Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 3 4 5 6 7 8  

Tjejer med Muskler

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

lowka skrev:

jag har aldrig sett arnold me skägg faktist, men förstår vad du menar :D

haha usch va jag går OT mycket på sista tiden..
men jag kunde inte låta bli.. ;)

http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/premiere_photo/20050906/09/4018256467.jpg
Det är väl typ så skäggig jag sett honom som mest ;) (kanske finns en anledning till att han brukar raka sig?)

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

Hur fan kommer anorld in i en tråd som handlar om tjejer med muskler? RESPECT the TERMINATOR!

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

ZEE skrev:

Hur fan kommer anorld in i en tråd som handlar om tjejer med muskler? RESPECT the TERMINATOR!

Haha antar att vi har Morot att tacka för endel mer eller mindre underhållande trådar på sista tiden..

Registrerad: 2006-05-03

tack tobbeno, drömmen är uppfylld ;D

jo tråden har barkat.

klart tjejer ska ha lite muskler! :D

Från: Södertälje
Registrerad: 2005-03-08

Tänkte dra det klassiska citatet "Smaken är som baken, delad". Vissa gillar muskulösa tjejer och andra inte. Och tur är väll det att vi är olika. Vill man träna ska man självklart göra det! Sen kan ja säga att det finns nog många tjejer där ute som inte gillar muskulösa män.

Registrerad: 2007-10-14

Jag som alltid trott att det klassiska citatet var "Smaken är som baken, full med skit". :O

Registrerad: 2006-12-06

någon som såg dokumentären på 4:an igår; Jag tänder på muskler!
Dockumentär om kvinnliga bodybuilders, och män som är fixerade vid dom. Missa det själv, men lät intressant ;P

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Jag såg den.

Vår vän Traidmill här på forumet var en av männen som uppvaktade BB-tjejerna.

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

Såg också den. Intressant, jävlar vad besatta männen var.
Någon köpte alltid med sig presenter som smycken o grejer till dem och de kostade ett par hundra dollar i timmen för att få klämma och mysa med biff-tjejerna.

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Cybercowboy skrev:

Jag såg den.

Skojar du? Var traid med i TV?

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

stevebc skrev:

Cybercowboy skrev:

Jag såg den.

Skojar du? Var traid med i TV?

Han skojade :P

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Jag såg jag äcklades jag skrattade. =)

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Den dokumentären var ett av mina bästa skratt på länge, hejdlöst fucked up^^. Jag har inget emot biffiga tjejer, och inte heller killar som gillar biffiga tjejer, men vad fan liksom. Jag gillar tjejer med välformade bröst och inte fan kan jag tänka mig att betala 700 dollar för att sitta och klämma på två tjejers bröst xD

Registrerad: 2006-02-17

Det här var en väldigt lång tråd och jag orkar inte läsa hela, sorry. Men jag tycker personligen att muskler är skitsnyggt - på både killar och tjejer. Sen finns det väl något som heter att lagom är bäst. Men o andra sidan ser jag inte varför man ska bry sig. Gillar man stora muskler så tränar man efter det. Gillar man inte den looken får man väl köra långdistanslöpning istället. Det man mår bra av helt enkelt. Det viktigaste är att man mår bra och är nöjd med hur man ser ut. Jag tror alla har en bild av hur de vill se ut, och det gäller att jobba mot den. Oavsett vad resten säger.
Och så vidare...

Från: Malmö
Registrerad: 2007-06-26

Kiwi skrev:

Det här var en väldigt lång tråd och jag orkar inte läsa hela, sorry. Men jag tycker personligen att muskler är skitsnyggt - på både killar och tjejer. Sen finns det väl något som heter att lagom är bäst. Men o andra sidan ser jag inte varför man ska bry sig. Gillar man stora muskler så tränar man efter det. Gillar man inte den looken får man väl köra långdistanslöpning istället. Det man mår bra av helt enkelt. Det viktigaste är att man mår bra och är nöjd med hur man ser ut. Jag tror alla har en bild av hur de vill se ut, och det gäller att jobba mot den. Oavsett vad resten säger.
Och så vidare...

Brudar med gigantiska muskler är snyggt alltså. Uppfattat.

We like to keep things simple here.

Senast redigerat av Alltidxx (2008-01-22 19:04)

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Alltidxx skrev:

Kiwi skrev:

Och så vidare...

Brudar med gigantiska muskler är snyggt alltså. Uppfattat.

We like to keep things simple here.

Kiwi +1

Altidxx -1

:D

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Kiwi, ryktas om att du finns vid ing 15 på akkis norra?

Senast redigerat av Herr Oberst (2008-01-22 22:14)

Herr Oberst skrev:

Kiwi, ryktas om att du finns vid ing 15 på akkis norra?

Jodå, så var det också. Tills jag insåg att det är en överskattad utbildning utan möjlighet till framtid. Nu hittar du mig på Döbelnsgatan eller irrandes på Akkis, dock inte ingång 15.

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Sedärja, det motivationstalet hjälper mig finfint inför tentan på fredag :)

Herr Oberst skrev:

Sedärja, det motivationstalet hjälper mig finfint inför tentan på fredag :)

I see. Sorry. Vilken termin?

Registrerad: 2007-07-14

vajolent skrev:

Så läneg jag slipper se magrutor på en tjej är jag nöjd.

Vad är det för fel med magrutor på en tjej? Snyggt juh!

Registrerad: 2006-04-27

Från: Örebro
Registrerad: 2008-02-18
Webbsida

Vilken diskussion det blev. Smaken är som baken. Själv föredrar jag om en tjej inte har för mycket muskler (jag gillar tjejer med magmuskler, men inte med armmuskler), men att (som trådskaparen skrev i första inlägget) att män vill ha kotiga kvinnor är en felaktig generalisering. Det är det så kallade Top Model-idealet, skapat av män men som nu hålls kvar av kvinnor som tror att detta fortfarande är idealet. Modebranschen ägs idag av kvinnor och homosexuella män, och om kotkvinnan ska vara idealet är upp till dem att förändra. Det verkliga manliga idealet går att finna i Slitz och Playboy, och de kvinnorna är lagom fylliga (men oproportionerliga på andra sätt).

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Eason är grym! :) En blandning mellan henne och cindy philips hade vatt colt! :)

Sidor: 1 … 3 4 5 6 7 8  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB