dock fin i ansiktet =)

Personligen tycker jag att det är lättare att bli för smal än för stor, med det menar jag att man kan ligga 20 kg över snittet och ändå se bra ut medans om man ligger 20 kg under så är nog på grändsen till anorektiker, no gracias

det  bara min åsikt =)

Registrerad: 2005-02-04

Bodybuildingbrudar faller fetbort för mig. Däremot den bild som Lajne visade var helschysst.

Denna gillar jag också
http://www.personalpowertraining.net/Female_Fitness_Model/Michele%20Levesque%20female%20fitness%20model%207.jpg

Kanske inte syns så bra på denna bild, men hon har bra symetri och lagom med muskler.

Senast redigerat av Musicman1 (2008-02-24 10:51)

Från: Stockholm
Registrerad: 2007-01-19
Webbsida

Musicman1 skrev:

Bodybuildingbrudar faller fetbort för mig. Däremot den bild som Lajne visade var helschysst.

Denna gillar jag också
http://www.personalpowertraining.net/Fe … el%207.jpg

Kanske inte syns så bra på denna bild, men hon har bra symetri och lagom med muskler.

Hon har även silikonbröst också, grymt fult! Det är jäkligt synd att det kroppsideal som verkar vara gällande här är tjejer med lågt kroppsfett, bra träningsgrad fast onormalt stora bröst. Det går liksom inte ihopp. Nej ge mig en fitnesstjej som ser symetrisk ut... på ALLA sätt.

Tänk om kroppsidealet bland män vore biffiga armar och axlar med ådror och låg kroppsfett fast helst också en stor rund mage som putar ut. Skulle vi alla bli tvungna att skaffa oss en silikonmage då?

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

Paulin Nordin är riktigt snygg tycker jag hon måste väl anses ha en hel del muskel massa?

Från: Göteborg
Registrerad: 2007-10-12

Go Morot!

Registrerad: 2007-08-20

Aldrig sett en odopad tjej eller kille med fult mycket muskler.
Däremot så genomgår de tjejer som androgendopar sig exakt samma behandling som de som byter kön. Dvs de blir till utsendet män.

(Tyvärr har stor andel av de kvinnliga dopade kroppsbyggarna utsatts för övergrepp tidigare i sitt liv och det kan förklara beteendet.
Manliga kroppsbyggare är även de överrepresenterade då det kommer till psykiska sjukdomar)

Mvh
/Dr.Demento

Registrerad: 2005-02-04

Musicman1 wrote:

Denna gillar jag också
    http://www.personalpowertraining.net/Fe … el%207.jpg

Hon har även silikonbröst också, grymt fult! Det är jäkligt synd att det kroppsideal som verkar vara gällande här är tjejer med lågt kroppsfett, bra träningsgrad fast onormalt stora bröst. Det går liksom inte ihopp. Nej ge mig en fitnesstjej som ser symetrisk ut... på ALLA sätt.

Tänk om kroppsidealet bland män vore biffiga armar och axlar med ådror och låg kroppsfett fast helst också en stor rund mage som putar ut. Skulle vi alla bli tvungna att skaffa oss en silikonmage då?

Med risk för att säga emot mig själv så tycker jag du har en jättebra poäng Babel.
De flesta bilder jag sett på fitnesstjejer är kvinnor med silikonbröst. Självklart inte alla, men många. Det verkar nästan ha blivit normen... vilket är sorgligt eftersom det skickar fel signaler.

Senast redigerat av Musicman1 (2008-02-24 14:54)

Registrerad: 2005-11-11

Ähmen silikonbröst är nice. Fjärilen - även om det är jävligt mainstream, precis som playboy-bunny eller tribal, no offence den det berör - så är den placerad på ett... fantasieggande... ställe. Hon har dock för kraftig käke för min smak. Men vi kanske bara diskuterar kroppsidealet här? i så fall godkänd, musklerna är inte i vägen iaf. Dessutom visar en vältränad kropp för mig att hon har vilja och mål.

Registrerad: 2007-11-01

Är Jamie Eason dopad? :/

Registrerad: 2004-10-08

Chebmami skrev:

Är Jamie Eason dopad? :/

Kanske, kanske inte. Hennes kropp är inget man inte kan uppnå odopad iaf.

Jag skulle gissa att hon är ren.

Från: Örebro
Registrerad: 2008-02-18
Webbsida

Här har vi en kvinna Morot skulle gilla.

http://vivirlatino.com/i/2007/03/anorexia_narrowweb__300x479,0.jpg

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Hon ser ut som Lisbeth Salander ;P Inte för att jag sett henne men som min bild i hövvet.

Från: Örebro
Registrerad: 2008-02-18
Webbsida

Det här är för mycket...

http://img403.imageshack.us/img403/9049/12104303xo2.jpg

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Englund skrev:

Hon ser ut som Lisbeth Salander ;P Inte för att jag sett henne men som min bild i hövvet.

haha typ ;P

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Ryoga skrev:

Det här är för mycket...

http://img403.imageshack.us/img403/9049/12104303xo2.jpg

Lite mer BF så e det nog najs! :) Men jag är inte så förtjust av sådan separation av magmusklerna på killar heller. :)

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

Det är ju knappast någon otäck mängd muskelmassa, men när bäckenbenet i princip sticker ut ser det lite läskigt ut måste jag erkänna.

Senast redigerat av Tobbeno (2008-02-24 23:47)

Från: Glasgow
Registrerad: 2005-11-07

Jag vill ju inte vara sån, men kan inte nån bara stänga ner den här tråden?! Visst får åtskilliga killar säga att de inte gillar för muskulösa tjejer och posta bilder med snyggistjejer, men kan det inte få vara nog nu på sida 6?

Jag ska väl inte ta åt mig, men gör det ändå. Ogillar attityden, även om den är "normen".

Punkt. (igen)

(Edit: även intressant att stämningen på kolozzeum är [känns] annorlunda)

Senast redigerat av Delightful_imp (2008-02-25 00:25)

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Man är ute på väldigt farlig mark när man börjar be modsen tysta en diskussion bara för att den allmänna konsensus inte utvecklar sig i den riktning man hade önskat.

Registrerad: 2007-01-19
Webbsida

Lajne skrev:

Man är ute på väldigt farlig mark när man börjar be modsen tysta en diskussion bara för att den allmänna konsensus inte utvecklar sig i den riktning man hade önskat.

Om allmänna konsensus är att alla svarta ser äckliga ut ska självklart mods komma in och låsa tråden. Byt ut svarta mot muskulösa tjejer i föregående mening och vi gör exakt samma sak. Jag håller helt med Delightful_imp, diskussionen är inte givande.

Senast redigerat av Babel (2008-02-25 01:06)

Webbsida

Babel skrev:

Om allmänna konsensus är att alla svarta ser äckliga ut ska självklart mods komma in och låsa tråden. Byt ut svarta mot muskulösa tjejer i föregående mening och vi gör exakt samma sak. Jag håller helt med Delightful_imp, diskussionen är inte givande.

Du har fullständigt fel där. Vad är problemet med att folk potentiellt skulle tycka att svarta ser äckliga ut? Jag ser det som ganska självklart att folks generella utseendemässiga sexuella preferenser varierar mot olika raser precis så som de varierar mot olika utseenden inom raser.

Nej, det här handlar om vad DU personligen anser är ok respektive inte ok att tycka är äckligt. Det syns ganska tydligt i att du inte ens har nämnt alla attackerna på anorektisa brudar som också har förekommit i tråden, för det är tydligen helt ok att häckla denna redan extremt psykiskt utsatta grupp människor.

Kontentan av vad jag vill säga är att man har i princip två val. Det första är att tillåta diskussioner som involverar åsikter, och det gäller allt från det optimala träningsschemat till "muskliga" tjejers sexighet eller brist på sådan, men då får man också tolerera att alla olika former av åsikter kan dyka upp. Till och med Morots. Det enda man kan göra, och det enda rätta att göra i varje sådan situation, är att debattera mot de åsikter man inte gillar. Annars bara erkänner man dem någon sorts farlighet som de egentligen inte besitter.
Det andra valet är att inte tillåta diskussioner involverandes åsikter över huvud taget.
För låt oss inse fakta; att bara tillåta diskussioner där alla uttrycker samma eller liknande åsikter hade inte varit speciellt produktivt;)

