Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hmm, Peter bjuder på de flest in-action bilder hittills i tråden, och det enda som diskuteras är hans kuk, hmm, det finns humor att hämta här någonstans...
ja, jag tar 110kg i french dickpress så den är värd att omtalas ;)
du lyfter då stadigt mycket...
Fint gym i övrigt, gillar väggarna, skulle bara dra igång lite klassisk musik så, vilket känsla det skulle bli :P
Oj oj oj här var vi starka. 170kg på en inte alltför hög kroppsvikt, 75kg?
75? han är ju lång ser du väl! jag tippar på 85!
stevebc skrev:
Oj oj oj här var vi starka. 170kg på en inte alltför hög kroppsvikt, 75kg?
traidmill skrev:
75? han är ju lång ser du väl! jag tippar på 85!
hahahaha nipkiss blir ägd=D
Hur ska jag se att han är lång? Finns ju inget vettigt att jämföra med :)
haha vafan. jag ligger ju på hela 88kg! 184cm lång. för att skryta lite så är mitt pb faktiskt 3x180kg :)
Gymmet är ett gammalt bibliotek, därför är det fina väggar =)
edit: dock så suger nog min total ändå, för ovig för att köra knäböj (snart där!!) och nu har axlarna pajjat så jag kan inte bänka heller :( söker tröst i marklyften.
Senast redigerat av Nipkiss (2008-03-12 12:04)
Oj okej, ja men det är ju starkt. Jag ser att du är vänsterhänt :P
det är jag :)
stevebc skrev:
Jag ser att du är vänsterhänt :P
Så där håller jag också men jag är högerhänt?
Okej. Hmm.. alla jag har sett har hållt sin dominanta hand med supinerat grepp och den andra med pronerat grepp.
Det låter helt sinnessjukt.
Nipkiss undrar bara en sak, har du inte för lite svank på bilden? tack för mig, bra vikt!
Läs vad jag skrev under bilden :) Det vart dålig form på det där lyftet.
stevebc skrev:
Okej. Hmm.. alla jag har sett har hållt sin dominanta hand med supinerat grepp och den andra med pronerat grepp.
Det håller ja med om, men ni hållar väl inte samma grepp vid varje lyft? Ja byter grepp vid varje nytt set, känns som om det skulle bli någon obalans annars i kroppen. En kedja är inte starkare än sin svagaste länk. ;)
high_school_boy skrev:
stevebc skrev:
Det håller ja med om, men ni hållar väl inte samma grepp vid varje lyft? Ja byter grepp vid varje nytt set, känns som om det skulle bli någon obalans annars i kroppen. En kedja är inte starkare än sin svagaste länk. ;)
+1 samma här, känns nästan som om ena sidan får arbeta mer när man haller på ett sätt hela tiden ;/
Lite omväcling är för övrigt inte fel.
high_school_boy skrev:
stevebc skrev:
Jag tänkte så innan, men nu orkar jag inte längre. Helst av allt skulle jag vilja hålla pronerat men det kan man kyssa adjö till om man inte vill spendera närmsta 5 år att träna grepp varje dag...
Har aldrig gett det en tanke att byta efter varje set/träningspass/vecka/år.. Kanske hade kunna vara nåt.
HAHAHAHA FY FAN HENKE DU ÄR KUNGEN! ;D
Det börjar synas att du deffar nu :)
Respekt!
Mr Ray! skrev:
HAHAHAHA FY FAN HENKE DU ÄR KUNGEN! ;D
Det börjar synas att du deffar nu :)
Respekt!
Hoppades på att de kunde konkurrera med era nakenbilder från turns :)
haha, tycker bilderna är rätt dåliga, men lite hårdare har man nog blivit hoppas jag ;D
Puss!
Inte bra att böja barfota henke, och dessutom är det ingen höjdare att hälarna lyfter från marken, ger dålig balans. Du får ta och fixa till det där. Annars har du en mycket stabil extensor carpus radialis longus, kanske dags att fokusera lite på extensor carpis radialis brevis lite för att få en mer harmonisk fysik?
haha, kanske inte läge att ens bedömma mina underarmar på dessa bilderna ;) ?