Senast redigerat av Lajne (2008-02-25 02:06)

Registrerad: 2004-10-08

Lajne skrev:

För låt oss inse fakta; att bara tillåta diskussioner där alla uttrycker samma eller liknande åsikter hade inte varit speciellt produktivt;)

Men hur produktivt är det med diskussioner enligt:

- Äpple är gott!
- Nääää, päron är godare!111
- VA?? HUR FAN KAN DU TYCKA SÅ?=!?1+1+!?!1
- DU DÅ?!?! Äpplen smakar ju skit, om du inte tycker det så är du dum!!!111ONE

Etc etc. Tröttsamt med folk som inte kan acceptera andras preferenser, utan dessutom måste klanka ner på dem. Men så är det när medelåldern ligger på brädan ligger under 20 år.

Webbsida

Cybercowboy skrev:

Men hur produktivt är det med diskussioner enligt:

- Äpple är gott!
- Nääää, päron är godare!111
- VA?? HUR FAN KAN DU TYCKA SÅ?=!?1+1+!?!1
- DU DÅ?!?! Äpplen smakar ju skit, om du inte tycker det så är du dum!!!111ONE

Etc etc. Tröttsamt med folk som inte kan acceptera andras preferenser, utan dessutom måste klanka ner på dem. Men så är det när medelåldern ligger på brädan ligger under 20 år.

Det är därför jag säger att du måste välja. Antingen tillåta diskussionen eller inte. Den blir liksom inte mer produktiv bara för att folk håller med varandra eller tycker "rätt" sak, det blir bara skönare för folk med samma åsikt att läsa:P Och tyvärr kan en tråd som frågar om folks åsikt om en kroppstyp inte utvecklas på så många andra sätt än så heller.

För övrigt påminner debattstrukturen om:
-Helkroppspass är bäst, split suger!
-Vad? Helkropp suger!
-Meeen, hur fan kan du tycka så, du tränar ju varje muskel jätteofta!
-Men aldrig ordentligt!
-Du är en idiot!
-Du med!!!!

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Har trådskaparen fått svar på sin fråga?

Svårt att veta om hon m. fl. har någon nytta av hur tråden fortsätter, känns som det utvecklats till killar som jämför sin smak och kommenterar bilder, vilket förvisso var trådens syfte, men inte längre har den publik som krävs för trådens fortlevnad.

Registrerad: 2007-06-26

Vilket härjande...

Lajne skrev:

men då får man också tolerera att alla olika former av åsikter kan dyka upp. Till och med Morots.

Morots varumärke stärks för varje dag :D

Dr.Demento skrev:

Aldrig sett en odopad tjej eller kille med fult mycket muskler.

(Tyvärr har stor andel av de kvinnliga dopade kroppsbyggarna utsatts för övergrepp tidigare i sitt liv och det kan förklara beteendet.
Manliga kroppsbyggare är även de överrepresenterade då det kommer till psykiska sjukdomar)

Det första håller jag med om till 100%. Det andra gör mig intresserad. Har du lusta att detaljera lite mer?

Delightful imp skrev:

även intressant att stämningen på kolozzeum är [känns] annorlunda

Verkligen jätteintressant.

Degpekka skrev:

Men jag är inte så förtjust av sådan separation av magmusklerna på killar heller.

Håller med. Den där magen är inte najs på någon.

Webbsida

stevebc skrev:

Har trådskaparen fått svar på sin fråga?

Svårt att veta om hon m. fl. har någon nytta av hur tråden fortsätter, känns som det utvecklats till killar som jämför sin smak och kommenterar bilder, vilket förvisso var trådens syfte, men inte längre har den publik som krävs för trådens fortlevnad.

Handlar inte ens om tråden för min del längre, handlar om att eftersom människor aldrig någonsin verkar lyckas enas om ett ideal eller en åsikt, så krävs det att man åtminstone kan enas om att ha fria diskussioner om åsikter och ideal.
Motsatsen, med att stänga ner en diskussion så fort den går åt fel håll, är jättekul så länge man delar åsikten om att den gick åt fel håll, men jävligt sunk när man inte gör det.

Sidor: 1 … 4 5 6 7 8  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB